Aihe: Palautetta kotisivuista..
1 2
Meisseli
17.10.2005 20:23:42 (muokattu 17.10.2005 20:24:43)

Otetaan vastaan. Nää on uudet.
En tiä onko oikea palsta. Modet siirtäkää jos ei käy.

www.strangefruit-band.com
www.strangefruit-band.net www.must.fi
Nazareth
17.10.2005 20:32:49
Ei voi sanoa ku et hienot on. Itse muuttaisin tota sillee (diskografiaosasto) et vierityspalkki ei ota osumaa toho alareunan grafiikkaan.
"Yks olut ja yks lapin kultaIMIK #27 AKKK#6
codiath
17.10.2005 20:39:50
Ei voi sanoa ku et hienot on. Itse muuttaisin tota sillee (diskografiaosasto) et vierityspalkki ei ota osumaa toho alareunan grafiikkaan.

Ai laatikon sisällä olevaan grafiikkaan? Eihän se ota, ainakaan minulla... Mikä näyttöresoluutio sulla on oikeen käytössä?
"Kevät toi, kevät toi roudarin..."
Mika Antero
17.10.2005 20:44:36 (muokattu 17.10.2005 20:45:43)
Ainakin musiikki on vallan hyvää.

Ihan tyylikkäät sivutkin ja komee logo bändillä.

EDIT: Tai ei kai sitä logoksi sanota tuota tyyliteltyä bändin nimeä. Mutta hieno se on silti.
Nazareth
17.10.2005 20:45:28
Ai laatikon sisällä olevaan grafiikkaan? Eihän se ota, ainakaan minulla... Mikä näyttöresoluutio sulla on oikeen käytössä?

1024x768.
"Yks olut ja yks lapin kultaIMIK #27 AKKK#6
codiath
17.10.2005 20:47:22
1024x768.

Sama kuin minulla. No, koita kestää.
Huikki
17.10.2005 20:47:56

Mie ainakin ottaisin nuo äänet pois linkeistä. Ärsyttää jos/kun kuuntelee samalla koneelta musiikkia. Muuten mainiot sivut.
codiath
17.10.2005 20:52:27
Mie ainakin ottaisin nuo äänet pois linkeistä. Ärsyttää jos/kun kuuntelee samalla koneelta musiikkia. Muuten mainiot sivut.

Siihen on vielä tekeillä räävitty versio, johon ei tule niitä ääniä. Sitä paitsi ne äänet on "se juttu"...;)
sikanaama
17.10.2005 22:14:51
Miun kone meni jumiin tilttiin niin saat kehuja sivuista. Tälläkun ei voi katsoa mitään mikä näyttää kivalta.
Lukitsen sinut komeroon käsiraudoissa koska en halua satuttaa sinua. Rakastan sinua.
poppamies
17.10.2005 22:57:58

Ihan OK sivut mutta minulla ainakin välittömästi unohtui nuo sivut, tai se miltä ne näytti kun avasin musiikkilinkit. Aivan mahtavaa musaa. Latasin kaikki kappaleet ja kuuntelin. Kaikki kappaleet oli samaa hyvää tasoa. Mahtava laulaja! Ihan sama vaikka bändi olisi kuinka hyvä tahansa (niinkuin tässä tapauksessa) jos laulaja olisi huono ei mistään oikeastaan tulisi mitään. Jos haluaisi joatain pikkasen moittia niin ääntämisessä olisi ihan pienen pieni juttu niin ei kukaan voisi sano mistä päin maailmaa bändi tulee. Tuo sana "She" (hän), joka on niin monelle suomalaiselle ongelmallinen pikkasen kuuluu "suomalisittain "see" eikä "she". Terävämpänä kaikki "sh" niin se on siinä ja maailman valloitus voi alkaa. Loistava bändi ja lahjakas laulaja!
Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti!
etnopoju
18.10.2005 00:05:45

jos nyt rehellisiä ollaan, niin liian mitäänsanomattomat.

siis sinällään teknisesti ookoo ulkoasu, mutta jos lähdetään psykedelia- linjalle niin sit lähdetään kans kunnolla. toi näyttää vähän turhan varovaiselle.

muutoin kaikki ihan kunnossa, paitsi korjaisin vielä noita palloja, että niistä jotenkin näkisi paremmin minne ne ohjaa. kotisivujen päällimmäisenä tarkoituksena on kuitenkin olla mainosta ja itsensä eteenpäin viemistä, kuin "taidetta".
McNulty
18.10.2005 02:33:45
jotain pluginia pyysi FF asenteleen... en jaksanut sellaista kun joka sivulla tunkee. Muuten ihan ok-sivut.
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii)
Meisseli
18.10.2005 14:04:12

Miinuksia. kertokaapas.
Kiitän musiikillista kehuista.
www.strangefruit-band.net www.must.fi
aikavaikea
18.10.2005 14:18:40
Miinuksia. kertokaapas.
Kiitän musiikillista kehuista.

