Oceancalibra 10.07.2005 02:19:29 | |
---|
Miksi tässä aina käy näin? tiedän kyllä että Helsinki on Suomen pääkaupunki ja että se on etelässä. Mutta mikä mättää? kaikki keikat on aina Helsingissä ensin Lenny sitten Sabbath ja vielä kahtena päivänä peräkkäin Maiden, ja 28.5.04 oli Metallica (jota olin katsomassa, Haukiputaalta (Oulusta 20km pohjoiseen) joka oli pirun hyvä keikka) Ja sitten Helsingin suunnilla olevilla festareilla on Motörhead, Manson, Turbonegro yms.. mutta pitää kait tyytyä Oulussa Qstockin hyviin esiintyjiin kuten: Kotiteollisuus, Zen Cafê, 22-pistepirkko, TikTak, Kari Peitsamo. Mutta onhan Oulussakin hyviä bändejä/artisteja joskus kuten Twisted Sisters, Whitesnake, Billy Idol ja kohta Teatrialle astuu itse Alice Cooper, mutta ottakaa kantaa jos teistäkin tämä asia potuttaa. |
Metallica )Rulezzz 10.07.2005 02:22:04 | |
---|
asuuhan 1/5 suomen ihmisistä 200 kilometrin säteellä helsingistä joten ymmärrän, vaikka ei voi väittää ettei itellä ois matkaa sinne kun on 450km, mutta juna on olemassa. up the Irons! |
Spawn 10.07.2005 02:25:26 | |
---|
Sinne mennään missä maksava yleisö on. Itse asun Rovaniemellä ja valittelen usein samaa, mutta on se nyt perkele kun ei Oulun jäähalliakaan saada Judas Priestin keikalle täyteen. Sitten valitetaan kun ei ole omalla paikkakunnalla keikkoja. Kyllä mä hyvin ymmärrän ulkomaan eläviä kun Helsingissä vain poikkeavat. What the deuce? |
samsonov 10.07.2005 02:26:10 | |
---|
Elämä on melkeinpä pitää sanoa. Seose raha ja iso stadioni mikä vetää. Jos Oulussaki olis joku iso stadion ja rahaa järkätä tommosia ni oisha niitä. Mut ottaa päähä ku ei pääse iha tosta vaa kattomaa Hesaa Sabbathia. Oot Puttaalta?? Määki oon. "It's not baaaad, It's getting smoooother now" |
ozz3 10.07.2005 02:33:39 | |
---|
Keikat aina Helsingissä Niin? ozz3 kuittaa.| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
mrk 10.07.2005 02:38:44 | |
---|
Ja sitten Helsingin suunnilla olevilla festareilla on Motörhead, Manson, Turbonegro yms.. Häh, provinssiako tarkoitat? Siellä noista kaksi oli tänä vuonna. Seinäjoellehan on Oulusta lyhyempi matka kuin Helsingistä... "What would we be without wishful thinking" |
sunder 10.07.2005 03:38:29 | |
---|
Elämä on melkeinpä pitää sanoa. Seose raha ja iso stadioni mikä vetää. Jos Oulussaki olis joku iso stadion ja rahaa järkätä tommosia ni oisha niitä. Mut ottaa päähä ku ei pääse iha tosta vaa kattomaa Hesaa Sabbathia. Oot Puttaalta?? Määki oon. Oha oulussa pesistadioni. "Try, fail, live, learn - and die happy trying" -Dimebag Darrell |
arrgh 10.07.2005 04:33:53 | |
---|
Seose raha ja iso stadioni mikä vetää. Jos Oulussaki olis joku iso stadion ja rahaa järkätä tommosia ni oisha niitä. Ei se auta mitään vaikka Oulussa olisi Wembleyn kokoinen stadion, kun ei ole ihmisiä täyttämään sitä stadionia. |
Lilli 10.07.2005 05:40:55 | |
---|
asuuhan 1/5 suomen ihmisistä 200 kilometrin säteellä helsingistä joten ymmärrän, vaikka ei voi väittää ettei itellä ois matkaa sinne kun on 450km, mutta juna on olemassa. No missä ne 4/5 sitten asuu? Ei ainakaan täällä landella tai edes Haukiputtaalla. 'The cattle is lowing and The Baby awakes / but Little Lord Jesus no crying He makes'. |
Angus 10.07.2005 05:55:58 | |
---|
Ei mua se ärsytä pätkääkään, että ne keikat (melkein aina) on Helsingissä. Enemmänkin "ärsyttää" ne Helsinkiläiset, ketkä ovat heti valittamassa jos joku kova bändi tuleekin johonkin muualle, esim. Tampereelle johon ei Helsingistä ole kuin parin tunnin reissu. Suurin osa siellä ovat vaan näköjään niin tottuneet siihen, ettei keikalle tartte vaivautua ratikkareissua pidemmälle lähtemään. Mä en näe mitään järkeä valittaa siitä, että missä joku keikka on. Silloin kun kova keikka on tiedossa, sinne lähdetään, oli se sitten 10 minuutin tai 10 tunnin päässä, tai vaikkapa Ruotsissa. Jos ei sen verran viitti vaivaa nähdä, niin ehkäpä ei sitä keikkaa ansaitsekaan nähdä. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
