carnation 04.10.2005 14:51:10 (muokattu 04.10.2005 14:52:59) | |
---|
Että tällaista taas: "Nirvana's 1991 record Nevermind has been voted the most overrated album of all time by BBC 6 Music listeners." http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/4302572.stm 1. Nirvana - Nevermind 2. Coldplay - X&Y 3. The Libertines - The Libertines 4. Oasis - Definitely Maybe 5. U2 - The Joshua Tree 6. Radiohead - OK Computer 7. The Beatles - Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band 8. Beach Boys - Pet Sounds 9. Sex Pistols - Never Mind the Bollocks 10. The Smiths - The Queen is Dead Tästä ei nyt sen kummempaa tappelua kannata aloittaa, tällaiset äänestykset ja listaamiset ovat muutenkin tyhjänpäiväisiä, mutta eikö ole ironista että aina kun äänestetään parhaita levyjä niin lista on tasan samanlainen kuin yliarvostettuja levyjä äänestettäessä? Ellei niitä samoja tylsiä valintoja valittaisiin aina maailman parhaimmiksi levyiksi, niin eivät ne kai silloin viihtyisi yliarvostetut levyt -listoillakaan. Hassusti silmiin pistää tuolla listalla olevat Coldplay ja The Libertines. Molemmat ovat tuoreita levyjä eikä noille ole vielä sitä The Beatleseihin tai Nirvanaan verrattavaa klassikon leimaa lyöty. Turha äänestys, turha lista. Turha topic? "Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother) |
Landola59 04.10.2005 14:52:20 (muokattu 04.10.2005 14:54:43) | |
---|
äänestetään parhaita levyjä niin lista on tasan samanlainen kuin yliarvostettuja levyjä äänestettäessä? Suurinpiirtein näin. E. Turha topic? Ei välttämättä. Oot ihan selvästi nähny vaivaa tämän tekemiseen... BÄNNIÄ! Anteeks. Tämähän nyt on ollu jo pitkään tyylinä että kaikenlaisia äänestyksiä yms. järjestetään jotta Britti-Amerikka saadaan tanssimaan muodin mukaan. Mikä on coolia joskus, kahdenkymmenen vuoden päästä se on kakkaa. Takatukat muotiin! Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Punttisika #7 |
lxi 04.10.2005 14:53:11 | |
---|
Turha äänestys, turha lista. Turha topic? Kyllä. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
carnation 04.10.2005 14:53:54 | |
---|
Kyllä. Sori. "Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother) |
Prome 04.10.2005 14:54:21 (muokattu 04.10.2005 14:54:44) | |
---|
Vaikka kova Nirvana-fani olenkin, niin mielestäni tuo on kyllä totta. Ei ehkä yliarvosteTUIN, mutta silti. Mutta joo, keskusteluarvo 0. |
Nimismies 04.10.2005 14:59:28 | |
---|
Yliarvostetuin on kyllä kirosana. "Life is only about fucking and staying online." - Jim Goldworth |
carnation 04.10.2005 15:00:47 | |
---|
Yliarvostetuin on kyllä kirosana. Niin onkin. Käyttäisivät vaan rehellisesti sanaa PASKA "Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother) |
Lord of the strings 04.10.2005 15:02:04 | |
---|
Nirvana on MINUSTA yliarvostetuin bändi koskaan. MINÄ olen miettinyt usein, kuinka joku voi pitää Nirvanasta. Jokin MINUA siinä hirvittää. Tämähän on siis MINUN mielipiteeni. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith." Pastilli? |
KädetönRumpali 04.10.2005 15:02:22 | |
---|
Hassusti silmiin pistää tuolla listalla olevat Coldplay ja The Libertines. Molemmat ovat tuoreita levyjä eikä noille ole vielä sitä The Beatleseihin tai Nirvanaan verrattavaa klassikon leimaa lyöty. Tähän kiinnitin minäkin huomiota. Muuten saavat moiset listat jäädä omaan arvoonsa, mutta tuoreiden levyjen poisjättäminen luulisi olevan itsestäänselvyys tuollaisilla "kautta aikain" -rankkauksessa... Olen hölmö. Ja tämä on varmaankin fiksuin tekemäni oivallus. S.T. #4 |
Nimismies 04.10.2005 15:03:09 | |
---|
