kirjoittelija 22.10.2005 15:55:40 | |
---|
Siis nyt apuja mulle kääk! Tietääkö kukaan monelta Prodigy aloittaa tänään soitannan Jäähallissa? Joka paikassa sanotaan että klo 20.00 mutta on niin vaikea uskoa että lauantai-iltana bändi aloittaisi noin aikaisin. En halua viettää neljää tuntia Jäähallin baarissa mutta en halua myöhästyäkään. Hjälp! On kivaa olla kiva. |
EH 22.10.2005 16:11:21 | |
---|
Soita. Puhelinnumero on 09 4777 110. Žaš besta sem guš hefur skapaš er nżr dagur. |
kirjoittelija 22.10.2005 16:21:02 | |
---|
Soita. Puhelinnumero on 09 4777 110. No hitto. Eipä tullut pieneen tyhmään mieleenikään että siellä olisi ketään konttorilla vastaamassa lauantaina, mutta puhelu yhdistyikin jonnekin valvomoon josta sanottiin että ohjelmassa lukee klo 20. Tosin ohjelman mukainen aloitusaika ei pidä välttämättä paikkaansa. No, ei uskalla ottaa riskiä, kaippa se on kahdeksaksi mentävä! On kivaa olla kiva. |
mr_b 23.10.2005 00:59:07 | |
---|
Joka paikassa sanotaan että klo 20.00 mutta on niin vaikea uskoa että lauantai-iltana bändi aloittaisi noin aikaisin. Jäähallihan on pikkuisen eri asia kuin Tavastia... Assume the position! |
kirjoittelija 23.10.2005 12:25:08 | |
---|
Niinhän se sitten oli ettei ne aloittanut kuin vasta joskus yhdeksän kieppeillä. Siellä oli Proteus lämppäämässä mistä en itse tiennyt eikä tuntunut tietävän kukaan mukaan. Olipas muuten kerrassaan huonot narikkajärjestelyt Jäähallilla tällä kertaa. Proteuksen setti meni suurimmaksi osaksi narikkajonossa, harmi toisaalta mutta parempi niin kuin että se olisi ollut Prodigy jonka menetti. On kivaa olla kiva. |
-K- 23.10.2005 18:21:56 | |
---|
Nohju, proteus on imho aikalailla suomen "dj-kermaa", hyvä meininki, jätkän skrätsäys vähän jakaa mielipiteitä, itse en tykkää. Prodigyltä ihan kova setti, en silti oikeen saanut keikasta ihan kaikkea irti mitä olisin halunnut. Kaikki lempparit kyllä tuli, olihan kyseessä greatest hits kiertue. Ei suotta elämys. |