Aihe: Oletteko koskaan saaneet..
1 2 3 4 5 6 7
Kimmo72
02.06.2005 20:55:16
...ns. isojen bändien keikalta mitään tavaraa kiinni, jonka artisti on viskannut yleisön joukkoon?

Itse sain King Diamondin keikalla kokismukin josta itse "king" juuri otti huikan ja paiskasi sen yleisöön. Pidin sitä hyllyssä kun (kotona asuessani vielä) äiti heitti sen menemään luullen sitä "tavalliseksi" tyhjäksi kokismukiksi. Prkl.

Lisäksi olen saanut Timo Tolkin heittämiä plekuja kaksi. Toisen annoin pois ja toinen on edelleen itselläni.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
JOO100
02.06.2005 20:58:26
En ole koskaan saanut.
Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin.
Royal Banzai
02.06.2005 21:05:41
Mul on Hellacopterssin runpalin runpukapula.
Does your mama like to reggae?
MV
02.06.2005 21:09:22
Kerran sain bläkkisbändin keikalla vuohenpäästä naamatauluun ja taju lähti...Makasin koomassa puolitoista viikkoa sairaalassa...

No ei kai, en muista nyt äkkiseltään mitään.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
kivi
02.06.2005 21:25:12
...ns. isojen bändien keikalta mitään tavaraa kiinni, jonka artisti on viskannut yleisön joukkoon?

Kun Ruisockin lava kaatui vuonna 1980, "sain" Jam-yhtyeen sähköroikan ja lavan kaikki DI-boksit. Ne boksit tosin vietiin multa heti, taisivat mennä Jyväskylän Tikkakosken elävän musiikin yhdistyksen käyttöön.

Kaveri sai päähänsä Ramonesin plektran, ja päätti heti perustaa ramo-bändin. Rumpaliksi tuli kaveri joka oli saanut kiinni Ramonesin rumpukapulan. Näin kertoo legenda.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
myrtonen
02.06.2005 21:28:58
Hetfield heitti 'tallican keikan lopuks aimo nipun plektroja siihen meitin pään päälle ja sainpas napattua vasemman (huonomman) käden pikkusormen ja nimettömän väliin valkoisen plektran, jossa on hassu pilakuva Hammetista ja toisella puolella painettu nimmari.

Aika vihaseen ne kyllä siitä ilmatilasta lähti parempiin suihin ne plektrat ja maahan menin sikiöasentoon omani kanssa ettei sitä kukaan vaan vie. Ai hitsi sitä tunnetta minkä tollanen pieni muovinpala voi aiheuttaa. Kaverit haukkuivat homoksi, kateellisia vaan olivat, perkeleet.
Pastilli? Mega Man Club #010 - Gay Man
Pluto
02.06.2005 21:44:03
Kun Ruisockin lava kaatui vuonna 1980, "sain" Jam-yhtyeen sähköroikan ja lavan kaikki DI-boksit. Ne boksit tosin vietiin multa heti, taisivat mennä Jyväskylän Tikkakosken elävän musiikin yhdistyksen käyttöön..

Liittyikös tuo lavan kaatuminen jollain tavalla siihen, että yleisö ei oikein tykännyt Eppujen keikan peruuntumisesta?
Dillon, you son of a bitch!
Bonham
02.06.2005 21:50:50
Kun Ruisockin lava kaatui vuonna 1980, "sain" Jam-yhtyeen sähköroikan ja lavan kaikki DI-boksit. Ne boksit tosin vietiin multa heti, taisivat mennä Jyväskylän Tikkakosken elävän musiikin yhdistyksen käyttöön.

Kaveri sai päähänsä Ramonesin plektran, ja päätti heti perustaa ramo-bändin. Rumpaliksi tuli kaveri joka oli saanut kiinni Ramonesin rumpukapulan. Näin kertoo legenda.

Mä sain samana vuonna Jamin basistin plekun... mihinköhä seki joutu?