Niin onkin. Käyttäisivät vaan rehellisesti sanaa PASKA Tai jättäisivät moiset idioottimaiset äänestykset tekemättä. Ketähän tuollainenkin lista palvelee? "Life is only about fucking and staying online." - Jim Goldworth |
carnation 04.10.2005 15:06:03 | |
---|
Tai jättäisivät moiset idioottimaiset äänestykset tekemättä. Ketähän tuollainenkin lista palvelee? No ainahan noita pitää tietyin väliajoin laittaa pihalle. Vuodessa ainakin viis miljoonaa eri tahoa järjestää noita että noni kaikki kuulkaas, nyt äänestetään taas maailman parhaimmat/huonoimmat/yliarvostetuimmat levyt ja sillä siisti. Ja listattiin sitten niitä parhaimpia tai yliarvostetuimpia, lista on aina sama. Eli ne ei palvele enää ketään, ehkä niillä yritetään päteä ja saada myytyä lehtiä. Kun nyt tarkkaan ajattelee, niin tämänkin ketjun voisi lukita :) "Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother) |
Rattata 04.10.2005 15:06:47 | |
---|
Tai jättäisivät moiset idioottimaiset äänestykset tekemättä. Ketähän tuollainenkin lista palvelee? Nimenomaan. Ja "yliarvostettu"...miten senkin nyt sitten määrittelee? Jos vitusti porukkaa on halunnu ostaa jonkun levyn, niin niiden mielestä se varmaan on hankinnan arvoinen. valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8 |
Prome 04.10.2005 15:18:55 | |
---|
"Yliarvostettu" on sellaisten ihmisten käyttämä sana jotka eivät pidä jostakin asiasta mutta haluavat ilmaista sen korrektisti. |
Blasphemer 04.10.2005 15:20:11 | |
---|
Sanonpahan sen, mikä tuli ensimmäisenä mieleen kun luin listaa. Se coldplayn levy on oikeasti täyttä paskaa. En ymmärrä, miten joku voi löytää jotain niinkin turhanpäiväisestä ja sieluttomasta roskasta, mitä coldplay on. Vrt. Muse, Manic Street Preachers. Molempien musiikista löytyy huomattavasti enemmän sitä peräänkuuluttamaani sielua ja sisältöä. "The new world is here to wipe out our lives
The new world we can't survive
The new world left God in everything and everyone
The new world does not include us" - Peter Tägtgren - |
DirtyFingers 04.10.2005 15:28:45 | |
---|
Oasis ja coldplay "Don't talk to the eyes of a stranger" |
J.Ahonen 04.10.2005 15:38:33 | |
---|
Ok Computerilla ei ole tuon listan kanssa mitään tekemistä. En yksinkertaisesti tunne ihmistä kuka ei siitä pitäisi. Lukuun ottamatta raaka lihaa syövät hevarit. |
carnation 04.10.2005 15:44:51 | |
---|
Ok Computerilla ei ole tuon listan kanssa mitään tekemistä. En yksinkertaisesti tunne ihmistä kuka ei siitä pitäisi. Lukuun ottamatta raaka lihaa syövät hevarit. Eihän tässä olekaan kyse siitä etteikö noista levyistä pitäisi, vaan siitä että ovatko nuo kaikki todellisuudessa ansainneet varauksetonta ylistystä siinä mittakaavassa mitä nyt. Itse sanoisin että pidän erittäin paljon OK Computerista, mutta ei se nyt ihan maailman parhaimpia levyjä tai tyylipuhtaita klassikoita ole. IMO. "Vain" neljän tähden levy. "Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother) |
Lennu 04.10.2005 15:50:19 | |
---|
Ok Computerilla ei ole tuon listan kanssa mitään tekemistä. En yksinkertaisesti tunne ihmistä kuka ei siitä pitäisi. Lukuun ottamatta raaka lihaa syövät hevarit. En ole raakaa lihaa syövä hevari. Vinkumistahan se levy on. --- |
J.Ahonen 04.10.2005 15:52:04 (muokattu 04.10.2005 15:53:31) | |
---|
Nyt muuten noloa kysymystä tähän väliin: Mitä tarkoittaa IMO? Niin, Noh Ok Computer, ei ehkä enään niin klassikko (johtuen Coldplayn, Musen muiden surkimusten plagionnista), mutta jos palataan -97 vuoteen, niin kertokaapa oliko mitään vastaavaa tehty aiemmin? Ei niin. |
carnation 04.10.2005 15:53:33 | |
---|
Nyt muuten noloa kysymystä tähän väliin: Mitä tarkoittaa IMO? In my opinion. Vaikka oishan tuon voinunna suomeksikki sanua. "Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother) |