Aihe: Suburban Tribe TV2 Su 20.3. klo 22:25
1 2
Turmis
20.03.2005 22:03:29

Muistutukseksi ja tiedoksi, ettei kukaan missaa:

TV2 Su 20.3 klo 22:25 Ankkarock: SubUrban Tribe
Raskasta rockia soittava Suburban Tribe teki kesällä pitkän festivaalikiertueen, joka huipentui elokuussa Korson Ankkarockiin. Haastattelussa laulusolisti Ville Tuomi ja basisti-biisintekijä Janne Joutsenniemi.

http://www.telkku.com/
aivokuolio
21.03.2005 01:46:12
Jo oli mitäänsanomatonta touhua. Sama kuin olisi kylmässä saunassa istunut. Ihanaa musiikkia - jos kaipaa taustamelua H&M:ssä asioinnille. Turvallisempaa kuin istuminen turvavöissä autossa, joka ei ole edes käynnissä. Mautonta kuin keitetty vesi.

Noh, tämä riittänee.
mustan huoneen testi.
MV
21.03.2005 07:31:39
Nyt en ajatellut säästellä yhtään sanojani...Toi oli ehkä paskin ikinä. Kaikki biisit oli yhtä tylsiä eikä niistä saanut siis mitään irti. Varsinkin toi liveheiluminen oli niin naurettavan näköstä kaikin puolin että...Jos 69eyesille nauretaan livenä niin tämä veti kyllä jo pohjat...

Kitaristillakin oli ehkä rumimmat soundit ikinä...Ainut plussa oli laulajan välillä tulevat "rääkynät/huudot"
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
hanuristi
21.03.2005 09:21:21
Haukkukaa te, mutta minä tykkäsin.
"hohohohoh, niks naks poks, kellogs rice hanuristuuuus!" - Juugeli. Ai göö?
IHKK #1 , MEKKALA #6
JuSu
21.03.2005 09:43:44
Jo oli mitäänsanomatonta touhua.

Itseasiassa se vähä, mitä jaksoin katsella, niin vähän lattea kuva jäi mullekin. Itse tykkään kyllä bändin musiikista, mutta tuo live kyllä veti mattoa alta. Ei vaan toiminut tuollainen matsku aurinkoisella lavalla. Jotenkin tuntui, että kavereilla ei oikein ollut puhtia, lievää leipääntymisen makua... Liekö ollut pitkäkin keikkarupeama alla? Lisäksi laulajan ulkoinen olemus ärsytti meikäläistä, eikä istunut ollenkaan orkesterin tummanpuhuvaan linjaan. Ihme hobitti siellä lavalla kolmen rokkijätkän kanssa... =)

Summa summarum: Ei ollut liveshow lainkaan tasapainossa bändin mahtipontisen materiaalin kanssa. Näytti ja kuulosti lähinnä hassulta. Missä sitten lienyt vika.

JuSu
Minä olen myyrä.
MV
21.03.2005 10:02:41
Itseasiassa se vähä, mitä jaksoin katsella, niin vähän lattea kuva jäi mullekin. Itse tykkään kyllä bändin musiikista, mutta tuo live kyllä veti mattoa alta. Ei vaan toiminut tuollainen matsku aurinkoisella lavalla. Jotenkin tuntui, että kavereilla ei oikein ollut puhtia, lievää leipääntymisen makua... Liekö ollut pitkäkin keikkarupeama alla? Lisäksi laulajan ulkoinen olemus ärsytti meikäläistä, eikä istunut ollenkaan orkesterin tummanpuhuvaan linjaan. Ihme hobitti siellä lavalla kolmen rokkijätkän kanssa... =)

Summa summarum: Ei ollut liveshow lainkaan tasapainossa bändin mahtipontisen materiaalin kanssa. Näytti ja kuulosti lähinnä hassulta. Missä sitten lienyt vika.

JuSu

Haastiksessa taisivat sanoa että toiseksi viimeinen keikka oli kesällä tai jotain???
vantage
21.03.2005 10:02:48
Varmasti toimisi jos olisi vaikka itse katsomassa klubissa tai jossain..
Tuo aurinko veti pitkän miinuksen tosin, se kitarasoundi häiritsi.. Mun mielestä aika ärsyttäviä juttuja..
Mutta meininkiä tuossa oli musiikillisesti!
Well... IHKK #5
Poseurpete
21.03.2005 10:08:45

Ihan paska oli ja yleisön hakkuminen ei oikeen nostanu tunnelmaa. "Fuck you!" "Fuckers!" jne....vittu jee, ei oo vielä niin iso stara se äijjä että kärsis tehä tuommosta.
I´m with stupid ---v
motleyratt
21.03.2005 10:11:58
tuli sellanen myötähäpeän tunne ku katto sen laulajan hyppimistä. mut aurinko ei kyllä sopinu niille, eikä noin iso lava.
Hell bent for leatherman
VÄKIPÄÄ
21.03.2005 11:04:08
Todella säälittävää katseltavaa.

Laulaja Tuomi yritti edes vähän vetää rockshowta, mutta muusta bändistä huokui sellainen tunne että olisivat mielummin vaikka baarissa. Säälittävän näköistä seisoskelua ja hyppimistä josta tuli vain että "hei mä yritän, mut ku ei jaksa". Yök yök yök...

