tillotson 01.07.2005 11:55:38 | |
---|
Voi olla wanaha aihe, mutta oletteko huomanneet, että Zen cafen Todella kaunis kertoo olutpullosta, sanat viittaavat täysin siihen. Keksittekö muita kappaleita, joiden lyriikat viittaisivat johonkin muuhun.? Me kohtaisimme aina silloin kun on tärkeää se ettei kukaan häiritse tai pääse käskemään. Me antaisimme toisillemme hiljaisuuteen syyn. Niin sinä ostat aikaa siis ja minä sitä myyn. Olet todella kaunis, elät vain yhden kerran Olet todella viisas, elät vain hetken verran Me kestäisimme toisiltamme mitä tahansa. Se mitä saisin sinulta, se voisi korvata ne levottomat illat sekä unettomat yöt, ajat, turhan hapuilun ja mitättömät työt Olet todella kaunis… Minä tarttuisin sinuun kysymättä Minä pelkäisi sinussa en olla Olet todella kaunis… Me pystyisimme toisillemme ihmeen tekemään, jos sinä pystyt niin kuin minä pystyn näkemään |
clyde 01.07.2005 12:10:45 | |
---|
HEHHE :D ! no kyl mä ajattelen sen mielummin et toi o jolleki muijalle kirjotettu ROCK ´N´ ROLL EI KUOLE NII KAUAN KU TEINI-IKÄISET RAKASTUU TOISIINSA! /Andy McCoy |
jussiohman 01.07.2005 12:40:51 | |
---|
Mä luulin kuukausia, että yksi meidän biisi kertoo ryyppäämisestä, kunnes sitten keikalla laulaja spiikkaa juuri ennen sitä biisiä : "pitäähän sitä bändillä olla yksi biisi mikä kertoo autoista!" huvitti hieman jatkaa. |
ten 01.07.2005 12:44:58 | |
---|
Juhannuksena tuli keskusteltua syvällisiä meidän laulajan kanssa ja nyt tiedän mistä meidän biisit oikeesti kertoo. :) Helpottaa huomattavasti eläytymistä. Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
päänahka 01.07.2005 22:03:43 | |
---|
Voi olla wanaha aihe, mutta oletteko huomanneet, että Zen cafen Todella kaunis kertoo olutpullosta, sanat viittaavat täysin siihen. Keksittekö muita kappaleita, joiden lyriikat viittaisivat johonkin muuhun.? En väitä että olisit alkoholisti, mutta en millään näe olutpulloa kuuntelemassa noita sanoja. Soolot on perseestä. |
Ostinaatio 01.07.2005 22:45:49 | |
---|
En väitä että olisit alkoholisti, mutta en millään näe olutpulloa kuuntelemassa noita sanoja. Eikun se laulaja on olutpullo. Tai esittää olutpulloa. "Tuhotkaa kansa, murskatkaa ja vaientakaa se. Sillä eurooppalainen valistus on suuriarvoisempi kuin kansa." -Dostojevski |
Jani The Rock 02.07.2005 00:28:06 | |
---|
Eikun se laulaja on olutpullo. Tai esittää olutpulloa. Juu. Tyhjää sellaista. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
Läpistö 02.07.2005 01:08:36 | |
---|
No siis...jos tässä haettiin ees tällaisia: "Mahtava peräsin ja pulleat purjeet" En muista kyllä biisin nimeä mut tuollainen on...eikä varmasti joku mummo tajua, mistä tuossa oikeasti lauletaan :D "Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo. |
ozz3 02.07.2005 01:25:25 | |
---|
Mistähän Judas Priestin Turbo Lover mahtaa kertoa? ozz3 kuittaa.| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
JKH 02.07.2005 01:52:27 | |
---|
Voi olla wanaha aihe, mutta oletteko huomanneet, että Zen cafen Todella kaunis kertoo olutpullosta, sanat viittaavat täysin siihen. Keksittekö muita kappaleita, joiden lyriikat viittaisivat johonkin muuhun.? Sä kuulut päivään jokaiseen... Ei lahaa, ei huolia! -Vanha Kiinalainen viisaus |
Ostinaatio 02.07.2005 03:29:25 | |
---|
Oon aina miettinyt, että kultanaamio kertoo jostain muusta, kuin jostain hiton hikisestä parisuhteesta. Ehkä olen yksin tulkintoineni. "Tuhotkaa kansa, murskatkaa ja vaientakaa se. Sillä eurooppalainen valistus on suuriarvoisempi kuin kansa." -Dostojevski |
trih 02.07.2005 03:33:25 | |
---|
Mistähän Judas Priestin Turbo Lover mahtaa kertoa? Se kertoo solmusta pakoputkessa. Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
Rocco_Longfella 02.07.2005 03:44:14 (muokattu 02.07.2005 03:45:10) | |
---|
Se kertoo solmusta pakoputkessa. Ummetuksesta? Edit: Ainiin, hyvä oivallus ketjun aloittajalla. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus kaikille m.nettiläisille |
trih 02.07.2005 04:08:55 | |
---|
Ummetuksesta? Edit: Ainiin, hyvä oivallus ketjun aloittajalla. Tai ahtopaineista. Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
ten 02.07.2005 05:41:21 | |
---|
Oon aina miettinyt, että kultanaamio kertoo jostain muusta, kuin jostain hiton hikisestä parisuhteesta. Ehkä olen yksin tulkintoineni. Siinon hieno riffi! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Landola59 02.07.2005 11:29:38 | |
---|
Mistähän Judas Priestin Turbo Lover mahtaa kertoa? Neekeristä jolla on iso... tietämys asioista. Basistilla ei tee muuta ku haetuttaa oluet. |
gandar 02.07.2005 11:39:50 (muokattu 02.07.2005 11:40:54) | |
---|
Bruce Springsteenin Born in the USA taitaa olla se tunnetuin esimerkki tällaisista, vai? Unohtamatta tietenkään Kinksien Lolaa, jota nti Odusogakin käytti aikoinaan ohjelmansa tunnarina. Olikohan miettinyt tuota ihan loppuun asti ... Ceci n'est pas une signature |
tillotson 02.07.2005 13:35:22 | |
---|
Keksikää itse mistä joku piisi voisi kertoa, se tässä on tavoitteena. .) (=silmäpuoli hymiö) |
fatso 02.07.2005 15:42:48 | |
---|
Verven "Drugs don't work" on biisi, jonka ei voi kuin ymmärtää väärin. Biisihän kuitenkin kertoo vakavasti sairaan ihmisen kuolemasta ("lääkkeet ei toimi") eikä huumeiden vetämisestä. "What chew gon' play now?"
"Bobby, I don't know. But what's it ever I play, it's got to be funky" |
Kapina 02.07.2005 16:16:55 | |
---|
.. "Mahtava peräsin ja pulleat purjeet" En muista kyllä biisin nimeä mut tuollainen on...eikä varmasti joku mummo tajua, mistä tuossa oikeasti lauletaan :D Tietenkin tajuaa. Etkö sinä tajua, että mummot on ehtineet kuulla elämänsä aikana sata kertaa enemmän pikkutuhmuuksia ja rivouksia kuin sinä? Kirjaudu ulos. |