Aihe: MSN Music
1
Zammy
20.10.2005 21:17:18
Jokos olette ehtineet tutustua tähän kyseiseen palveluun osoitteessa http://sib1.od2.com/common/framework.aspx?shid=075E002E

Itse juuri katselin. Yksi iso ero mikä tuossa on minun (suomessa toimivat) näkemiin nettikauppoihin, on se että tuolla myydään myös yksittäisiä kuuntelukertoja. Hinta on minusta kohdallaan, eli 1 sentti per yhden kappaleen kuuntelu. Tämän jälkeen on minun mielestä hankala enää puolustella vertaisverkkoja sillä "koekuuntelulla" ennen varsinaista ostamista. Kyllä nyt sentin per biisi kaikki voinevat maksaa?

Minusta hieno juttu, veikkaan kyllä että itse tulen käyttämään jonkun verran. Mua ei oikein kiinnosta ostaa tiedostoja koneella lojumaan, mieluummin maksan noista kuuntelukerroista, töissä kun iskee vetelyys niin voi äkkiä käydä uutta musiikkia kuuntelemassa ja piristymässä. Jos ja kun löytyy niitä artisteja joiden musiikkia haluan kuulla toistuvasti, niin käyn ostamassa kaupasta oikean levyn.
Susikoira Roi Orbison
Aerodactev
20.10.2005 21:21:28
Sivusto, johon yritit siirtyä, vaatii Internet Explorer 5:n (tai uudemman), jos käyttöjärjestelmä on Windows XP, 2000, Me tai 98. Määritä kokoonpanosi Dr. Download -ohjelman avulla.

---
Joojjoo.
Long = progressive = good
author
20.10.2005 21:23:04 (muokattu 20.10.2005 21:23:24)
eli 1 sentti per yhden kappaleen kuuntelu.

Mites tuo kuuntelu sitten maksetaan kun Suomessahan ei ole edes yhden sentin kolikkoa käytössä? Tuskin tililtäkään voi vain yhtä senttiä ottaa?
Zammy
20.10.2005 21:23:18
Sivusto, johon yritit siirtyä, vaatii Internet Explorer 5:n (tai uudemman), jos käyttöjärjestelmä on Windows XP, 2000, Me tai 98. Määritä kokoonpanosi Dr. Download -ohjelman avulla.

---
Joojjoo.

No onpa perseestä, Mozillalla siis sanoo noin. Minä satuin just tuota sivustoo katsomaan Exploderilla, jolla se toimii.
Susikoira Roi Orbison
Zammy
20.10.2005 21:25:44
Tuskin tililtäkään voi vain yhtä senttiä ottaa?

Kyllä tililtä sentin voi ottaa. Mutta ilmeisesti tuolla on ainoat vaihtoehdot maksaa noiden esivalittujen vaihtoehtojen mukaan jotka on 0.99 euroa ja 9.99 sekä nuo pari bonusvaihtoehtoa joissa saa hieman enemmän rahaa käyttöön kuin mitä on maksanut.
Susikoira Roi Orbison
Tmp
20.10.2005 21:39:25
Hinta on minusta kohdallaan, eli 1 sentti per yhden kappaleen kuuntelu. Tämän jälkeen on minun mielestä hankala enää puolustella vertaisverkkoja sillä "koekuuntelulla" ennen varsinaista ostamista. Kyllä nyt sentin per biisi kaikki voinevat maksaa?

Luulet vaan. Laatu on varmaan niiin heikko että ei saa todellista käsitystä bändin taiteellisesta näkemyksestä.

Ei tosin toiminut minulla jolla on linux. Vaatisi plug-in:in joka ei todennäköisesti ole käännetty linuxille.
Kuuntele oikeaa musiikkia - www.penelopeband.net
Zammy
20.10.2005 21:47:32
Luulet vaan. Laatu on varmaan niiin heikko että ei saa todellista käsitystä bändin taiteellisesta näkemyksestä.

Ei tosin toiminut minulla jolla on linux. Vaatisi plug-in:in joka ei todennäköisesti ole käännetty linuxille.

Joo no varmasti löytyy niitä jotka on sitä mieltä, ettei voi olla varma voiko levyn ostaa ennenkuin on kuunnellut ne kappaleet sata kertaa ja punninnut, että kestääkö ne vielä vuosikymmenien jälkeenkin. Mutta niille jotka vaan rehellisesti on kiinnostuneita uudesta musasta, tää on mun mielestä hyvä juttu.

Toimivuudesta en osaa vielä sanoa, en heti ehtinyt kokeilemaan. Valikoimasta mainittiin 700 000 kappaletta.
Susikoira Roi Orbison
lxi
20.10.2005 21:50:49
Tässä on jo ehkä yritystä. Ainakaan minä en ole kiinnostunut ostamaan levyjä pelkässä digitaalimuodossa, vaan hankin ne mieluummin konkreettisesti hyllyyn, mutta sentti ei todellakaan ole paha hinta yhden biisin kertakuuntelusta.

IE-pakko on miinusta ja valikoima ei ainakaan toistaiseksi näytä kovin kummoiselta, sopii toivoa että se kehittyy jatkossa. Saa myös nähdä millainen tuo vaadittava softa on ja minkälaatuista streamia palvelusta jaetaan. Jään seuraamaan.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua
Hate
20.10.2005 22:07:17

---
Joojjoo.

ei toiminut mullakaan, eli tyydyn edelleenkin vähän helpompikäyttöiseen vertaisverkon "koekuunteluun"
Hyvässä vitsissä ei välttämättä aina ole hauskaa se mitä siinä kerrotaan, vaan se miten se kerrotaan.
Juntunen
20.10.2005 22:38:10

Tässä on jo ehkä yritystä. Ainakaan minä en ole kiinnostunut ostamaan levyjä pelkässä digitaalimuodossa, vaan hankin ne mieluummin konkreettisesti hyllyyn, mutta sentti ei todellakaan ole paha hinta yhden biisin kertakuuntelusta.

IE-pakko on miinusta ja valikoima ei ainakaan toistaiseksi näytä kovin kummoiselta, sopii toivoa että se kehittyy jatkossa. Saa myös nähdä millainen tuo vaadittava softa on ja minkälaatuista streamia palvelusta jaetaan. Jään seuraamaan.

Näinpä. Tosiaan mielenkiintoinen idea ja halpa hinta. Voisi toimiakin jahka valikoimaa tulee lisää ja IE-pakko heitetään pois.
Uudistettu DianWEB
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)