vjvesa 09.03.2005 11:50:48 | |
---|
Kuunteleekos porukka usein musiikkia ennen nukkumaanmenoa? Itse tulee usein kuunneltua jotain unen saamisen helpottamiseksi. Rauhallinen ja ehkä hivenen melankolinen musiikki on tällöin paikallaan. Kertokaapas mitä itse kuuntelette tälläsenä hetkenä? Omiksi suosikeiksi on noussut: Neil Young - Zuma Kent - Isola Drink or Die |
out of breath 09.03.2005 11:56:24 | |
---|
..jotain punkin puolelle menvää yleensä eilen soi no use for a name Only one way to say it, so I'll say it! |
Kiviniemi 09.03.2005 12:02:43 | |
---|
Anatheman Judgement on ihan hyvä tuohon tarkotukseen. Joskus saatoin myös kuunnella Sentencedin Frozenia tai Silentiumin Altumia, mutta tätänykyä en ihte asiasa edes kuuntele mitään ennen nukkumaan menoa. Lähinnä omat biisinraakileet soi päässä.. Elämä on kurjaa ja juuri kun nostat päätäsi paskasta, vetää piru viikatteella |
wrshredder 09.03.2005 12:10:18 | |
---|
black sabbathin wheels of confusion cd4.. tai brahmsin hungarian dances! tai no.. ihan mitä vaan mitä on käden ulottuvilla.. joskus jätän soittimen päälle että herään aamulla musiikkiin..... May the Tilu be with you! |
Pitkavirta 09.03.2005 12:10:20 (muokattu 09.03.2005 12:10:35) | |
---|
|
sickinmyhead 09.03.2005 12:21:37 | |
---|
Blues on mukavan rauhallista, joten uni tulee tosi hyvin, siksi monesti kuuntelen sitä, mutta kerran kuuntelin COB:n hatecrew:tä ja syke vain nousi heti, joten en saanu 2 tuntiin unta..eli se oli vähän huono nukkumisen kannalta. Parasta oli kuitenkin nukahtaa Sentencedin kun kuuntelin cold white lightia, koska näin vähän Sentencediin liittyvän unen ja samoin myös Iron maidenin livelevy, koska olin Maiden-konsertissa unessa..siksi levyt on hyvii ennen nukumaanmenoa. There ain't no need for you...go straight to hell boys |
JKantonen 09.03.2005 12:36:03 | |
---|
Artisteina Joy Division, Sigur Ros, Dead Can Dance, Arcana. Toimii nukkumaan ja "nukkumaan" mennessä. |
...And Justice For All 09.03.2005 12:37:13 | |
---|
Ihmetyttää varmaan, mutta ennen nukkumaanmenoo kuuntelen yleensä Metallican Some kind of monster-biisiä. Se on hyvä se! © ...And Justice For All. Kaikki naiset pidätetään, muut saa mennä. |
tuluppa 09.03.2005 12:43:59 | |
---|
The Cinematic Orchestran Every day. |
unorthodox 09.03.2005 12:50:19 | |
---|
Finntroll - Visor om Slutet |
paikkakunta 09.03.2005 12:50:55 | |
---|
Don Johnson Big Bandin debyyttilevy, myös Red hot chili peppersin by the way toimii hyvin. ILMAN HUULIA EI VOI HYMYILLÄ! |
Kjukka 09.03.2005 13:10:13 | |
---|
Pitkään aikaan ei ole tullu kuunneltua musiikkia nukkumaan mennessä, mutta joskus totesin Raised Fistin tuotannon saavan unihiekat pöllyämään tehokkaasti. |
mechanic 09.03.2005 13:53:26 | |
---|
Chris Cornell - Euphoria morning Se on vaan niin tautisen hyvää, ettei kehtais nukahtaa.. Negatiivisuus on perseestä! |
Epämuusikko 09.03.2005 15:02:05 | |
---|
Hyvän mielen mulle tuo jo monesti mainostamani Pat Methenyn "First Circle". Sitä kuuntelin lukioaikoina nukkumaan mennessäni aika monesti. Jos painajaisia haluaa nähdä, niin varmaan Portishead. Erehdyin kuunteleen sitä viime yönä. Mutta jos oikeasti haluaa nukahtaa, niin.... Spyro Gyra! Myytävänä Tosco 22" ride! |
paranoid android 09.03.2005 17:41:57 | |
---|
Jos painajaisia haluaa nähdä, niin varmaan Portishead. miten niin? |
Mimi 09.03.2005 19:10:01 | |
---|
kerran kuuntelin COB:n hatecrew:tä ja syke vain nousi heti, joten en saanu 2 tuntiin unta..eli se oli vähän huono nukkumisen kannalta. Riippuu sitten vissiin henkilöstä. Mulla toimii parhaiten unimusiikkina juurikin Bodom. Äskettäin kokeilin myös Opethia, ja olihan sekin ihan jees. Eilen oli Thunderstone, mikä ei ollu kovin hyvä, ku teki miei vain laulaa mukana, eli helpoiten nukahdan örinään, koska en voi laulaa messissä. Toisalta onhan tuossa Opethissakin cleanejä lauluosuuksia (ainakin tuolla nimenomaisella levyllä, jota kuuntelin), mutta kun bändi on niin paljon tuntemattomampi itselle, niin tekee vaan mieli kuunnella... Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
Beowulf 09.03.2005 19:50:12 | |
---|
En kuuntele levyjä ollenkaan ennen nukkumista. Ei sovi minulle. Jää aivan liikaa ajatuksia päähän tuollaisesta ja ei saa unta. *Ei hyvää päivää* |
konehes 09.03.2005 20:52:14 | |
---|
Sueden eka on hyvä tuohon tarkoitukseen. Harmi vain, että herään heti kun levy loppuu. |
hitchhiker 09.03.2005 21:01:06 | |
---|
Mulla toimii The Jayhawks. Oikeestaan kaikki tuotanto, mut Rainy Day Music on aika hyvä nukkumaanmenolevy. Ja Pearl Jamin Off He Goes on sellanen yksittäinen biisi, joka täytyy kuunnella aina kun ei saa unta. "Some people have religion,I have Pearl Jam." |
Mimi 09.03.2005 21:01:12 | |
---|
Sueden eka on hyvä tuohon tarkoitukseen. Harmi vain, että herään heti kun levy loppuu. Laita repeatille. Harrastin sitä joskus muinoin ja heräsin aamulla suunnilleen kuristuneena kuulokkeisiin ja huomasin että levy pörrää vieläkin soittimessa (kuulokkeet lähinnä seinänaapureita ajatellen). Nyttemmin olen opetellut heittämään ne kuulokkeet narikkaan ennen kuin nukahdan... Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |