Landola59 04.07.2005 13:09:46 | |
---|
Soittivat viisi kappaletta. 16 euroa maksoi sisäänpääsy. Pate sanoi että popeda menee vähäksi aikaa tauolle ja palaa kohta. Musiikkia alkoi soimaan. puoliska tuntia ooteltiin. Sitte kuulutetaan että 25 vuotta - Tommi Läntinen. Tässä vaiheessa oli jo ihmetys noussu olotilaa korkeammalle. Menikö jotain pieleen? Tuliko vedettyä pohjanmaan kautta? Paikkalla olijat varmaan pettyivät. Itse en onneksi ollu maksanu sisälle. Rannalla kuunnellessa se aika kului, mutta että vain 5 biisiä? jotain hämärää kenties. Basistilla ei tee muuta ku haetuttaa oluet. |
Pelsi 04.07.2005 13:33:47 | |
---|
Varmaan Tohtori Mustajärvi vetäissyt taas perseet olalle. Ei taida ihan ensimmäisiä kertoja olla. THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Landola59 04.07.2005 13:49:26 | |
---|
Varmaan Tohtori Mustajärvi vetäissyt taas perseet olalle. Ei taida ihan ensimmäisiä kertoja olla. Sitä tässä vähä tuumailtiinkin porukassa. Tais mennä myrkyt sekaisin. Basistilla ei tee muuta ku haetuttaa oluet. |
oulukyllosa 04.07.2005 14:28:35 | |
---|
Sillä äijällä taitaa olla jo ISO tuo ongelma -play some skynyrd, man!- |
Juntunen 04.07.2005 14:35:46 | |
---|
Eikö tuossa oo artisti jo velvollinen korvaamaan lippujen hinnat jos kerran noin on tilanne? |
Pelsi 04.07.2005 14:56:55 | |
---|
Eikö tuossa oo artisti jo velvollinen korvaamaan lippujen hinnat jos kerran noin on tilanne? Luulisin niin, tai jostain ainakin ne rahat olisi yleisölle revittävä. Mustajärvihän (jos tämänkertainen nyt edes on tästä miehestä kiinni) tuntuu muutenkin antavan piupaut yleisölle ja keikkafiilikselle. Laulu menee miten menee, sanat muistetaan jos muistetaan ja lauletaan jos lauletaan. Vaikka mies onkin ns. "suuri suomalainen rokkipersoona", niin ei se jumalauta oikeuta tuollaista touhua. Eihän muissakaan töissä saa olla niin naamat, ettei hommiaan pystyisi hoitamaan, potkuthan siitä tulee persiiseen. THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
J.Ahonen 04.07.2005 15:06:59 | |
---|
Herää kysymys: Milloin Popedan keikka ei ole epäonnistunut? Ok, olen pahoillani. |
sirdickyj 04.07.2005 15:20:02 | |
---|
Herää kysymys: Milloin Popedan keikka ei ole epäonnistunut? Erittäin usein. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
sirdickyj 04.07.2005 15:21:04 | |
---|
Vaikka mies onkin ns. "suuri suomalainen rokkipersoona", niin ei se jumalauta oikeuta tuollaista touhua. Ei oo kauaa. Ja junttihan se on. Popeda on kumminkin hieno bändi, Costellon ansiosta pitkälti. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Janus 04.07.2005 15:40:27 (muokattu 04.07.2005 15:43:18) | |
---|
Luulisin niin, tai jostain ainakin ne rahat olisi yleisölle revittävä. Ensisijaisesti yleisön edustajan reklamoidessa perustellusti, yleisölle rahat antaa takaisin keikkajärjestäjä. Tämäkään ei peri saataviaan bändiltä, vaan reklamoi puolestaan palvelun myynyttä ohjelmatoimistoa, mikäli sellainen on. Ohjelmatoimisto taas tekee minkä parhaaksi näkee, uskoisin että bändin (varsinkin Popedaa tuntemattomamman...) tehdessä jonkun peruuttamattoman kardinaalivirheen, ohjelmatoimisto maksaa bändille sovitun liksan ja ottaa itse takkiin, mutta bändillä ei välttämättä ole tämän jälkeen mitään asiaa ainakaan kyseisen ohjelmatoimiston listoille. "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo |
slowdive 04.07.2005 15:40:30 | |
---|
Ei oo kauaa. Ja junttihan se on. Popeda on kumminkin hieno bändi, Costellon ansiosta pitkälti. Onneksi ne muut ei ole yhtään juntteja :) |
DirtyFingers 04.07.2005 16:03:27 | |
---|
Heikki ei me edes käyty siellä rannalla...sulle on vähän turhan petollista tuo Sprite... "Don't talk to the eyes of a stranger" |
sirdickyj 04.07.2005 16:23:17 | |
---|
Ensisijaisesti yleisön edustajan reklamoidessa perustellusti, yleisölle rahat antaa takaisin keikkajärjestäjä. Tämäkään ei peri saataviaan bändiltä, vaan reklamoi puolestaan palvelun myynyttä ohjelmatoimistoa, mikäli sellainen on. Ohjelmatoimisto taas tekee minkä parhaaksi näkee, uskoisin että bändin (varsinkin Popedaa tuntemattomamman...) tehdessä jonkun peruuttamattoman kardinaalivirheen, ohjelmatoimisto maksaa bändille sovitun liksan ja ottaa itse takkiin, mutta bändillä ei välttämättä ole tämän jälkeen mitään asiaa ainakaan kyseisen ohjelmatoimiston listoille. Eiköhän soppareissa ole mainittu tietyt ehdot, jotka työsuorituksen tulee täyttää, mm. soittoaika taitaa olla mainittuna, ja jos se tai joku muu mainituista ehdoista ei täyty, niin sovittua palkkiotakaan ei tarvitse maksaa. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
