Aihe: Hanoi Rocksin uusi kitaristi
1 2
Oudi
06.05.2004 09:42:20
Stevie Klasson on nyt sitte virallisesti Andyn työkaveri.
"Oluesta tulee hyvä olo ja asiat tuntuu luistavan" -Matti Pellonpää
Super-Jari
06.05.2004 09:52:05
Stevie Klasson on nyt sitte virallisesti Andyn työkaveri.

Jee.
Sacred excrement
PekkaRii
06.05.2004 11:06:45
Tiivistäisikö joku Stevien CV:n muutamalle riville?
"Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991
J-PPP
06.05.2004 11:23:59
Diamond Dogs (SWE) + satunnaisia vierailuja pedal steelin varressa muiden artistien lätyillä. Näin kertoo www.allmusic.com.
FOR SALE/TRADE: HAMER USA SUNBURST, ks. tori! WANTED: Musta telecaster tai pelkkä body, tarjoa!
kid ego
06.05.2004 12:04:32
Toivottavasti soitto- ja esiintymistaito korvaa ruotsalaisuuden.
On totuus tulla lapsen suuhun.
Nimismies
06.05.2004 12:49:34
Toivottavasti soitto- ja esiintymistaito korvaa ruotsalaisuuden.

Hohoho.
"Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
saturnzreturn
06.05.2004 13:04:03
eikö nekin nyt jo tajua lopettaa..
my wallet's fat and so is my head
Silvertown
06.05.2004 13:47:59
eikö nekin nyt jo tajua lopettaa..

Yleensä en tällaisiin tartu, mutta mitä se meille kuuluu jatkavatko vai eivät. Kai ihmisillä on oikeus tehdä sitä mitä haluua, eikä meillä ole (ainakaan minulla) oikeutta tuomita ihmisiä, vaikka he eivät vastaisikaan omia ihanteitani.

Kaiken lisäksi Twelve shots on the rocks tarjoaa mielestäni useamman sellaisen kappaleen, joka päihittää nykymusiikin tuotannosta helposti 90 prosenttia. Uskon myös Hanoi Rocksille olevan kysyntää nyky-yhteiskunnassa.
Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita.
ozz3
06.05.2004 14:34:45
Onpa kovin ruotsalaisen näköinen kaveri.

Noh, toivottavasti Andyn ja sen yhteistyö sujuu...
SoiLa sanoo: ja minä en oo mikään teini!! TuPe sanoo: etpä Dog sanoo: oot sinä
Fortune
06.05.2004 16:41:07
Kaksi uutta Hanoi-biisiä olen kuullut radiosta ja niiden perusteella voi vain toivottaa pitkää ikää orkesterille.

Ilahduttavan ajatonta rock'n'rollia oikealla asenteella ja melodisella otteella, sitä ei ole koskaan lisää.

Ja Ruotsista tuntuvat tulevat pirteimmät rokkarit nykyään muutenkin (Hellacopters nyt esimerkiksi).
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Peoplez
06.05.2004 18:07:18
Kaksi uutta Hanoi-biisiä olen kuullut radiosta ja niiden perusteella voi vain toivottaa pitkää ikää orkesterille.

Mitä ne sellaiset uudet biisit on? Mä on vissiin eläny jossain tynnyrissä eli onko Hanoi julkaissut jotain uutta materiaalia tuon Twelve shotsin jälkeen?
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Fortune
06.05.2004 20:22:24
Mitä ne sellaiset uudet biisit on? Mä on vissiin eläny jossain tynnyrissä eli onko Hanoi julkaissut jotain uutta materiaalia tuon Twelve shotsin jälkeen?

No siltä levyltä kai ne ovat. Minulle kaikki 80-luvun jälkeinen on uutta, kas kun en tuota levyä ole kuullut.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Peoplez
06.05.2004 20:23:33
No siltä levyltä kai ne ovat. Minulle kaikki 80-luvun jälkeinen on uutta, kas kun en tuota levyä ole kuullut.

Aha joo. Eiku tuostakin levystä on jo jonkin aikaa kulunut, mutta ilmeisesti Hanoi kuitenkin työstää uutta levyä.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
nikolai
06.05.2004 21:32:25
Toivottavasti palkanmaksu toimii tällä kertaa :)
RawknRawl
07.05.2004 10:16:55
Stevie soitti paljon myös Johnny Thundersin kanssa JTn myöhäisimmissä projekteissa.

Hyvä valinta Hanoihin kaikin puolin.
Kuka tahansa voi hypätä järveen.
Von Härskiburg
07.05.2004 11:54:47

Niiden mitään vielä tarvitse lopettaa. Twelve Shotsillahan on ihan hyvää rokettirollia.
"Fantastista!", myhäili nekrofiili kalmistossa.
Tapio79
07.05.2004 14:05:52
Twelve shots on the rocks oli mulle kyllä hiton positiivinen yllätys, kun en suuria osannut odottaa ko. levyltä. Esimerkiksi A day late, a dollar short on kevyesti viiden parhaan Hanoi-biisin kärjessä. Ehdotonta parhautta se.
Von Härskiburg
07.05.2004 16:28:35

Esimerkiksi A day late, a dollar short on kevyesti viiden parhaan Hanoi-biisin kärjessä. Ehdotonta parhautta se.

Mielestäni tämä on juuri levyn laiskin ja tylsin veto. Omat suosikkini ovat Obscured ja Gypsy Boots.
"Fantastista!", myhäili nekrofiili kalmistossa.
vaurio
07.05.2004 18:25:10
Twelve shots on the rocks oli mulle kyllä hiton positiivinen yllätys, kun en suuria osannut odottaa ko. levyltä. Esimerkiksi A day late, a dollar short on kevyesti viiden parhaan Hanoi-biisin kärjessä. Ehdotonta parhautta se.

olen ihan samaa mieltä.
hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!!
Bluesmies
08.05.2004 22:30:51
Mielestäni tämä on juuri levyn laiskin ja tylsin veto. Omat suosikkini ovat Obscured ja Gypsy Boots.

olen ihan samaa mieltä.
Kitara on tyhmä!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)