Aihe: Doors ja Morrison
1
jäykkis
09.04.2005 21:42:54
Olen hulluna kuunnellut Jimi-pojan aikaansaannoksia ja olen nyt tullut hiukka siihen uskoon että jos hän olisi elänyt kymmenkunta (vai pari?) myöhemmin niin se olis laulanut punkkia. Vähän sen suuntaista on tuo laulu paikoitellen.

Muuten ihan pirun mielenkiintoisia lauluja ja sovituksia. Suosittelen sille joka ei ennestään tunne eikä säikähdän vähän eksoottisempaa.
angie_
09.04.2005 22:03:42
Muuten ihan pirun mielenkiintoisia lauluja ja sovituksia. Suosittelen sille joka ei ennestään tunne eikä säikähdä vähän eksoottisempaa.

Samoin, ihana tuo Morrisonin ääni ja mahtavia kappaleita. :)
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat?
Feggy
09.04.2005 22:06:58

Olen hulluna kuunnellut Jimi-pojan aikaansaannoksia ja olen nyt tullut hiukka siihen uskoon että jos hän olisi elänyt kymmenkunta (vai pari?) myöhemmin niin se olis laulanut punkkia. Vähän sen suuntaista on tuo laulu paikoitellen.

Korkeintaan taide/postpunkkia tyyliin Joy Division. Sen verran tärkeää on Draama Doorsien musiikissa.
Less is more.
jäykkis
09.04.2005 23:05:42
Korkeintaan taide/postpunkkia tyyliin Joy Division. Sen verran tärkeää on Draama Doorsien musiikissa.

Pitää kyllä paikkansa!
etnopoju
09.04.2005 23:37:00

Muuten ihan pirun mielenkiintoisia lauluja ja sovituksia. Suosittelen sille joka ei ennestään tunne eikä säikähdän vähän eksoottisempaa.

kuuntelepa billy idolia.
gypsi
10.04.2005 11:35:22
kuuntelepa billy idolia.

Idolihan levytti L.A. Womanista oman tulkintansa. Idolilla on mielestäni kyllä vähän samantyylinen ääni kuin Douglasilla.
jäykkis
10.04.2005 15:28:51
kuuntelepa billy idolia.

Sen tein, mutta Idoli tuntuu kyllä Morrisonin jälkeen ehkä hiukka silotellulta. Taitaa tosin olla eri aikakauden hemmojakin.

Kiitos kuitenkin vinkistä. Näitä aina kaivataan.
Blue Moon
10.04.2005 17:01:54

Bluesin puoleltahan Morrisonin laulutyyliin ja myös Doorsien musiikkiin tuli ihan selkeitä vaikutteita. Howling Wolf ja Chicago blues yleensäkin.
- You can shake it you can break it you can hang it on the wall -
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)