Aihe: Max C goes The Beatles!
1
PepeAngst
11.05.2005 20:52:12
Voi raiskauksien raiskaus. Niin. Max C (Bomfunkista tuttu) veti Beatlesiä Voiceout ohjelmassa. En tiedä, mitä sanoisi.
Olen syntynyt 12. heinäkuuta. Samana päivänä kuin Bill Cosby ja Pate mustajärvI!!!!!
Bluesmies
11.05.2005 21:14:38
Uskon! Mitä biisejä veti?
Uusi musiikkinäyte profiilissa.
KarWaeYe
11.05.2005 21:18:33
Voi raiskauksien raiskaus. Niin. Max C (Bomfunkista tuttu) veti Beatlesiä Voiceout ohjelmassa. En tiedä, mitä sanoisi.

En kuullut muuta ku sen Yesterdayn, mutta mun mielestä se kyllä veti hienosti.
Koskaan ei enää ihmiskäsi possunaarastani häpäise, ei orjuuta, ei tuki sian suurta suuta!"
M.i.k.key
11.05.2005 21:58:16
En nähnyt, mutta ohjelman ideahan on että toinen biisi on coveri. Beatlesillä on aika hienoja biisejä mitä coveroida...
Mä lopetan nää hommat!
Schnowotski
11.05.2005 22:19:42
Olen samaa mieltä: beatlesien kappaleet ovat musiikin raiskausta eikä niitä saisi esittää.

Eivaan: onpa taas. Niinkuin se nyt siellä myhäilisi että "raiskasimpa beatlesia". Tarkoittaako se nyt, että jos on ollut Bomfunkissa niin on huonompi ihminen eikä saa esittää kuin niitä kappaleita joihin saa Muusikoilta luvan. Pitäisikö ottaa autoista tutut nopeusrajoitustarrat käyttöön? Käydään raadin arvioinnissa ja lätkäisevät tarran: "tämä henkilö ei saa soittaa beatlesia"
Tyttö kouluttautuu lääkäriksi, diagnosoi itsellään aivokasvaimen ja ampuu itsensä.
Rakastitko minua kun katsoit minua silmiin, kun pidit minua kädestä, kun tulit puhumaan minulle? - elämä yksin ei ole vaikeaa, mutta elämä ilman sinua...
Swan
11.05.2005 22:22:20
Oho, no jo on Bomfunkienkin kokoonpano muuttunut, kun en tuotakaan nimeä tiennyt. Luulin aluksi otsikon perusteella Max Cavaleraksi. :)

Bomfunk MC's on muuten hyvää musaa, ainakin In Stereo -levy.
kalamies#26 >-)))>
Flow
11.05.2005 23:50:30
Taitaa herra olla bomfunkissa vaan vieraileva tähti. Oma levyhän siltä taisi juuri tulla ulos.
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin
overtake
12.05.2005 00:02:45
No jo on Cavalera alas vajonnut. Liittynyt Bomfunkkeihin!
www.stonetabs.tk
Järvihirviö
12.05.2005 01:38:57
No jo on Cavalera alas vajonnut. Liittynyt Bomfunkkeihin!

Nii kelaa, vähäks sais esim hävetä itteesä!

Ei mutta Max C on ihan sympaattinen kaveri ja hyvin häneltä laulukin sujuu.
Cavalera saakin pysyä brassirymistelyissään.
komero
12.05.2005 02:08:09
Tarkoittaako se nyt, että jos on ollut Bomfunkissa niin on huonompi ihminen eikä saa esittää kuin niitä kappaleita joihin saa Muusikoilta luvan. Pitäisikö ottaa autoista tutut nopeusrajoitustarrat käyttöön? Käydään raadin arvioinnissa ja lätkäisevät tarran: "tämä henkilö ei saa soittaa beatlesia"

Tuskin kukaan sen huonompi tai parempi ihminen on muihin ihmisiin nähden. Kaikille ei Beatles -veisut kuulosta hyvältä, vaikka ne miten olisi sovitettu.

Autoissa ei enää käytetä "nopeusrajoitustarroja", eli "kasikympin lätkää". On hienoa, että musiikissa ei ole ikinä ollutkaan käytössä mitään rajoituksia, mutta mielipiteensä saa silti sanoa.

Minä pidän jatsista, mutta en silti vittuile, jos joku muu ei tykkää.
- Klaus Komero -
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)