Aihe: Porukkaa huomenna lähdössä katsomaan uniklubia PK seudulle?
1
Jackson Dinky
05.05.2005 23:08:44
Onkos lähtijöitä? Itse kuvaan koko roskan parin kaverin kanssa sekä teen lehtijutun.
-"Ei tual takana ketää oo..?" -"Kaksin ollaan liikentees"
la m quina
05.05.2005 23:14:24
Osaatkos kierrepotkun?
Rattata
05.05.2005 23:20:05
Itse kuvaan koko roskan parin kaverin kanssa sekä teen lehtijutun.

Tämä onkin kerrassaan mainio asenne lähteä tekemään lehtijuttua. Hienoa.
korhosen isäntä rupes riehummaan pilikkimetällä nii laetettiin oekeen tappovarrooja persuuksiin nii jo aatto
Niskamies
05.05.2005 23:53:46
Mä kuulin Uniklubia tossa syksyllä Savonlinnassa. Ei voi muuta sanoa kuin että todella luokaton livebändi.
Meitsi on meshissä.
SuperJeesus
05.05.2005 23:57:56
Oliko niillä joku biisikin mistä ne oli kuuluisia?
Yllä oleva kirjoitus on kärjistetty, sisältää kirjoitusvirheitä ja pitää tuskin paikkaansa.
overtake
06.05.2005 00:05:29
Oliko niillä joku biisikin mistä ne oli kuuluisia?

Olen yrittänyt unohtaa, mutta eikös se ollut Rakkautta & Piikkilankaa tms?
www.stonetabs.tk
Jackson Dinky
06.05.2005 07:47:46
Sinnehän lähetään ton duunin takia eikä itse musaa kuuntelemaan ;)
edutheman
06.05.2005 11:50:41
Eikös uniklubi näyttäny etuperseet? x) *tirsk*
-Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon-
Necromuru
06.05.2005 14:27:38 (muokattu 06.05.2005 14:29:18)

Tämä onkin kerrassaan mainio asenne lähteä tekemään lehtijuttua. Hienoa.

Soundin Nalle Österman tekee myös tällä asenteella.

E: Ja oli kyllä kaameaa potaskaa ainakin niiden emmagaalan esiintyminen. About puolessavälissä biisiä pistivät soittimet paskaksi ja taustanauha vaan pyöri. Kunnioitetaan yleisöä ja niin päin pois.
Tämä on mielipiteeni ja yhdyn siihen täysin.
gösplstorm
06.05.2005 14:28:38
Eikös uniklubi näyttäny etuperseet? x) *tirsk*

ikävä kyllä :D
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä, niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät osaa. www.TheZippyWackos.com SAFBSRIYA #1
Kirjoitus virhe
06.05.2005 14:55:59
Soundin Nalle Österman tekee myös tällä asenteella.

Nallella on jotain hyviäkin juttuja. Mutta tosiaan, en ole varmasti tulossa katsomaan.
KAUTTA SUPER MARION TU(L)LIKUKAN
Jackson Dinky
07.05.2005 06:09:39
HOHO! Keikka ohi. Perkele siellä oli keski-ikä varmasti jotain 15.
Mimi
07.05.2005 12:36:54

No oliko yllätys? Eikös juuri tuo ikäluokka kostu tuollaisista poikabändeistä... Kiittivät muuten emmagaalassa jotain stylistiä/vaatettajaa tai jotain vastaavaa: "kiitti ku teette meistä näin hyvännäkösiä!" Naurahdin moiselle... Mitäpä pidit itse keikasta?
Ihan HUONO(kili)!
Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne"
Aerodactev
07.05.2005 18:11:44

"Frööbelin palikoiden keikkayleisön keski-ikä on 5v"
"Älä saatana?"
Long = progressive = good
Jackson Dinky
08.05.2005 11:56:20 (muokattu 08.05.2005 11:57:03)
No oliko yllätys? Eikös juuri tuo ikäluokka kostu tuollaisista poikabändeistä... Kiittivät muuten emmagaalassa jotain stylistiä/vaatettajaa tai jotain vastaavaa: "kiitti ku teette meistä näin hyvännäkösiä!" Naurahdin moiselle... Mitäpä pidit itse keikasta?

Noh.. Itseasiassa niillä kitaristeilla oli helvetin siistit soundit. Ihan hyvän keikan ne soitti mutta en ollut aiemmin kuullut _yhtäkään_ biisiä uniklubia että silleen sä bändi on ja tulee olemaan itelleni tuntematon.

"Frööbelin palikoiden keikkayleisön keski-ikä on 5v"
"Älä saatana?"

Tuntui että välillä sinne juoksi 9w pissiksen alkuja ;)
moderndrummer88
08.05.2005 16:28:21
Tuntui että välillä sinne juoksi 9w pissiksen alkuja ;)

siitä se lähtee... nämä niitä tyttelöitä jotka on kasvaneet ohi antti tuisku-vaiheesta ja haluavat siirtyä "rajun" musiikin pariin.
mainstream=painstream
Järvihirviö
08.05.2005 16:57:24
siitä se lähtee... nämä niitä tyttelöitä jotka on kasvaneet ohi antti tuisku-vaiheesta ja haluavat siirtyä "rajun" musiikin pariin.

Väärin. Sitä varten on korn ja limp bizkit. Uniklubi on sellaista musiikkia, mitä voi kuunnellaan kun kolmen viikon seurustelusuhde on mennyt poikki ja mutsi huutaa ilma mitää syytä!1
maelstrom
08.05.2005 21:10:28
E: Ja oli kyllä kaameaa potaskaa ainakin niiden emmagaalan esiintyminen. About puolessavälissä biisiä pistivät soittimet paskaksi ja taustanauha vaan pyöri. Kunnioitetaan yleisöä ja niin päin pois.

Ja jos tämän saman tempun olisi tehnyt vaikkapa YUP, olisi se ollut kritiikkiä nykypäivän teennäisyyttä ja TV-keikkojen playback-soittoa kohtaan. Mutta kun Uniklubistahan ei saa sanoa mitään hyvää, kun ne on niinq pissisten musaa niinq.
Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita. IMIK #12
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)