Aihe: Eric Clapton baittaa Hurriganesia vai toisin päin?
1 2
Chester
08.04.2005 21:55:50
Tossa ostelin vanhoja levyjä alennuksesta ja käteeni osui Eric Claptonin & The Yardbirdsin yhteinen levy. Levyllä on biisi Let it Rock. Meinas leivät pudota suusta ku kuulin kuinka paljon se kuulosti Hurriganesin Get On biisiltä.
Oletteko koskaan kuulleet biisiä?
Ja mitä mieltä olette, baittaako erkki hurria vai toisinpäin. Vai baittaako kukaan ketään?

Post Scriptum: Jos joku ei tiedä mitä baittaus tarkoittaa se tarkoittaa matkimista.
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta
Bonham
08.04.2005 21:57:37
Taisi Pihalinnut soitella herneen verran ennen Ganesia...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
taikakameli
08.04.2005 22:00:19
Repesin, oli se miten epäkohteliasta tahansa.

Anteeksi
Turha koittaa, Matlock voittaa!
Niq
08.04.2005 22:00:23

Hurriganesin Get On biisiltä..

Öö. Kuunteleppa vaikka Johnny B. Goode tai joku vähemmän tuntemattomampi 50-luvun rokkipiisi. Samalla kaavalla ne kaikki on vedetty. Kolme sointua ja rokenroll.
"Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo
Blue Moon
09.04.2005 02:58:24

Chuck Berryn biisihän tuo "Let It Rock" alunperin on. Eli sylttytehtaalle mennään.
- You can shake it you can break it you can hang it on the wall -
Necromuru
09.04.2005 13:37:11

Öö. Kuunteleppa vaikka Johnny B. Goode tai joku vähemmän tuntemattomampi 50-luvun rokkipiisi. Samalla kaavalla ne kaikki on vedetty. Kolme sointua ja rokenroll.

Heh. Saman olen huomannut. Kerrankin kun veljeni kanssa soiteltiin Get Onia niin veli luuli että soitettiin Johnny B. Goodea.
Tämä on mielipiteeni ja yhdyn siihen täysin.
Teijo K.
09.04.2005 14:43:10

Heh. Saman olen huomannut. Kerrankin kun veljeni kanssa soiteltiin Get Onia niin veli luuli että soitettiin Johnny B. Goodea.

Joo, mulle kanssa sattui tuota soitoharrastusta aloitellessa.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
M-Juhana
09.04.2005 14:44:47

Chuck Berryn biisihän tuo "Let It Rock" alunperin on. Eli sylttytehtaalle mennään.

Jeppis, Berryhän on tehnyt kaikki rokkipiisit jo valmiiksi.
NO REMORSE ! -Lemmy- Ärlä # 008
Fortune
09.04.2005 14:52:53
Jeppis, Berryhän on tehnyt kaikki rokkipiisit jo valmiiksi.

Tai siis sen yhden.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
...And Justice For All
09.04.2005 18:05:00
Ajattelis nyt ketjun alottaja; puolet maailman biiseistä on tehty kolmen soinnun rock-kaavalla.
Ja varmaan joku Clapton kyttäis jossain Perä-Härmälässä paukuttavan rokkitrion tekemisiä.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Sperm Donor
09.04.2005 18:12:19
Jos nyt muistaa miten Get on syntyi ei ole ihme vaikka se kuullostaisi ainakin kolmelta eri klassikolta.
gypsi
10.04.2005 12:10:59

Ja varmaan joku Clapton kyttäis jossain Perä-Härmälässä paukuttavan rokkitrion tekemisiä.

Ois varmaan aika mahdotontakin, koska Clapton levytti tuon biisin 60-luvulla ja Hurriganes perustettiin vasta 70-luvulla.
J.Hollström
10.04.2005 13:05:14

No ei mikään mahdottomuus, kyllä Albertin hyvyyden tiesi moni englantilainenkin isompi nimi. Esim. Nick Lowe.
Rock'n'roll forever man...
...And Justice For All
10.04.2005 13:06:44
No ei mikään mahdottomuus, kyllä Albertin hyvyyden tiesi moni englantilainenkin isompi nimi. Esim. Nick Lowe.

Joo, noin ajateltuna kyllä, mutta homman loogisuus töppää siihen että Clapton levytti biisinsä ennen Ganesin syntyä.
Blue Moon
10.04.2005 17:09:08

Fortune: Tai siis sen yhden.

Paljonhan Berryn levyistä toistoa löytyy mutta en nyt ihan noinkaan sanoisi.
- You can shake it you can break it you can hang it on the wall -
baron
10.04.2005 18:19:14

No eiks se anekdootti mene juuri niin, että kun yksi piisi puuttui, niin Remu pyysi Albertia soittamaan Johnny B. Goodea ja alkoi improvisoida "sanoja" päälle.
VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä.
Jani The Rock
10.04.2005 19:05:03

No eiks se anekdootti mene juuri niin, että kun yksi piisi puuttui, niin Remu pyysi Albertia soittamaan Johnny B. Goodea ja alkoi improvisoida "sanoja" päälle.

Sinnepäin... Mutta epäilyttävästi Get Onia muistuttavaa biisiä olivat Ganesit kerinneet jo soittaa keikoillakin ennen Roadrunner -sessioita.
The road never ends for me, kid.
Chester
11.04.2005 16:32:35
no minun levylläni oli muuten tieto että Tämä Let It Rock on äänitetty -81. Joten luulen että erkki on kuunnellut ketonia ja miettiny et ei perkele tää pitää saada levylle ja sit vähän modifoinu piisiä ja pistäny levylle ja se on myyny 700 triljoonaa kappaletta. Ja Albert saanu siitä hyvästä pullakahvit.
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta
dazed
11.04.2005 16:40:05
no minun levylläni oli muuten tieto että Tämä Let It Rock on äänitetty -81. Joten luulen että erkki on kuunnellut ketonia ja miettiny et ei perkele tää pitää saada levylle ja sit vähän modifoinu piisiä ja pistäny levylle ja se on myyny 700 triljoonaa kappaletta. Ja Albert saanu siitä hyvästä pullakahvit.

Mitä sä höpiset täällä?
I`m not a great player, but I can make it howl.
...And Justice For All
11.04.2005 17:33:30

Päivän parhaat naurut. Otan osaa jos olit tosissasi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)