Aihe: Millä pesette EAR - tulppanne?
1 2
jussiohman
23.05.2005 13:15:54
Aika paljon seisseä keränneet on tulpat jo. Millä niitä kannattaa liottaa? Käykö ihan lämmin vesi ja saippua vai onko niille omat pesuaineensakkin?
Mitä sinä livoit huulia, ratsulleko maiskautit? Kätkehän viettielämäsi, pitäkäämme asialliset välit.
aksiom
23.05.2005 13:24:44
Minä olen käyttänyt pelkkää vettä. Kerran unohdin tulpat taskuun kun laitoin housut pesuun ja saavutin myös niin hyvän tuloksen.
Frank Zappa: Joe's Garage - Packard Goose (3:15 - 4:08)
Mase
23.05.2005 13:29:41
Vettä & saippuaa olen menestyksekkäästi suosinut...
Tarjolla treenikämppä Tampereelta/lähiympäristöstä? Kerro ihmeessä, nykyinen kämppä lähtee alta 1.8
etnopoju
23.05.2005 13:32:24

tunge ne jonkun puhtaisiin korviin ja vetäse rajusti niin, että ne sun lismat jää sen toisen korvaan. sit se toinen voi vaan pestä korvansa.

yksinkertaista.
WyW
23.05.2005 13:34:59

Vettä oon käyttäny. Kerran meni pesukoneeseen ja hyvä jälki tuli sielläkin. Se keskireikä kandee sorkkia jollain neulalla tjsp. Muuttaa saundii aika rankasti.

nimim.
"Paskantaa korvillaan"
http://koti.mbnet.fi/iapunen/bleh/blackani.gif
miscage
23.05.2005 14:14:37 (muokattu 23.05.2005 14:16:06)
Vedellä olen vähän liottanut, ja puristanut scheisset keskireiästä poiesh...

On muuten aivan helmi tuplat. Itse vasta vähän aikaa sitten löysin niistä sen oikean soundin, eli opin laittamaan ne kunnolla korviin. Mahtava soundi ja sopiva vaimennus.
- Onx Mamba hyvä? - No on se nyt ihan kohtalainen.
Mule
23.05.2005 14:36:21

Imaisen ne - plop! - puhtaaksi.

Näy, mutta ihan saippuallakin olen hingannut.
Pastilli? (+leikit) Bella Italia #6
1by4by9
23.05.2005 14:38:43

Koira tykkää pestä ne.
Onko kohtalon ivaa vai miksi sukunimeni on sama kuin eräs uskomattoman hyvä olutmerkki?
Ben_D
23.05.2005 14:52:05

Vettä oon käyttäny. Kerran meni pesukoneeseen ja hyvä jälki tuli sielläkin. Se keskireikä kandee sorkkia jollain neulalla tjsp. Muuttaa saundii aika rankasti.

nimim.
"Paskantaa korvillaan"

Ei helvetti!!! Nyt repesin.
doolittle
23.05.2005 15:47:13
Ei nyt ehkä ihan aiheeseen liittyvää, mutta EAReita kun itekin käytän, niin kysynpä silti.

Korvakäytävässähän on näitä surullisenkuuluisia värekarvoja, joiden lakoaminen on vähän ikävämpi juttu. Ajattelin vain, että jos korvatulppia joutuu etenkin vähän useammi ujutteleman sinne, niin eikö ne värekarvat ala kärsiä siitä?
"Free form of jazz is a license to shit in the street." -Lemmy Kilmister-
Cathi777
23.05.2005 15:49:53

Ei nyt ehkä ihan aiheeseen liittyvää, mutta EAReita kun itekin käytän, niin kysynpä silti.

Korvakäytävässähän on näitä surullisenkuuluisia värekarvoja, joiden lakoaminen on vähän ikävämpi juttu. Ajattelin vain, että jos korvatulppia joutuu etenkin vähän useammi ujutteleman sinne, niin eikö ne värekarvat ala kärsiä siitä?