aivokuolio 04.07.2005 16:52:36 | |
---|
Käsittääkseni tänä vuonna lähteny Patella tuo mopo juomisen suhteen ihan täysin käsistä. Joskus keväällä bändin kotisivujen vieraskirja suljettiin kun sitä palautetta alkoi tulemaan hieman liikaa. Soundissa äijä pyyteli mukamas anteeksi että oli jäänyt putki päälle, mutta näköjään sama homma jatkuu vaan. AA-kerhoon siitä. Vaikken Popedasta pidäkään, niin voin kyllä kuvitella kuinka bändin faneja potuttaa kun maksaa itsensä sisälle ja sitten näkee vain kännisen ja innottoman tynkäsetin. mustan huoneen testi. |
Antti1997 04.07.2005 16:56:26 | |
---|
Perseestähän tollanen on että on niin kännissä ettei keikkaa pysty vetämään. Aitoossa olis tarkotus ekaa kertaa nähdä livenä, saa nähä mitä siitä tulee. Ainahan Popeda on ollu ns. "viinabändi" mutta rajansa kaikella. THV-Klubi #18 |
poppamies 04.07.2005 17:15:09 (muokattu 04.07.2005 17:20:19) | |
---|
Eikö tuossa oo artisti jo velvollinen korvaamaan lippujen hinnat jos kerran noin on tilanne? No jaa... olihan siellä sinä iltana muitakin bändejä. Johannes&The Lovers, Vanaja Diesel, Clifters ja sitten Tommi Läntinen. Kaikki muut soittvat täyden setin joten ei koko hommasta jäänyt paljon puuttumaan eikä todellakaan mitään menettänyt paitsi jos nyt tuli varta vasten Popedaa kuntelemaan. Itse en edes huomannut että Popedan setti jäi lyhyeksi koska en muutenkaan jaksanut sitä ränkytystä kuunnella vaan olin kusitauolla. Clifters ja Vanaja Dieselillä oli parasta anettavaa koko iltana. Tommilla oli kyllä parempi keikka tänävuonna kuin samassa paikassa viime vuonna. Silloin tekniikka reistaili (langaton mikki) joten se keikka tyssäsi fiiliksen puolesta(sekä minun että Tommin) aika heti mutta Tommi veti kyllä settinsä loppuun asti ammattimiehen keinoin vaikka homma oli täydellisesti pilalla. Sisäänpääsymaksu oli 18€ portilla ja 16€ enakkoon ihan vain selvyyden vuoksi. Myytävänä 2 kpl Rolandin pieniä passiivi monitoreja. Malli on Roland MS-30 (Roland Micromonitorin kokoiset) |
J.Hollström 04.07.2005 17:18:56 | |
---|
Itse olin kerran myös Popedan keikalla jolla Pate oli ihan pelti kiinni. Muutaman viisun kykeni tulkitsemaan, loput meni Raaka-Arskan ja Kostin laulamana, muutama instrumenttaalivetokin oli joukossa. Mutta silti useampi kuin 5 biisiiä oli ohjelmistossa (mutta alle 5 Paten laulamaa). Mies on kyllä toivoton deeku kun sille päälle sattuu, ja taitaa sattua aikas usein. |
yellow 04.07.2005 21:38:05 | |
---|
Sääli, että Popedan touhu on menossa päin peetä. Costello ja muut ovat Patea lukuunottamatta ammattimiehiä, Pate on selvästi bändin heikoin lenkki. Vertailun vuoksi Iron Maidenissa Harris ei katsellut Di'Annolta vastaavaa touhua kuin jonkun kuukauden ja potkaisi sitten äijän pihalle. Pate on lärvitellyt pian 30 vuotta, ja keikat alkavat mennä pilalle lähes järjestään. Costello saattaa pian tehdä asiasta johtopäätöksensä ja lähteä läiskimään. |
Bluesmies 04.07.2005 21:39:34 | |
---|
Itse olin kerran myös Popedan keikalla jolla Pate oli ihan pelti kiinni. Muutaman viisun kykeni tulkitsemaan, loput meni Raaka-Arskan ja Kostin laulamana, muutama instrumenttaalivetokin oli joukossa. Mutta silti useampi kuin 5 biisiiä oli ohjelmistossa (mutta alle 5 Paten laulamaa). Mies on kyllä toivoton deeku kun sille päälle sattuu, ja taitaa sattua aikas usein. Hoho. Uusi musiikkinäyte profiilissa. |
Hööki 04.07.2005 21:50:15 | |
---|
Sääli, että Popedan touhu on menossa päin peetä. Costello ja muut ovat Patea lukuunottamatta ammattimiehiä, Pate on selvästi bändin heikoin lenkki. Vertailun vuoksi Iron Maidenissa Harris ei katsellut Di'Annolta vastaavaa touhua kuin jonkun kuukauden ja potkaisi sitten äijän pihalle. Pate on lärvitellyt pian 30 vuotta, ja keikat alkavat mennä pilalle lähes järjestään. Costello saattaa pian tehdä asiasta johtopäätöksensä ja lähteä läiskimään. Eikös Pate ole Popedan perustaja ja ainoa alkuperäisjäsen? Saattaapi olla vieläpä popeda oy:n toimistusjohtaja mikäli en ihan väärin muista. Eli kukahan se sitten olisi,joka Paten siitä ulos potkisi? Ja Costellollahan oli saumansa Hanoi Rocksin kanssa,mutta ainakin virallisten tiedotteiden mukaan taisi valita itse Popedan. Ja tuskin noissa kuvioissa se viinan kanssa läträäminen ihan uusi juttu on.Eli eiköhän ne johtopäätökset ole olleet samoja jo 30 vuotta. Nuotin vieressä on aina tilaa... |