Aihe: Alkuperäisten Hurriganes-älppäreiden arvo nykypäivänä..
1 2 3
Montte
02.09.2005 22:13:06
Mikä on alkuperäisten Hurriganes - älppäreiden (esim.rock“n roll all night long,roadrunner, crazy days) nykyarvo? Jos joku tietäis suunnilleen..Noita ku on tupannut kertymään nurkkiin, mutta soitinta ei ole.
Kitara Laulaa - Minä en
Phil.Lyn.
03.09.2005 16:17:28
Katso Tsugu way-the site sivuilta linkeistä, keräily.
Siellä varmaan asiaan perehtyneitä keräilijöitä.
everyone follows the BASS PLAYER
Angus
03.09.2005 16:22:54

Mikä on alkuperäisten Hurriganes - älppäreiden (esim.rock“n roll all night long,roadrunner, crazy days) nykyarvo? Jos joku tietäis suunnilleen..Noita ku on tupannut kertymään nurkkiin, mutta soitinta ei ole.

Älä ihmeessä myy, tulet katumaan. Hanki soitin tai pidä muuten vaan säästössä.
"When Peer Günt plays, people fly around and trees fall down"
Mika Antero
03.09.2005 16:40:52
Mikä on alkuperäisten Hurriganes - älppäreiden (esim.rock“n roll all night long,roadrunner, crazy days) nykyarvo? Jos joku tietäis suunnilleen..

Minä maksoin alkuperäisestä Crazy daysista muutama vuosi sitten muistaakseni 9 euroa. Luulisin, että se on ihan käypä hinta.

Kannattaa kysellä kirjastosta Suomalaisten vinyylilevyjen hintaopasta, siitä saa osviittaa.
shagriml
03.09.2005 16:44:54 (muokattu 03.09.2005 16:45:19)

Minä maksoin alkuperäisestä Crazy daysista muutama vuosi sitten muistaakseni 9 euroa. Luulisin, että se on ihan käypä hinta.

Mäkin maksoin Roadrunnerista ja Hot Wheelsistä 1 eur / kpl ja pidin sitä käypänä hintana :)

Eiköhän se riipu ihan myyjästä ja ostajasta...

Mut mielestäni noi klassikkolevyt (esim roadrunner) maksaa huippukuntoisina hiukka enemmän ku normilevyt. Voiskohan olla jotai 20-35 eur ?

Mut yhdyn itsekkin siihen mielipiteeseen et ei kannata myydä.
Montte
03.09.2005 16:48:33 (muokattu 03.09.2005 16:49:19)
Kuka on sanonut että olen myymässä? En aio myydä niitä IKINÄ btw.
Kitara Laulaa - Minä en
Mika Antero
03.09.2005 17:02:37
Mäkin maksoin Roadrunnerista ja Hot Wheelsistä 1 eur / kpl ja pidin sitä käypänä hintana :)

Eli Roadrunnerin ensimmäinen painos? Avattavat kannet yms? Teit sitten ihan hyvät kaupat, mielestäni. Hot wheelsin alkuperäisen minä ostin neljään euroon.

Kannattaa todellakin muistaa, että uusintapainoksilla ei yleensä ole sitä arvoa mitä ensimmäisillä mahdollisesti on.
shagriml
03.09.2005 17:18:08 (muokattu 03.09.2005 17:21:29)

Eli Roadrunnerin ensimmäinen painos? Avattavat kannet yms?

Avattavat on ja pitäs olla alkuperäispainos. Vähän kannet ottaneet tosin ajan patinaa että se alentanee arvoa mutta pääasia on että levy soi moitteetta ! :)

edit: Sellast mietin et onks kellään linkkiä mihinkää kuvaan netissä missä näkys Remun nimmari ? Ku tohon Hot Wheelsiin on tussilla vedetty Remun nimmarit mut kiinnostaa lähinnä onko aito vai jonku fanin pelleilemä...
-J
03.09.2005 17:20:49 (muokattu 03.09.2005 17:25:30)
Itse maksoin alkuperäisestä sileäkantisesta & naarmuttomasta Rock'n roll all night long levystä joskus 90-luvun loppupuoliskolla 120mk. Enpäs sitten tiedä, että onko kyseinen levy 70-luvun alun painoksia vai jälkituotantoa, mutta käsitykseni mukaan kyseistä plattaa painettiin myöhemmin ilman avattavia kansia. Minulla on avattavat.
Roadrunnereita hyllyssä on kaksikin kappaletta (avattavilla kansilla), joista ainakin toinen on vuodelta 1975, Ilmeisesti myös se toinen...ainakin se on perkeleen naarmuinen. Taitaa Hot Wheelsejäkin olla pari kappaletta.
Lähes kaikki muut Hurriganesin LP:t löytyy hyllystä. Hurrygames puuttuu ainakin...ja Live at Metropol, olikoha vielä muita..hm...ei voi muistaa.