Mua(kin) ärsytti se sammakkomainen ääni niiden linkkipallukoiden päälle surffatessa. Eikä se haittaisi jos tietäisi mitä linkin takana on jo ennen kuin sitä sihtailee. Muuten hyvät kyllä, levyhän mulla jo onkin :).
On täällä paljon pieniä. Ja pienen pienen pieniä. Ja sitten vähän isompia pieniä, mut nekin on niin kovin kovin pieniä.
codiath
18.10.2005 15:12:15
Mua(kin) ärsytti se sammakkomainen ääni niiden linkkipallukoiden päälle surffatessa. Eikä se haittaisi jos tietäisi mitä linkin takana on jo ennen kuin sitä sihtailee. Muuten hyvät kyllä, levyhän mulla jo onkin :).

Työ ootta kyllä huumorintajuttomia, kerta kaikkiaan... Niissä koetellaan surffailijoiden älynystyröitä: Pitää viihtyä sivuilla sen verran kauan, että oppii ulkoa mitä mistäkin nappulasta tulee (jää paremmin Strange Fruit -sisältökin mieleen...), heh.
pliksu
18.10.2005 15:31:07
Työ ootta kyllä huumorintajuttomia, kerta kaikkiaan... Niissä koetellaan surffailijoiden älynystyröitä: Pitää viihtyä sivuilla sen verran kauan, että oppii ulkoa mitä mistäkin nappulasta tulee (jää paremmin Strange Fruit -sisältökin mieleen...), heh.

Tai sitten ne häätää katsojan pois ennen kuin MP3-sivu on kerennyt edes löytyä. Eipä näistä muita negaa sitten. Bändin visuaalinen puoli toi mieleen Ozric Tentaclesin. Kylläpä sitä hämmästyi kun musaa kuuli (ihan positiivisesti silti :)
"This land is your land and this land is my land, sure, but the world is run by those that never listen to music anyway." >-)))>
_Petri_
18.10.2005 15:35:57

Tykkäisin jos noita sivuja vois vieritellä hiiren rullallakin, eikä vain tuosta palkista.
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT #m.net-ilta
codiath
18.10.2005 15:57:26
Tykkäisin jos noita sivuja vois vieritellä hiiren rullallakin, eikä vain tuosta palkista.

Pistät sen hiiren sen palkin vasemmalle puolelle niin pitäisi rullata.
shagriml
18.10.2005 16:00:43 (muokattu 18.10.2005 16:04:34)

Värit on OK mut mä vihaan menuja jossa ei ole tekstiä tai mitään loogista. Palleroiden tilalle tai viereen kun sais vielä selvennöksen että mitä mistäkin pallerosta tapahtuu ni se ois hyvä juttu.

Ihan perus ok keskinkerto sivut sanoisin.

Onneks mulla ei kuulu mitää ääniä ku lukee vaa "Sivun mediatiedostot vaativat liitännäisen asentamista näkyäkseen täydelisesti.". Firefox rules. Ei webbisivut kaipaa ääniä tai videota, ainakaan pyörimään kysymättä käyttäjältä lupaa, sanon mä.

Silokkeja rupes tekee mieli tuon taustakuvan ansiosta. Voi kun jostain saiskin...
codiath
18.10.2005 16:20:34
Kumma miten ihmiset tottuu mekaanisesti kaavamaisiin sivuihin (joita on netti miljoonia pullollaan). Pitää olla tietynlaiset raamit, tietynlaiset menut, tietynlainen rakenne. Heti, kun jotain tavallisuudesta poikkeavaa ilmenee bittiavaruudessa, alkaa kuulua itku, kun ne ei vastaa niitä miljoonia muita samanlaisia tuotoksia. Taidetta ei vaan nykypäivänä osata arvostaa, höh.

No eipä siinä mitään, kehittely jatkuu vielä. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)