Siis olen pitänyt Subbareita jonkinlaisena bändinä, mutt tuon perusteella kyllä hävetti niiden puolesta.
Dimebag Darrell in memoriam. "I shake my fists at skies above Mad at God"
Deathrace King
21.03.2005 12:43:31

Puoltoista biisiä jaksoin katsoa ennenkuin vaihdoin kanavaa. Miten noin paska bändi voi olla niinkin suosittu? Täysin mitäänsanomatonta musiikkia. Ja vielä kehtaavat heviksi tuota kutsua :D

Ei kyllä ikinä uskoisi että Joutsenniemi on soittanut Stonessa.
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
Pitkavirta
21.03.2005 12:49:39
Perkele, miten voi olla että missasin tämän.

Mä olin eturivissä tolla keikalla. Ihan kaamees gänäs. Kuulosti hyvältä.
Janorion
21.03.2005 12:55:32
Höpsistä.

Minusta oli loistavaa settiä. Totta on, että subbarit jyräisi paremmin klubioloissa kuin auringonapaisteessa kesäfestareilla. Mut lavalla oli mielestäni suomen paras miesvokalisti, jonka asenne oli kohillaan. Ei sinne lavalle mennä anteeksipyytelemään. Ja mitä tulee tuohon ukkojen esteettisyyteen, niin kyllähän heitä huomattavasti mieluummin katsoo kuin jotakin punaisena ähisevää T. Rautiaista.

Lavameininki oli eittämättä hieman vaisua, mutta kuvitelkaapa vastaavaan tilanteeseen vaikkapa se oma mainio metalliorkesterinne. En jaksa uskoa että tila täyttyisi yhtään sen paremmin.

Taitaa vain heppusia kismittää Ville T:n kiistämätön sex appeal. =) Kyllähän tuota sensuellin haastavaa kiemurtelua on ilo katsella, vaikka ihan heteromies olenkin.
"Mitä pöllömpää, sen parempaa." www.dian.rules.it
Edward
21.03.2005 12:58:17

Höpsistä.

Minusta oli loistavaa settiä. Totta on, että subbarit jyräisi paremmin klubioloissa kuin auringonapaisteessa kesäfestareilla. Mut lavalla oli mielestäni suomen paras miesvokalisti, jonka asenne oli kohillaan. Ei sinne lavalle mennä anteeksipyytelemään. Ja mitä tulee tuohon ukkojen esteettisyyteen, niin kyllähän heitä huomattavasti mieluummin katsoo kuin jotakin punaisena ähisevää T. Rautiaista.

Lavameininki oli eittämättä hieman vaisua, mutta kuvitelkaapa vastaavaan tilanteeseen vaikkapa se oma mainio metalliorkesterinne. En jaksa uskoa että tila täyttyisi yhtään sen paremmin.

Taitaa vain heppusia kismittää Ville T:n kiistämätön sex appeal. =) Kyllähän tuota sensuellin haastavaa kiemurtelua on ilo katsella, vaikka ihan heteromies olenkin.

Näin.
I'm just asking - Olen vain persekuningas
aivokuolio
21.03.2005 13:13:43

Kun mies on harrastanut tuota "sensuellin haastavaa kiemurtelmua" jo Kyyria-ajoista, niin alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään.
mustan huoneen testi.
MV
21.03.2005 13:23:58
Puoltoista biisiä jaksoin katsoa ennenkuin vaihdoin kanavaa. Miten noin paska bändi voi olla niinkin suosittu? Täysin mitäänsanomatonta musiikkia. Ja vielä kehtaavat heviksi tuota kutsua :D

Ei kyllä ikinä uskoisi että Joutsenniemi on soittanut Stonessa.

En suosiosta tiedä katsojamäärän puolesta;) Niin oliko se basisti Joutsenniemi?
sirdickyj
21.03.2005 14:38:54
En nähnyt tuota lähetystä, valitettavasti. Mutta kaikesta päätellen oli aika ankeaaa nähtävää/ kuultavaa. Subbarit on varmaan maailman haavoittuvaisin bändi, niin musiikin kuin sen vaatiman fiiliksenkin suhteen, joten jos tuon festarikeikan sijaan olisi näytetty onnistunut hyvällä maulla kuvattu otos esim. Tavastialta, olisi se taatusti tehnyt bändille ja sen musiikille enemmän oikeutta.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
xulu
21.03.2005 16:20:00

Munatonta oli, kitara soundit oli hirveet flanger överit ja sillä Mikko
Alatalon näkösellä kitaristilla oli baritoni viper vituttaa/ahistaa
Should I Wake Before I Bake?
Fortune
21.03.2005 16:30:04
Kun mies on harrastanut tuota "sensuellin haastavaa kiemurtelmua" jo Kyyria-ajoista, niin alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään.

No, naisiin tuntuu vetoavan.

Nimim. "Mustasukkaisuuskriisi meillä"
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel
Deathrace King
21.03.2005 16:39:24

En suosiosta tiedä katsojamäärän puolesta;) Niin oliko se basisti Joutsenniemi?

No olihan se niiden uusin levykin listoilla kärkipäässä. Ja basistihan se oli. Huorasi itseään myös jollain Gimmelin musavideolla.
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)