Ostinaatio 10.07.2005 08:00:43 | |
---|
Ei mua se ärsytä pätkääkään, että ne keikat (melkein aina) on Helsingissä. Enemmänkin "ärsyttää" ne Helsinkiläiset, ketkä ovat heti valittamassa jos joku kova bändi tuleekin johonkin muualle, esim. Tampereelle johon ei Helsingistä ole kuin parin tunnin reissu. Suurin osa siellä ovat vaan näköjään niin tottuneet siihen, ettei keikalle tartte vaivautua ratikkareissua pidemmälle lähtemään. Mä en näe mitään järkeä valittaa siitä, että missä joku keikka on. Silloin kun kova keikka on tiedossa, sinne lähdetään, oli se sitten 10 minuutin tai 10 tunnin päässä, tai vaikkapa Ruotsissa. Jos ei sen verran viitti vaivaa nähdä, niin ehkäpä ei sitä keikkaa ansaitsekaan nähdä. jos olis rikas. Matkustelu on siistiä, mutta kallista. Varsinkin noi junamatkat on kyl törkeenkalliita. "Tuhotkaa kansa, murskatkaa ja vaientakaa se. Sillä eurooppalainen valistus on suuriarvoisempi kuin kansa." -Dostojevski |
Jormaz 10.07.2005 09:29:19 | |
---|
Eipä tota tuu edes ajatelleeksi että jotkut tulee pidemmänkin matkan päästä, mutta pakkohan se on jos orkesterin haluu nähdä. Multa kävelee alle puolessa tunnissa Areenalle, että ei voi valittaa :) On sitä tullu käytyä keikalla Ruottissa ja Saksassa asti. Onhan se vähän rassaavaa, varsinkin se Ruottissa käynti. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Flash 10.07.2005 10:35:17 | |
---|
Enemmänkin "ärsyttää" ne Helsinkiläiset, ketkä ovat heti valittamassa jos joku kova bändi tuleekin johonkin muualle, esim. Tampereelle johon ei Helsingistä ole kuin parin tunnin reissu. Suurin osa siellä ovat vaan näköjään niin tottuneet siihen, ettei keikalle tartte vaivautua ratikkareissua pidemmälle lähtemään. Komppaan. Ei tarttis valittaa. Itseäni ei harmita paljonkaan Helsinkiin matkustaminen. Ei se ole kuin tunnin lento Oulusta ja majoituskin yleensä järjestyy jonkun kaverin kämpiltä. Kyllähän lennot jotain maksaa, mutta olen ajatellut asian niin, että pääkaupunkiseudulla asuminen maksaisi niin paljon enemmän, että ihan mielellään ostan ne muutamat lentoliput per vuosi. Sitäpaitsi Oulun Lippupalvelun pisteistä saa monesti ostettua paremmat paikat, kun on vähemmän porukkaa jonottamassa. ;) There Is A Light That Never Goes Out |
Late 10.07.2005 11:53:31 | |
---|
Pakkohan niiden keikkojen on olla Helsingissä, että saadaan paljon yleisöä. Asun itse Porissa, josta on ihan mukava mennä aina välillä junalla Helsinkiin. Kunniahan tässä menee, mutta maine toisaalta kasvaa. |
carlos 10.07.2005 11:56:35 | |
---|
Ja sitten Helsingin suunnilla olevilla festareilla on Motörhead, Manson, Turbonegro yms.. Motörheadhan oli viimevuonna Ruisrockissa, Turussa? Manson ja Turbonegro olivat Provinssirockissa, SEINÄJOELLA. Oulusta taitaa olla lyhyempi matka Seinäjoelle, ku Helsingistä. Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat. |
Oceancalibra 10.07.2005 12:29:56 | |
---|
Motörheadhan oli viimevuonna Ruisrockissa, Turussa? Manson ja Turbonegro olivat Provinssirockissa, SEINÄJOELLA. Oulusta taitaa olla lyhyempi matka Seinäjoelle, ku Helsingistä. Mutta tarkoitin, että Etelässä päin ainakin.. |
Shitmanek 10.07.2005 12:32:02 | |
---|
Mutta tarkoitin, että Etelässä päin ainakin.. No, etelässä asuu paljon porukkaa. |
Oceancalibra 10.07.2005 16:25:59 | |
---|
No, etelässä asuu paljon porukkaa. aivan, mutta tämä on ianikuinen kysymys ja mielipide kysymys.. |
Late 10.07.2005 17:34:18 | |
---|
aivan, mutta tämä on ianikuinen kysymys ja mielipide kysymys.. Ai se, että asuuko etelässä porukkaa? Kunniahan tässä menee, mutta maine toisaalta kasvaa. |
Torniojaws 10.07.2005 17:46:10 | |
---|
Onhan tuonne Tampereelle alkanut tulla paljonkin bändejä viime aikoina. Oulun Teatriaankin luultavasti tulee isompiakin nimiä tässä seuraavien vuosien aikana. http://www.relativity1.com [Grindcore]
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute. |