saastara 14.05.2005 20:54:50 | |
---|
Olisikohan kenelläkään tietoa mistä voisin saada käsiini Muumilaakson tarinoita (YLEn lähettämä)- TV-sarjassa käytettäviä musiikkeja? Sarja, kuin myös sen musiikit ovat varmaankin kaikille, tai ainakin valtaosalle tutut. Elämäni alkupuolella ne olivat erottamaton osa Muumi-tarinoita, sitä kautta niille muodostui minulle suurta nostalgia-arvoa. Myöhemmällä iällä olen oppinut arvostamaan niitä myös sävellyksellisellä tasolla. Jos jollakkulla olisi tietoa mistä näitä voisi saada, olisin hyvin tyytyväinen. Ja voisihan tässä samantien aloittaa keskustelun kyseisen TV-sarjan musiikeista. Kertokaahan mielipiteitä, mitä pidätte Muumien musiikeista? Kuin aikoinaan, pestään puna puhtahaksi. Kuin hanget maan, pestään musta valkoiseksi. |
steelin 14.05.2005 21:42:49 | |
---|
Anttelin alelaarit lastenosastolta on hyvä etsintäpaikka. Muumilaulu on joka toisella latenlevyllä. Näissä Disneyn Nalle Puheissa on hyvä musa, koin sydämmenpysähdyksen kun esim. Nasun Suuri Elokuvan tunnarin laulaa Merja Larivaara. Old Pale. |
saastara 14.05.2005 22:02:30 | |
---|
Anttelin alelaarit lastenosastolta on hyvä etsintäpaikka. Muumilaulu on joka toisella latenlevyllä.} Näitä kappaleita en tarkoittanut. Näitä kyllä löytää.. Tarkoitinkin niitä instrumentaalimusiikkeja joita TV-sarjassa kuluu taustamusiikkeina. Kuin aikoinaan, pestään puna puhtahaksi. Kuin hanget maan, pestään musta valkoiseksi. |
hullujudas 15.05.2005 10:59:22 | |
---|
Olet kyllä aika kuningas jos niitä löydät mistään, kerro sitten minullekin. Pienenä ja isompanakin on tullut katsottua ihan ylettömät määrät videolta kyseistä sarjaa ja siinä kahdeksanvuotiaana luin kaikki kirjat putkeen. Nytkin tulee luettua joka Talvi taikatalvea ja sitten elokuun puolella aina Muumipappa ja meri, on ne kyllä semmosta taidetta että... Itse olen soittanut kitaralla ja koskettimilla vähän väliä niitä taustamusiikkeja, ne on tosi tosi hienoja ja olis hieno löytää niitä jostain äänitteenä niin voisi sitten kuunnella. Olen mustat velhot. |
TheWickerMan 15.05.2005 12:13:23 | |
---|
Jos jossain piirretyssä on hyvät musat ni prätkähiirissä! Oon kaapannu prätkähiirien taustamusasta pari hyväm kuulosta likkiäkin. - Kyllä. |
Leper Messiah 15.05.2005 12:39:01 | |
---|
AI-------7--6-----5----------5--4----3-----------2-2-2-2--0--0------3-3-3-3--2--2--I EI--0----------7-------0----------5---------0--------------------------------------I
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Lennu 15.05.2005 12:42:08 | |
---|
AI-------7--6-----5----------5--4----3-----------2-2-2-2--0--0------3-3-3-3--2--2--I EI--0----------7-------0----------5---------0--------------------------------------I
Noniin. Ei muuta kuin levyttämään tämä, niin saa ihan levyversion.
"miksi Pepe Ahlqvist soittaa bluesia?" "koska se syntyi yksin kotonaan 14-vuotiaana". |
Anonymous-jazz 16.05.2005 01:12:27 | |
---|
Ne taustamusat on kyllä tehneet jotkut Japsit. "We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty."
George W. |
McNulty 16.05.2005 01:24:18 (muokattu 16.05.2005 01:31:46) | |
---|
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |