Aihe: Pietarin klubitarjonta
1
Niti
14.10.2005 22:50:03
Henkilökohtainen suosikkipaikkani Moloko, Pietarin vaihtoehtorokin pesä, lopettaa toimintansa vähän päälle viikon kuluttua. Jää erittäin orpo olo, enkä pääse edes lopetusbileisiin kun ei satu viisumia tällä hetkellä olemaan enkä sitä enää ehdi saamaan. :( Mitä hyviä rokkiklubeja Pietarista tiedätte? Millaisia ovat esim. Fish fabrique, Jimi Hendrix ja Red club?
Mi mind egy sárga tengeralattjáróban elünk!
jalka
17.10.2005 11:10:47
Molokossa olen kerran käynyt, ja todella mahtava meno. Kerrassaan upea paikka,kun ei täältä kotosuomesta tahdo oikein löytyä vastaavia. Harmittavaa jos tuo tosiaan lopetetaan, kun olen todennäköisesti menossa joulukuussa pietariin, niin silloin olisi molokossa kyllä tullut käytyä.
"Jos se et oo sie, ni sitten se on joku muu." Máuf?
Niti
17.10.2005 14:00:15
Molokossa olen kerran käynyt, ja todella mahtava meno. Kerrassaan upea paikka,kun ei täältä kotosuomesta tahdo oikein löytyä vastaavia. Harmittavaa jos tuo tosiaan lopetetaan, kun olen todennäköisesti menossa joulukuussa pietariin, niin silloin olisi molokossa kyllä tullut käytyä.

Pieni lohdutuksen sana. Moloko avaa ovensa ensi vuoden puolella, tarkemmin en tiedä. Paikka vaihtuu, uudesta paikasta ei ole vielä varmuutta. (Näin olen asian käsittänyt. Nettisivut ovat venäjäksi, jota ymmärrän jotenkin, en täydellisesti.) Mutta silti, ei se ole enää sama asia, vanha Moloko oli yksinkertaisesti täydellinen.
Mi mind egy sárga tengeralattjáróban elünk!
balzary
17.10.2005 14:57:28 (muokattu 17.10.2005 14:59:07)

Nää tiedot on vuodelta 2000, joten voi olla paikat muuttuneet...

Hendrix on mukava pieni paikka. Auki 24h, illassa kaksi bändiä. Blues/jazz jne, ei mitään räkärokkia. Hyvä kupin otto paikka.

JFC jazz club on samantyylinen, vieläkin pienempi. Aivan huippubändejä. Paikka on suht piilossa, joten turistit ei siellä käy. Luuhasin täällä n. 1/3 ajasta vaihdossa ollessani. Myös latino jne -bändejä. Auki 19-23, joten vielä kerkiää kotiin/baariin keikkojen jälkeen.

e: Ja kerran kävin Fish Fabriquen ovella. Kun olin itsekseni, en viittinyt mennä sisälle. Yläovelta näin n. 8 pitkätukkakorston istuksivan kynttilän valossa. Ajattelin tulla myöhemmin jonkun seurassa, mutta ei sitten koskaan menty.

Klub Gribojedova oli myös hauska paikka, yleensä tosi täynnä. Muistaakseen Dva Samaljota -bändi omisti sen tjsp.
World domination equals world suffocation
It's dread out there you know!
Bazil
17.10.2005 21:13:38

Arktika oli ainaki kiva. Hieno meininki oli, ei skenepoliiseja!
JoKo
18.10.2005 13:25:43
Tuli juuri viime viikonloppuna käytyä Pietarissa. Red Clubilla ja Fish Fabriquessa ja muissakin joiden nimet eivät kuitenkaan jääneet mieleen...

Red Club käsittää kolme kerrosta missä ensimmäisessä on lava, toinen ja kolmas ovat baari ja tanssilattiaosastoa. Siellä on myös paljon pienempiä huoneita ja parvia joissa voi istuskella rauhassa. Bändit soittivat ennen klo 24, minkä jälkeen alkaa DJ-meininki. Käsittääkseni joutuu ostamaan uuden lipun puolenyön jälkeen, jos haluaa jäädä. Paikka on auki kuuteen. Ihmisiä oli loppuillasta tungoksesti asti, ja porukkaa laidasta laitaan. Kaikenkaikkiaan hieno paikka, pieni miinus tylystä metallinpaljastimen kanssa heiluvasta portsarista, jonka kanssa en todellakaan haluisi ongelmia.

Fish Fabrique oli pienehkö baari jossa soi mm. 60-luvun musiikkia, Kinksiä yms.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)