Ei se taida niin pitkälle asti mennä, että se niitä pääsis taputtelemaan.
Only pop music can break my heart...
Hirvi
23.05.2005 16:00:23

Ei se taida niin pitkälle asti mennä, että se niitä pääsis taputtelemaan.

Nehän taitaa sijaita tärykalvon toisella puolella?
Rokkaa kuin hirvi!
Super-Jari
23.05.2005 16:04:50

Minä laitan aina tuplat sinnekkin. Siis sinne täry- ja immenkalvon toiselle puolelle. Demppaa mukavasti.

Vedellä pesen ja puristelen gägät pois reiästä. Tulpan reiästäkin.
Lock'n'Lol
doolittle
23.05.2005 16:05:23

Ai jaa, no sitten. Korvakäytävässä vain tuntuu ihan tuollaista untuvaa, mutta enpä usko että niitä sormella pystyisi edes tuntemaan.

Taas voi nukkua vähän keveämmin sydämin.
"Free form of jazz is a license to shit in the street." -Lemmy Kilmister-
Sahanpurija
23.05.2005 16:06:22
Aika syvään tosiaan saa tunkea että pääsee värekarvoja kaatelemaan ;) Mutta minkäslaiset nämä kyseessä olevat tulpat ovat? Kuva olisi kiva kun en tiedä mistä on kyse. Ja jos voisi jotain hinta-arviota antaa?
Keep your Eyes Wide Open, Moonchild. We're going to Level Five to see One More Red Nightmare. But first you must eat your Cat Food.
Hirvi
23.05.2005 16:16:53

Mutta minkäslaiset nämä kyseessä olevat tulpat ovat? Kuva olisi kiva kun en tiedä mistä on kyse. Ja jos voisi jotain hinta-arviota antaa?

Tarkoittavat luultavasti näitä kuusen näköisiä, kun kerran pesemisestä puhuvat.
http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-160179.html
Rokkaa kuin hirvi!
nakedzen
23.05.2005 16:32:43
Ai jaa, no sitten. Korvakäytävässä vain tuntuu ihan tuollaista untuvaa, mutta enpä usko että niitä sormella pystyisi edes tuntemaan.

Taas voi nukkua vähän keveämmin sydämin.

Värekarvathan johtavat sen äänen eteenpäin, eli aikamoisen jyrinän saisit päähäsi aikaan jos niitä rupeaisit heiluttelemaan noin väkivalloin. :)
"Jos haluat kymmen- sata- tai tuhatkertaistaa kannatuksesi, kerää nollia!"
sax machine
23.05.2005 17:00:56
Välillä pikkasen puhdistan hanan alla. Eli pelkkää vettä käytän.
"There is two kinds of music, good and bad." -Louis Armstrong-
aleksi
23.05.2005 17:20:14 (muokattu 23.05.2005 17:22:08)
Earien hinnat pyörii tuolta viidestä eurosta aina kolmeen- neljäänkymppiin. Niitä saa ainakin eri vaimennuksilla. En tiedä sitten mitä muuta eroa niissä voi olla.

EDIT: Vastataanpa nyt alkuperäiseenkin. Yleensä kuumalla vedellä ja sormin hankaamalla silloin tällöin puhdistelen. Yritän kyllä pitää korvat sen verran puhtaana, ettei tarvitse jokaisen käyttökerran putsata.

Tuolle keskellä olevalle reiälle en ole tehnyt mitään. Täytyy ensi kerralla vähän kokeilla sitäkin tyhjentää, niin nähdään vaikuttaako se vaimennukseen.
"open hands to the wind"
32788
23.05.2005 19:21:27 (muokattu 23.05.2005 19:22:08)
EAR on suhteellisen laaja käsite... Sillä voidaan tarkoittaa näitä perus-keltaisia muutaman kymmenen sentin tulppia tai sitten juuri noita kusitulppia...

EDIT: Typo tais tulla, mutta enpä viitsi korjata kun noin hyvä tuli.
IHAN TÄYSII!!!11
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)