Manowarin ukot anto mulle jonkun kiertuepaitansa Turun keikan jälkeen... sen lahjotin pois
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
VR
02.06.2005 21:51:15
Blackie Lawlessin plekun sain Neon God part ykkösen keikalta Tampereella. Ei kylläkään heittänyt sitä, mutta tiputti siihen lavan ja yleisön väliin. Järjestysmiehelle viittoili siinä varmaan kymmenisen heppua, ja järkkäri valitsi käsien joukosta minut.
Everything is a OK!
kiss
02.06.2005 21:56:56
olen saanut......Alice cooperin keikalla sellaisen alice 100 dollarin setelin....vuonna 2002...se on edelleen tallessa enkä hävitä sitä ikinä.....:)
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
Kanjonit
02.06.2005 22:00:17

Metallican 1996 Helsingin keikalla Newsted heitti mua plekulla. Löysin sen vasta keikan jälkeen.
Silhuetti
Tremolo tuntuu hyvältä sormissa
Ruoste
02.06.2005 22:03:24 (muokattu 02.06.2005 22:14:15)
Sain Opethin Peter Lindgreniltä kaks plekua suoraan käteen + käden puristuksen :)
Paskansyöjien legioonat suoltaa taidetta...
Jormaz
02.06.2005 22:05:37
Saksassa Gamma Rayn keikalla rumpalisti heitti mua stagalla suoraan kupoliin. Sainpa kepin talteenkin.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
JOO100
02.06.2005 22:17:05
Metallican 1996 Helsingin keikalla Newsted heitti mua plekulla. Löysin sen vasta keikan jälkeen.

Upposko syvälle?
Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin.
Aminohappo
02.06.2005 22:51:18
Jiri Nikkisen basistin pleq. :P
Totally Addicted To Bass
Veikko S
02.06.2005 22:52:13
Ai jaa, mä luulin sitä.

Plektran olen saanu. Mike Boxilta.
kivi
02.06.2005 22:56:51 (muokattu 02.06.2005 23:08:48)
Liittyikös tuo lavan kaatuminen jollain tavalla siihen, että yleisö ei oikein tykännyt Eppujen keikan peruuntumisesta?

Jep. :-)

Ai niin (mennään nyt samalle linjalle kuin Bonham), aina mainioilta Miracle Workerseilta mä sain itseäni esittävän kuvan, piirtänyt basisti Robert Butler. Alien Sex Fiendin Nik Fiendiltä mä sain pullon valkoviiniä (jonka join heti) ja Raveonettesin basistittarelta tarjouksen pullosta olutta josta piti kiireen takia kieltäytyä, kuten myös Sueden Bernard Butlerin oluista. Blurin Graham Coxonilta mä olisin saanut backstagepassin, mutta ne oli loppu. Alice Cooperilta ja Remulta olen saanut kädenpuristuksen.

Onni Gideonilta sain taksikyydin kotiin.

Hoho!
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
carlos
02.06.2005 23:03:39
Mul on Hellacopterssin runpalin runpukapula.

Tää on kyl kova juttu! Ite en oo saanu ku vettä päälle jonku pullosta.
Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat.
Tympee Huttunen
02.06.2005 23:21:07
Blackie Lawlessin plektra, Mike Dudan plektra x2, Ed Mundellin plektra (Monster Magnet), Glueciferin basistin plektroja, jonkun rumpukapulan palasia. Kaveri sai Dave Wyndorfin hajoittaman straton bodyn palasia. Rockrock.
Lähikauppias
02.06.2005 23:36:43

Enpä oo tainnut saada muuta kuin Billy Corganin plektran. Se on semmoinen sininen ja toisella puolella on risti ja lukee SP. Kehyksissä on.

Kaverin isoveli sai aikoinaan The Posiesin kitaristin (en tiedä oliko kyseessä Auer vai Stringfellow) kitarahihnan. Hyvä hihna, tullut itsekin käytettyä sitä. Keikka oli kuulemma loppunut siten että kyseinen kaverin isoveli oli päätynyt lavalle hakkaamaan peltejä kengällään. Soittimet oli vedetty suht säpäleiksi ja siinä sivussa oli napannut kyseisen hihnan. Harmittaa etten ole päässyt ko. bändiä koskaan itse livenä näkemään, mutta sehän onneksi korjaantuu tänä kesänä.
www.johnnysuperhero.tk
I could have been a famous singer if I had someone else's voice But failure's always sounded better Let's fuck it up, boys Make some noise.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)