Bonham 24.08.2005 13:41:11 | |
---|
Onko tuttu: www.warr.org Ainakin mulle tuonut apua levyjen jahtaamisessa.. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Rattata 24.08.2005 14:01:16 | |
---|
Tätä oon ettiny! Joskus eksyin sivuille vahingossa. + THV-klubi #8 |
2541 24.08.2005 14:56:04 | |
---|
|
Feggy 24.08.2005 16:37:25 | |
---|
|
lxi 24.08.2005 18:11:31 | |
---|
Samaa osastoa on täällä: http://starling.rinet.ru/music/index.htm Ooh, Starostin on palannut! Mies sulki sivustonsa joksikin aikaa kun ärsyyntyi touhuun ja sen ympärille kehittyneeseen kommentointiin. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. kuunneltua |
2541 24.08.2005 19:10:10 | |
---|
Ooh, Starostin on palannut! Mies sulki sivustonsa joksikin aikaa kun ärsyyntyi touhuun ja sen ympärille kehittyneeseen kommentointiin. Minäkin muistelin, että sivuja ei enää ole, mutta onneksi älysin kokeilla Prindlen sivuilta löytynyttä linkkiä. |
Topah 24.08.2005 21:22:40 | |
---|
Onko tuttu: www.warr.org Ainakin mulle tuonut apua levyjen jahtaamisessa.. Ihan mukava. AC/DC:n levyt oli kyllä mielestäni arvosteltu aika ihmeellisesti. Ei näköjään mikään Bon Scott fani. Mukavahan noita on lukea ja ihmetellä kun omia mielibiisejä haukutaan. :) ! Guitar playing is like shit, it never stops! |
scottie 24.08.2005 22:26:26 (muokattu 24.08.2005 22:29:06) | |
---|
Gas, grass or ass, no one rides for free! |
2541 24.08.2005 22:33:02 | |
---|
Starostinin bändienluokitussysteemi kusee aika pahasti mielestäni. Noista luokituksta voi aina olla montaa mieltä. Lähinnä tykkään miehen tyylistä kirjoittaa. Monesti on irronnut hyvät naurut, vaikka George olisikin lytännyt jonkun suosikkilevyni aivan lyttyyn. Varsinkin progeosastolla...:) |
lxi 25.08.2005 00:18:33 | |
---|
Starostinin bändienluokitussysteemi kusee aika pahasti mielestäni. Lukekaas vaikka Deep Purple-osastoa tuolta, ei perkele.. Tämä ei kerro mitään ennen kuin selvität vähän, että miksi se mielestäsi kusee? Koska hän on kanssasi eri mieltä? Samaa mieltä 2541:n kanssa -- ei Starostinin kanssa voi olla jatkuvasti samaa mieltä, mutta mies suoltaa useimmiten älykkäästi kirjoitettua tekstiä, jossa on myös jonkinlaista sisältöä. Samaa kun ei voi sanoa läheskään kaikista netin levyarvioijatyypeistä. Vaan mistä saataisiin arvostelija, jolla olisi kykyä ja kiinnostusta arvioida sekä 60-lukulaisia rockin rakentavia hahmoja että nykyaikaisia raskasmetalliartisteja yhtäläisesti? Starostinin asenne hevimetalliin (ja miltei kaikkeen muuhunkin 70-luvun jälkeiseen musiikkin) on nihkeä, eikä Prindlekään ole raskaampaa musiikkia edustanut kuin satunnaisesti. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. kuunneltua |
pliksu 25.08.2005 08:05:01 | |
---|
Onko tuttu: www.warr.org Ainakin mulle tuonut apua levyjen jahtaamisessa.. Kattava sivusto. Vähän nihkeesti irtoo tähtiä muutamalle suosikkiplätylle. Tai no, onhan se kolmekin "hyvä". Ite tavannut katella rateyourmusic.comia. Siellä useimmiten bändiä diggaavat fanit arvostelevat ja vertailevat levyjä toisiin bändin tuotoksiin. No, onhan arvosanat joittenkin kohdalla vähän outoja sielläkin, mutta ei 1000 arvostelijaa voi olla väärässä. Eli www.rateyourmusic.com Loppu hyvin, kaikki hyvin, niin Katilla kuin Ortesillakin. Ja tietysti Leenalla ja Simolla, sekä heidän esikoisellaan. >-)))> #13 |
Stradlin 25.08.2005 13:32:06 | |
---|
www.warr.org "Your keyword(s), Hanoi Rocks, turned up here: We are ashamed to admit that due to our overwhelming ignorance, we are unable to supply any information on the worthy subject into which you have inquired." Hah, ainakin harvinaisen kohteliaita ovat :D Ain't It Fun? |
Teijo K. 25.08.2005 13:45:19 | |
---|
Onko tuttu: www.warr.org Ainakin mulle tuonut apua levyjen jahtaamisessa.. Tutustuin. Ei juurikaan nyt kiinnostavia levyjä arvioituina, taas mitä lueskelin tutustumismielessä noita tuttujen levyjen arvioita, niin aika sattumanvaraisesti meni ristiin oman mielipiteeni kanssa. Jotkut mielestäni hyvät levyt olivat saaneet hyviä pisteitä, ja jotkut taas huonoja. Ilman sen kummempaa logiikkaa kuin näissä nyt koskaan tuntuu olevan. Hyvä kirjoittaja, jonka tekstejä voi hekotella, mutta varsinaista informaatioarvoa tuolta ei minulle löytynyt. Ahdistaako? Ei se mitään, niin ahdistaa minuakin. |
krushing 25.08.2005 14:33:43 | |
---|
http://www.pitchforkmedia.com/ Pitchfork on edelleen hyvä uuden musiikin juttu, joskin arviointityyli on välillä ylimielistä ja kikkailevaa - tähän tosin pätee sama juttu kun kaikkiin muihinkin kriitikoihin; lukijan pitäis vähän tutustua ko. arvostelijan tyyliin ja mieltymyksiin ennen kuin aletaan väittämään vastaan jos se inhoaakin sun suosikkilevyäs. Itse asiassa aika paljon tulee ostettua levyjä Boomkatista, joka levystä on pienet pätkät tarjolla ja nopeasti kuunneltavissa ja vinyylit postimaksujen kera jäävät yleensä euron-pari halvemmaksi kuin Suomesta ostaessa. Varsinaisia arvioita siellä ei ole, mutta hyvät kuvaukset ja suuntaa-antavat (tällä labelilla tarjolla myös... ja ihmiset jotka osti tän ostivat myös...) listat Amazon-tyyliin ovat usein riittävämpiä kuin varsinaiset arviot. http://www.boomkat.com |
Jemo 27.08.2005 02:36:17 | |
---|
George on jo käsite. George kertoo arvioissaan homman niin kattavasti, että vaikka ei kaverin kanssa samaa mieltä jostain levystä olisikaan, voi hänen tekstistään hyvin päätellä mitä minä omine mieltymyksineni siitä pitäisin :) Loistavia arvosteluja. Hyvää huumoria. Lukekaa vaikka King Crimsonin Thrakkatakin juttu. -Kamikaze Kettunen ps. ja luokittelusysteemissä ei ole muuta vikaa kuin että sieltä saa toisinaan etsiä hetken haluamaansa. Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |