Reddie 04.04.2005 16:48:16 | |
---|
Olin tossa eilen yöllä n. klo kahden maissa menossa nukkumaan. Oli tullut miksattua jo hyvä tovi kaverin demoa kuulokkeilla kunnes päätin että nyt tarvii unta. Kone kiinni, luurit pois ja sänkyyn. Sänkyyn päästyäni sen tajusin: Nyt inisee ja pahasti. Vähän aikaa haistelin, että missä mennään "Ei, tää ei nyt ole perus-korvien soimista. Voi helvetti jos nyt rupes tinnittää! Eihän sitä edes miksattu lujaa!" No sit siinä vähän aikaa koitin vähän kieriä ja nousta pystyyn sängyllä ja jotenkin ravistella soimista pois. Eihän se mihkään lähteny. Siinä tovin pyörittyäni nousin sängyn laidalle istumaan ja huomasin mielenkiintoisen asian: Toi ininähän tulee jostain suunnasta. Sitä sit vähän aikaa metsästettyäni päädyin pöytäni alle: Kännykkälaturi. Nykäsin laturin seinästä ja ininä loppu seinään. Mitäs helkattia tää nyt oli? Siis se ininä oli vähän voimakkaampaa kun semmonen perus korvien soiminen, mutta kuitenkin yhtä korkea. Korkeampi, mutta ei yhtä kuuluva kun vanha telkku.. Hitto että säikähdin kyllä et nyt meni korvat.. |
Antti1997 04.04.2005 16:51:04 | |
---|
Olen myös huomannut saman, että tuo laturi pitää välillä omituista piipitystä. Ensimmäisellä kerralla kans vähän ihmettelin että "mitäs hittoa?" mut sitte tajusin että laturihan se vaan oli. Ärlä #024 |
Definhel 04.04.2005 17:04:19 | |
---|
Hei mulla on ollut ihan sama juttu! Ja huomasin muutes että jos sen laturin saa tökittyä kunnolla sinne seinään ja kännyyn kiinni ja ei oo akku täynnä niin sen saa ainakin vähäks aikaa hiljenemään. Pessimisti on realisti. Optimisti on kitaristi. Basisti on rasisti. |
JMP71 04.04.2005 17:16:54 | |
---|
Telkkarikin pitää sellasta ärsyttävää, korkeaa kihinää. Ensin ärsytti suunnattomasti, nyt ei enää haittaa. Hanki parempaa luettavaa. |
Simppa75 04.04.2005 17:25:39 | |
---|
Joo tollaset korkeantaajuuden piipitykset/sirinät on aika *ittumoisia! Itse huomaan joskus tollasen ilmiön vanhanmallisissa metroissa. Joku helvetin sähkölaite sielä sirisee ja rupee heti generoimaan päänsärkyä. Aina on positiivista kun huomaa että sirinä ei tule pään sisältä ;) t.Simppa Elämä on ihmisen parasta aikaa!
- M.Nykänen |
Hohhoijaa 04.04.2005 17:29:38 | |
---|
Mulla oli kerran jäänyt efektin muuntaja töpseliin kiinni. Ihmettelin, kunnes selvisi piippauksen syy. © |
Dumb 04.04.2005 17:39:46 | |
---|
Ensimmäinen ADSL-modeemini piti myös tuollaista korkeaa ininää. Epäilin itsekin aluksi, että vika on korvissani, mutta jotain kautta oikea syyllinen sitten selvisi kuitenkin. Helpotti kummasti. |
kattila 04.04.2005 17:42:41 | |
---|
Ensimmäinen ADSL-modeemini piti myös tuollaista korkeaa ininää. Mulla on sängyn alla ADSL-modeemi ja se välillä pitää korkeaa ininää. Vieläkin nousee kylmä hiki otsalle, kun se aloittaa ininän vaikka tiedänkin jo mistä se tulee. Dust to dust |
Reddie 04.04.2005 22:31:40 | |
---|
Mulla on useinkin kyllä kaiken maailman laitteet inissy, mut tällä kertaa pääs vaan säikähtää erittäin pahasti ku oltiin niin lähellä näitä tinnitushertsejä. Kuolema sähkösurinoille. |
Tympee Huttunen 05.04.2005 07:31:10 | |
---|
Tuo korkea vikinä laturista tulee johtojen oikosulusta! Vaarallista ja vittumaista. Parempi vain hankkia uusi laturi tai alkaa sähkötöihin. Oma laturin johto koki kovia kissan suussa ja on nyt kahdessa osassa. |
Timesby 05.04.2005 10:53:44 | |
---|
Ensimmäinen ADSL-modeemini piti myös tuollaista korkeaa ininää. Epäilin itsekin aluksi, että vika on korvissani, mutta jotain kautta oikea syyllinen sitten selvisi kuitenkin. Helpotti kummasti. Meidän nykyinen boksi inisee samalla tavalla. Pitää vain laittaa yöksi pois päältä, niin se ei häiritse. "Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään." |
Wiitala 06.04.2005 02:27:46 | |
---|
Toi ininähän tulee jostain suunnasta. Kännykkälaturi. Joskus ovat olleet myös hyttysiä, joskus entivanhaan... Silloin kun minä olin nuori ei ollut puhelimia. Naapuriinkin piti soittaa haitarilla... "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
miän vain 06.04.2005 12:23:02 | |
---|
Entisessä solukämpässä vikisi lämpöpatteri. Kivasti meni aallonpituus siinä huoneessa - kun päätä käänsi vähän, tai siirtyi kymmenen senttiä, vikinä hävisi. Hitto että siinä oli vähällä tulla hulluksi, ennen kuin keksi mistä se tuli ja miksi se kuului vain välillä. Onneksi kännykänlaturi ei äännellyt. Been banging my head against the wall for so long - think I might have knocked something loose
Monochromatic - bändi
semisuper.tk - rumpusivut |
Qsysi 06.04.2005 12:37:53 | |
---|
Telkkarikin pitää sellasta ärsyttävää, korkeaa kihinää. Ensin ärsytti suunnattomasti, nyt ei enää haittaa. Meilläkin se piti joskus jonkun aikaa sellasta ujellustaan, oi että oli ärsyttävä. Ja siinä se vitsi olikin että se teki sitä vaan kun mtv3 oli päällä. Vitsi siinä että sitä nyt tulee kuitenkin yhdessä nelosen kanssa eniten katsottua. "Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD"
- Jonskuliini |
Exhausted 06.04.2005 12:47:30 | |
---|
kotipuolessa videot pitää kamalaa vinkumista standby-tilassa. n. 50-vuotiaat vanhempani tosin eivät sitä kuule ja jättävät videot usein juuri siihen standby-tilaan ja minä käyn aina katkomassa virtoja kun sielläpäin käyn :) |
Leper Messiah 06.04.2005 14:31:33 (muokattu 06.04.2005 14:32:03) | |
---|
mulla on joskus jääny puhelin sillee et se 'näppäimet lukittu'-piippaus jää niinku soimaa. piti sammuttaa puhelin. e: ja yks meiän telkkari inisee kokoajan vittumaisesti maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu |
Vainhaalee 06.04.2005 14:40:44 | |
---|
Täytyy itsekin repiä noi laturit korvista... Jos vaikka loppuis tinnittäminen... xD HOHo! Kuules tätä: Jouhisorsa luuli implanttia koruompeleeksi! |
Antti1997 06.04.2005 16:19:58 | |
---|
e: ja yks meiän telkkari inisee kokoajan vittumaisesti Luin ensin "terkkari" ja meinas lentää kahvit näytölle! Ärlä #024 |