Aihe: Pist*On
1
Mulkero
03.09.2005 00:03:01
En ole koskaan nähnyt kenenkään mainitsevan Pist*On-nimistä bändiä täällä, ja siksi tunsinkin pakottavaa tarvetta kysyä tietääkö kukaan täällä pyörivistä henkilöistä sitä. Jotenkin todella aliarvostettu bändi, eikä tainnut juurikaan tulla tunnetuksi Suomessa silloin kun oli vielä olemassa. Ei tosin jälkeenpäinkään, mikä on harmi. Number One on loistava levy, yksi parhaista joita olen koskaan ostanut. Sell out jäi mielestäni siitä aika paljon jälkeen, mutta kuuntelemisen arvoinen kuitenkin. Jos kukaan ei sano mitään, jään siihen uskoon että Suomessa on kolme henkilöä jotka pitävät kyseisestä bändistä.
L.Ruoska
03.09.2005 02:37:39

Pist*ä vaikka joku linkki johonki niiden biisiin tai saitille tjsp ni jengi ehkä tutustuis orkesteriin? Ite en oo koskaan kuullukkaan tästä orkesterista..
"I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes."
Bilharzia
03.09.2005 03:34:22
http://www.pistonline.com/home/

90-luvulla vaikuttanut bändi, oli nousemassa julkisuuteen jossain vaiheessa. Julkaisi 2 studiolevyä. Rumpali kuolemansairas, yks tyyppi vakavasti masentu, pari tyyppiä lähti lätkiin ja kaikki meni päin helvettiä, bändi lopetti siihen. Musiikista ei mitään muistikuvaa. Josh Silver Type O Negativesta tuotti debyytin.

Muistan että nainen pasistina.
Mää keksin tähän joskus jotain hienoo.
J-PPP
03.09.2005 10:37:20
Mulla on Sell Out ja muistan tykänneeni siitä aikoinaan paljon. Vuosiin ei ole tullut kuunneltua.
Dr. Lazer
03.09.2005 22:16:40
Muistan bändin, musiikista ei tosin hirveesti muistikuvaa, oisinko kerran kuullut. Oliko se Val lum niminen mimmi, joka kyseisessä bändissä vaikutti..?
"The message is; 'THERE IS NO MESSAGE'" D.Townsend
Mulkero
04.09.2005 20:39:04
Muistan bändin, musiikista ei tosin hirveesti muistikuvaa, oisinko kerran kuullut. Oliko se Val lum niminen mimmi, joka kyseisessä bändissä vaikutti..?

Joo, hän juuri. Ei tietääkseni tee mitään nykyisin. Musiikkiin liittyvää siis. Pari muuta entisistä jäsenistä olivat ainakin jossain vaiheessa muissa bändeissä, mutta tyypistä joka enimmäkseen sävelsi kappaleet ei ole myöskään kuulunut mitään. Harmillista.
trih
05.09.2005 01:23:38
Joo typykkä ilmoitti ettei pannut steelen kanssa. Typen kautta (silver kuten aiemmin kerrottiin)julkisuuteen tulivat ja aika pikaseen poistuivatkin. Olikohan yksi "hittiaines" debyytillä... Vähän meni life of agonyn kanssa samaan piikkiin.
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
tähtivaeltaja
05.09.2005 18:16:44
Meikällä oli aikoinaan iso Val Lum juliste, Metal Hammerista. Aika herkku ämmä.
Synnyttäjä
05.09.2005 19:21:57

Tuo Number One löytyy hyllystä, joo. Olisi toivonut vähän parempaa tulevaisuutta bändille. Tuolla aikaisemminhan aika hyvin jo kerrattiinkin, miten hommat meni käteen. Ihme surinaa se lead -soundi.
"Every day there is another/ Band that got big by playing a cover" -ST
Viceroy
08.09.2005 08:41:31

Mulla on Sell Out ja muistan tykänneeni siitä aikoinaan paljon. Vuosiin ei ole tullut kuunneltua.

Samat sanat...
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)