sava17 18.08.2005 13:55:51 | |
---|
Eli siis jos tunnette Mirror Of Madnessin niin viisteräset heilumaan näppäimistöllä!! Kyseiset virtuoosithan esiintyi Ankkarokissa??vai?? Mä oon ainakin kuulut sellasen sarjan huhun että ne soittais jossain niitten omalla keikalla?? Kävinpä vastaamassa... |
Ragorn 18.08.2005 14:01:29 | |
---|
Juu, Ankkarockissa soittivat. Oli se jotenkin hassua kattoa kun neljä(?) kymmenen(?) vuotiasta soittaa Northeria. Yksi niistä oli selvä Laiho kopio(samanlaiset vaatteet, kitara, eleet yms...), hoho. Mitä biisejä ne soittivat? Ainakin Northerin Mirror Of Madnessin. Muita? "Kaikki lapset ovat paholaisen siittämiä ja ansaitsevat kuolla." - Uskovainen 84 |
lxi 18.08.2005 14:03:05 | |
---|
En tunne bändiä, mutta ihan hauska mainos. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. kuunneltua |
kivi 18.08.2005 15:07:01 | |
---|
En tunne bändiä, mutta ihan hauska mainos. Niin, tsemppiä vain teille. 11 on ihan hyvä ikä. Jos siitä lähtee tuohon tahtiin, niin ehtii vaikka mihin ennenkuin on vanha ja väsynyt. :-) |
Cathi777 18.08.2005 15:07:52 | |
---|
Niin, tsemppiä vain teille. 11 on ihan hyvä ikä. Jos siitä lähtee tuohon tahtiin, niin ehtii vaikka mihin ennenkuin on vanha ja väsynyt. :-) Joo, kyllähän ne siellä Ankkarockin lavalla nähtiin ja kyllä ikäisekseen vetivät erittäin hyvin. :) Only pop music can break my heart... |
M-Juhana 18.08.2005 15:10:54 | |
---|
Mä oon ainakin kuulut sellasen sarjan huhun että ne soittais jossain niitten omalla keikalla?? Ottaapa koville ymmärtää..... You know we ain’t too good looking,
But we are satisfied -LEMMY- |
Hohhoijaa 18.08.2005 15:45:28 | |
---|
Vetivätkö hyvin? Harvoilla tuon ikäisillä on mahdollisuus päästä oikeastaan mihinkään sen suurempaan tapahtumaan esiintymään. Kuolee karja, kuolee suku, samaten itse kuolet; yhden tiedän, mik' ei kuole: manalle menneen maine. |
hanhjelm 18.08.2005 17:25:36 | |
---|
Musta vetivät aika hyvin ja tunteella! Oli hienoa meininkiä! Oliko se ennen zen cafea? Kärpijoki on miehistä komein, suurin ja fiksuin. |
Black Star 18.08.2005 18:31:09 | |
---|
Vetivätkö hyvin? Harvoilla tuon ikäisillä on mahdollisuus päästä oikeastaan mihinkään sen suurempaan tapahtumaan esiintymään. Taisivat voittaa sen ankanpoikarock-kilpailun. "Listen to these words I preach, catastrophic lesson they shall teach" |
_wildchild_ 20.08.2005 11:46:48 | |
---|
Juu, Ankkarockissa soittivat. Oli se jotenkin hassua kattoa kun neljä(?) kymmenen(?) vuotiasta soittaa Northeria. Yksi niistä oli selvä Laiho kopio(samanlaiset vaatteet, kitara, eleet yms...), hoho. Mitä biisejä ne soittivat? Ainakin Northerin Mirror Of Madnessin. Muita? mirror of maadness ei soittanu northerin mirror of madnesiä vaan se oli joku niitten oma joo joo |
Ragorn 20.08.2005 12:39:12 | |
---|
mirror of maadness ei soittanu northerin mirror of madnesiä vaan se oli joku niitten oma Aha... Se kyllä kuulosti jossain vaiheessa ihan Mirror Of Madnessiltä... "Kaikki lapset ovat paholaisen siittämiä ja ansaitsevat kuolla." - Uskovainen 84 |
FatSam 20.08.2005 14:20:10 | |
---|
Aha... Se kyllä kuulosti jossain vaiheessa ihan Mirror Of Madnessiltä... Äläs epäile. Tieto tuli sangen luotettavasta lähteestä. Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |
Ragorn 20.08.2005 18:49:52 | |
---|
Äläs epäile. Tieto tuli sangen luotettavasta lähteestä. Mun mielestä siinä tuli semmonen sahauskohsta joka kuulosti Northerin Mirror Of Madnessiltä...
:) "Kaikki lapset ovat paholaisen siittämiä ja ansaitsevat kuolla." - Uskovainen 84 |
Leper Messiah 20.08.2005 19:01:40 | |
---|
ehkäpä ketjun aloittaja voi ratkaista tämän pulman kun kerta ko. bändissä näyttää soittavan. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
_wildchild_ 20.08.2005 22:17:09 | |
---|
Aha... Se kyllä kuulosti jossain vaiheessa ihan Mirror Of Madnessiltä... sen biisin nimi kuitenkin oli mirror of madness joo joo |
Kampuzzjeah! 20.08.2005 22:35:58 | |
---|
sen biisin nimi kuitenkin oli mirror of madness eli mirror of madness soitti mirror of madnessin joka ei kuitenkaan ole mirror of madness vaan sen nimi on mirror of madness. =) Here we are,now lay the burden down.We're coming to the end of our road.Sorrowful yet glorious somehow,to be humming this one last ode.
R.I.P Sentenced 1989 - 2005 |
Black Star 20.08.2005 23:46:56 | |
---|
"Listen to these words I preach, catastrophic lesson they shall teach" |
hanhjelm 21.08.2005 00:19:36 | |
---|
Poikien sivuilta selvisi että kokoonpanoon kuuluu meikkaajat manaagerit sun muut! Kovaa meininkiä:) Manageri on aloittanut promoamisen täältä muusikoiden.netistä! Kärpijoki on miehistä komein, suurin ja fiksuin. |
Ragorn 21.08.2005 14:26:13 | |
---|
eli mirror of madness soitti mirror of madnessin joka ei kuitenkaan ole mirror of madness vaan sen nimi on mirror of madness. =) On se elämä vaikeeta. :) "Kaikki lapset ovat paholaisen siittämiä ja ansaitsevat kuolla." - Uskovainen 84 |
Janus 21.08.2005 14:34:43 | |
---|
Poikien sivuilta selvisi että kokoonpanoon kuuluu meikkaajat manaagerit sun muut! Kovaa meininkiä:) Manageri on aloittanut promoamisen täältä muusikoiden.netistä! ...jossa vähintään joka toinen rekisteröitynyt käyttäjä ns. kuuluu kohderyhmään. Hieno meininki kundeilla. Mut miks synistityttö ei ollut Ankkarock-keikalla (ainakaan kuvien perusteella)? "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo |