Aihe: Muusikon siviilielämän kiinnostavuus
1 2
Bonham
10.05.2005 14:28:49
Paljonko muita kiinnostaa oman suosikkimuusikon elämä musiikin ulkopuolella?

Itseni se ei kiinnosta oikeastaan pätkääkään. Poikkeuksena tietysti se, että joku ilmoittaa vaikka julkisesti olevansa rasisti, fasisti tai muuten vastenmielisen aatteen kannattaja.

Van Morrison on käsittääkseni scientologian "harrastaja", mutta kun levyillä ei oppia saarnata, ei se minua haittaa. Scientologia taitaa olla esim Hollywoodissa erittäin suosittua..

Nykyäänhän erilaisilta julkkisjuoruilta on lähes mahdotonta välttyä - tähdet naivat (ja naivat) tähtiä, josta sitten raportoidaan eri aviisien palstoilla ylenpalttisesti.. kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Mites muilla?
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
klaasson
10.05.2005 15:04:01 (muokattu 10.05.2005 15:04:28)
kiinnostaa jossain määrin.

neil young on yksi suosikeistani ja esim hänen elämänkertaansa tutustuttuaan huomaa pakostakin kuinka se musiikki pulppuaa suoraan elämästä... eli kiinnostaa omakohtaisesti ainakin tällaisilla pidemmän linjan artisteilla jotka tekee biisejä elämästä. oppiipahan ymmärtämään paremmin mitä niillä biiseillä ja levyillä haetaan ja mistä ne on syntyneet...

mut ei tosiaa kiinnosta "X nai Y'n kanssa !!!" lööpit...
Deeku
10.05.2005 15:08:05
Kaksiteräinen miekka. Toisaalta kiinnostaa ja toisaalta ei. Sinällään kiinnostaa muusikon elämäntarina, ajatukset ja asenteet. Varsinkin jos tämä jotenkin on kokemuspohjana musiikille.

Toisaalta minua ei paskaakaan kiinnosta, että onko muusikko käynyt kaupassa, kenen kanssa hänet on nähty baarissa, onko hänen suhde nyt kunnossa yms., joita keltainen lehdistö pitää tärkeänä informoida.
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
kivi
10.05.2005 15:09:48
Paljonko muita kiinnostaa oman suosikkimuusikon elämä musiikin ulkopuolella?

Eipä juuri. Eiköhän ne mahtane elää ihan samanlaista elämää kuin minäkin. Näin olen ainakin käsittänyt, aina keskustelussa nousevat esille samat ongelmat ja asiat ruuanlaitosta ja päivärytmistä katarriin ja hemorroideihin.
;-)
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Deep Shadow
10.05.2005 15:35:41
Ei se siviilielämä oikeastaan kiinnosta, mutta ehkä enemmänkin persoonallisuus. Se, että minkälainen henkilö sen musiikin takaa löytyy.
"Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Juhani
11.05.2005 00:24:19

Ei se siviilielämä oikeastaan kiinnosta, mutta ehkä enemmänkin persoonallisuus. Se, että minkälainen henkilö sen musiikin takaa löytyy.

Sama juttu. Persoona ajatuksineen musiikin takana kiinnostaa.
Super-Jari
11.05.2005 07:09:22
Ei kiinnosta. Ihmettelen monesti nimmarikulttuuria. Sehän on vain toisen nimi!
The words fall out like fire
Tempura
11.05.2005 07:13:29
Kiinnostaa jos kiinnostaa. En nyt sanoisi että siviilielämä, mutta joskus ajatukset, asenteet, ja selkeästi musiikista välittyvät voimakkaat tunnelataukset vaikuttavat niin lujaa että kiinnostus syntyy.

Kuten jo sanottu, ei kiinnosta kuka on nainut ketä, ja minkävärinen auto sillä on yms yms.

Jos joku artisti jollain tavalla koskettaa, niin siitä voi alkaa "imeä" epätietoisestikin lisää sitä samaa fiilistä.

Jo mainittu Neil Young on hyvä esimerkki, hänessä kiinnostaa monikin asia. Mutta tiivistettynä: ajatukset ja tunnetilat joita artisti saa heräämään. Joidenkin suosikkien kohdalla niitä tulee, joidenkin ei.
-Spade-
11.05.2005 07:41:03 (muokattu 11.05.2005 12:29:59)
Persoona, tausta, ajatukset ja asenteet kiinnostavat. Varsinainen yksityiselämä ei niinkään.
Jani The Rock
11.05.2005 08:11:19 (muokattu 11.05.2005 08:11:31)

Persoona, tausta, ajatukset ja asenteet kiinostavat. Varsinainen yksityiselämä ei niinkään.

