villeh 19.09.2005 11:00:10 | |
---|
tuota laitetaan nyt tännekkin. ongelma on että pitäis saada paketti ranskaan, itseasiassa maalaus (165x135cm). mikä olis paras vaihtoehto? kiitolinja schenker on kyselty. vicktor ek oli ainut mistä sain tarjouksen 400 egee eli aika suolainen hinta. eli arvoisat muusikko toverit, olisiko kokemusta että millä tavoin tuon saisi ranskaan, mielellään edullisesti. kiitos |
krushing 19.09.2005 11:05:40 | |
---|
Hmm, mitenkäs DHL tai UPS? Luulisi kyllä että aika paljon halvemmalla saa menemään... |
Ben_D 19.09.2005 11:08:36 | |
---|
Hmm, mitenkäs DHL tai UPS? Luulisi kyllä että aika paljon halvemmalla saa menemään... Tai yksinkertasesti Suomen Postin kautta Priority pakettina. |
McNulty 19.09.2005 12:34:16 | |
---|
Tai yksinkertasesti Suomen Postin kautta Priority pakettina. jep... ja pakkaa hyvin ja tarvittaessa vakuuttaa. Tuskin maksaa kovasti yli 50e jollei nyt ole mikään kovin suuri härveli kyseessä. Maalauksiakin kun lähetellään joko kehyksissä tai ilman (sellasissa rullissa)... "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa) |
villeh 19.09.2005 12:53:43 (muokattu 19.09.2005 13:00:57) | |
---|
jep postissa ei mene kävin kysymässä ja niille liikaa toi 165x135 koko. kiitolinja/shenkerille laitoin just tarjouspyyntöö. dhl oli 460 egee. ja teos ei mene rullalle koska siinä käytetty semmosta massakohotusta yhtenä tekniikkana. pitää vissiin tuota teosten kokoo pienentää kun ei tunnu muka mahtuvan mihinkään tai maksaa maltaita. niin ja paketi lähtis seinäjoelta edit: hitto, ups kautta ei mee, liian suuri |
JuSu 19.09.2005 13:13:46 | |
---|
dhl oli 460 egee. Missäpäin Ranskaa? Jos on Pariisissa tai jossain muualla lentokentän läheisyydessä, niin 460 eurolla mä voin lähteä viemään sitä maalausta henkilökohtaisesti... =) Suolaisia on kuljetushinnat. Lennot Helsinki-Pariisi-Helsinki kun maksaa helposti alle 300 euroa, esim. Blue1: lähtö pe 23.9, paluu lauantaina, hinta vähän yli 260 euroa. JuSu Minä olen myyrä. |
villeh 19.09.2005 13:22:49 | |
---|
Missäpäin Ranskaa? Jos on Pariisissa tai jossain muualla lentokentän läheisyydessä, niin 460 eurolla mä voin lähteä viemään sitä maalausta henkilökohtaisesti... =) Suolaisia on kuljetushinnat. Lennot Helsinki-Pariisi-Helsinki kun maksaa helposti alle 300 euroa, esim. Blue1: lähtö pe 23.9, paluu lauantaina, hinta vähän yli 260 euroa. JuSu niinpä muta kun ei vissin mee lentorahtina kun koko on liian suuri 165x153x7. "joo tää on mun käsimatkatavara" ja pariisiin menee rue chaponille. hitto pitää varmaan ostaa joku hiace ja viedä itte. yhdestä paikasta sanoi että voisi laskea tarjouksen että jos joku lähtee sitä varta vasten viemään sinne, sanoin ettei tarvi, en nyt konkurssiin silti itteeni halua vetää. mutta kiitolinjan tarjousta odotellessa, ja uusia ehdotuksia saa laittaa |
villeh 19.09.2005 14:09:28 | |
---|
nonni. kyselin sitte suoraa finnairilta ja kuljetus firmojen lentorahti hinnat ja mitat meni uusiksi. eli lentäen se mahtuu. pitää vaan viedä itte se tampereelle ja vastaanottaja hoitaa sen pariisin kentältä eteenpäin ja hintakin tippui 122 egeen. eli jälleen kerran, mitä vähemmän välikäsiä, sitä halvempi hinta |