Juuri näin. Kun muidenkin julkkisten yksityiselämä on evvk-osastoa, niin miksi muusikot olisivat poikkeus. Tieto lisää tuskaa, sanotaan. Mulle ne omat mielikuvat on usein tärkeämpiä kuin faktat kun näistä asioista puhutaan.
The Joker in the pack! Bella Italia #1
Fuzzy Boner
11.05.2005 09:05:27

Siinä kulttuurissahan on se idea että pääsee ihailemansa henkilön lähelle ja jopa vaihtamaan ne pari sanaa: "Saanks nimmarin?" -"Tottakai, ole hyvä" -"Kiitos"

Eli joku syy päästä lähelle ja kertoa sillä nimmarilla sitten kotona tai kavereille että "kato kenet tapasin- ja otin sulleki nimmarin"...
Olet kirjoittanut keskusteluun 8200 kirjoitusta
Tempura
11.05.2005 09:07:19
Siinä kulttuurissahan on se idea että pääsee ihailemansa henkilön lähelle ja jopa vaihtamaan ne pari sanaa: "Saanks nimmarin?" -"Tottakai, ole hyvä" -"Kiitos"

Eli joku syy päästä lähelle ja kertoa sillä nimmarilla sitten kotona tai kavereille että "kato kenet tapasin- ja otin sulleki nimmarin"...

Niimpä, mutta luulisi nyt että se jutustelu on tärkeämpää kuin joku nimmari, mitä voi näyttää kavereille.

- Saanks nimmarin? (voi että kun se puhuisi mulle jotain siistiä)
- Joo. (mitä vittua tuo mun nimmarilla tekee)
- Kiitti moi. (vittu)
Fuzzy Boner
11.05.2005 09:10:17
Niimpä, mutta luulisi nyt että se jutustelu on tärkeämpää kuin joku nimmari, mitä voi näyttää kavereille.

- Saanks nimmarin? (voi että kun se puhuisi mulle jotain siistiä)
- Joo. (mitä vittua tuo mun nimmarilla tekee)
- Kiitti moi. (vittu)

Näin on.. Monet vaan ei tiedä mitä sanoisi, joten toi on tollanen helppo tapa.. Varsinkin junioreille
Olet kirjoittanut keskusteluun 8200 kirjoitusta
miscage
11.05.2005 09:16:08

Juuri näin.
Osta!
reino
11.05.2005 11:08:05
Persoona, tausta, ajatukset ja asenteet kiinostavat. Varsinainen yksityiselämä ei niinkään.

Konppaan.
Vitut sano Vatanen
Juzzu
11.05.2005 11:19:26
Vähemmänpä tuo kiinnostaa. Tai ainakaan en tiedä juuri mitään kenenkään suosikki-artistieni yksityiselämästä - ellei sitten jotain Hendrix-dokkareita moiseksi tietolähteeksi lasketa.
Tonttoroi
wrshredder
11.05.2005 12:28:27
Paganinista ja Horowitzista olen lukenut jokin verran elämänkertoja.. Paitsi paganinista oli vain engl kielellä kirjoja joten en ole niitä kokonaan lukenut.
Olen syntynyt samana vuodenpäivänä kuin Ynkkä ..ja 100 vuotta Liztin kuoleman jälkeen .. mussa on pakko olla jotai virtuoosiverta tai jotain..
jussiohman
11.05.2005 12:35:02
Kyllä se jonnin verran kiinnostaa, varsinkin jos ko. henkilöä kovinkin katsoo ylöspäin.
Alan miehet #1
Definhel
11.05.2005 12:54:46

Etkä ottaisi Elviksen, Picasson taikka Lincolnin nimmaria jos tarjottaisiin?

Elävien nimikirjotuksethan onkin aivan roskaa. Jo jonkin aikaa kuolleena olleen julkkiksen nimi voisikin olla jo varsin mukava koriste.
MrQ
11.05.2005 13:05:22
Triidiä lukematta, tässä kannanottoni (TLKO) :

Ei minua kiinnosta ollenkaan. Jos luen ylipäätään yhdenkään artistin haastatteluja , johtuu se siitä että tyhjennän aivojan metrossa uutislehtisatasta vaihingossa lukien.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)