Muuten, Roadrunner on aivan loistava levy kuunnella LP:nä. Havaitsin soundissa suuria eroavaisuuksia verrattuna cd-painokseen. Erot olivat kerrassaan positiivisia!

E: Hyödyllistä tietoa Hurriganes älppäreistä: http://www.saunalahti.fi/espe64/lpdisco.htm
Käpy on puun vauva
Montte
03.09.2005 17:24:57
Mulla on Remun nimmari, mutta se on varmaan ajansaatossa muuttunut. Nimmari on 1½ vuotta sitten raapustettu.
Kitara Laulaa - Minä en
shagriml
03.09.2005 17:29:18

E: Hyödyllistä tietoa Hurriganes älppäreistä: http://www.saunalahti.fi/espe64/lpdisco.htm

Thanx.

Selvisi et toi Roadrunner on korjattu painos mut Hot Wheels on se ihka originaali.
-J
03.09.2005 17:29:26
Minulla on levyjen lisäksi:
- Kolme tarraa (suosikki, jne.)
- Roadrunner T-paita (mahdollisesti 70-luvulta)
- Hurriganes T-paita (joskus tilasin netistä)
- Yksi juliste (Albert, Cisse, Remu, 80-luvun alku, Suosikki)
- Läjä lehtileikkeitä
- Videoita

Ja kai se Remun nimmarikin jossain on. Joskus tuli bändiä lähes tulkoon fanitettua :)
Käpy on puun vauva
Karlsson
03.09.2005 17:47:26
Mut mielestäni noi klassikkolevyt (esim roadrunner) maksaa huippukuntoisina hiukka enemmän ku normilevyt. Voiskohan olla jotai 20-35 eur ?

Jos eka painos on ollut pieni, niin siinä tapauksessa hintaa voi ehkä tulla tuon verran. Noin muuten "klassikkolevyt" eivät itseasiassa ole niinkään arvokkaita. Jos levy oli hitti, niin sehän merkkaa sitä että sitä on painettu hillittömiä määriä ja täten niitä liikkuu aika paljon, eli korkea hinta ei ole perusteltua.
"Sam on maailman rumin koira - jo kolmatta kertaa" -Ilta-Sanomat 6.7.05
mr_b
03.09.2005 20:25:01 (muokattu 03.09.2005 20:25:58)

Mulla on Remun nimmari, mutta se on varmaan ajansaatossa muuttunut. Nimmari on 1½ vuotta sitten raapustettu.

Isälläni (82v) on Jailbird-vinyyli kaikkien Hurriganesien nimmareilla ja omistuskirjoituksella "To The Doctor". Faija joskus käsikirurgina korjaili Cissen kättä. Tuosta voisi jopa jotain saadakin, varmasti myös täysin kuuntelematon...
I'll be lonesome when I'm gone.
EH
03.09.2005 21:08:31

Tämä oli mielenkiintoinen linkki. Piti isän vanhat levyt tarkastaa. Roadrunner oli uusintapainos mutta Hot Wheels ja Crazy Days alkuperäisiä. Roadrunnerin ja Crazy Daysin kannet olivat kärsineet jonkin verran ja Hot Wheelsin etiketti oli kuprulla toisella puolen. Itse levyt kuitenkin hyvässä kuuntelukunnossa.
En Žaš besta sem guš hefur skapaš er nżr dagur.
Volle
03.09.2005 21:29:37
Roadrunnerissa taisi olla eka painos aika pieni ja siinä oli jotakin fiboja kannen biisijärjestyksessä ja jossain muussakin kannen osassa. Jos siis yhtään oikein muistan.
Nam.
Hassel
03.09.2005 21:50:18
Roadrunnerissa taisi olla eka painos aika pieni ja siinä oli jotakin fiboja kannen biisijärjestyksessä ja jossain muussakin kannen osassa. Jos siis yhtään oikein muistan.

Biisit väärässä järjestyksessä takakannessa ja "Jari vuoromies"
Ei muuta kun happy rock and roll
JTS
03.09.2005 23:12:54

Kiitos linkistä. Hyllystä löytyy näemmä Crazy Days, 10/80 ja Fortissimo sitten alkuperäisinä.

Muuten, on minulla tuollainen Remun Sound of Hurrigane- soolo LP:kin. Onko kellään minkäänlaista tietoa siitä? Onko harvinainenkin?
-Your anger is a gift-
-J
03.09.2005 23:28:44
Kiitos linkistä. Hyllystä löytyy näemmä Crazy Days, 10/80 ja Fortissimo sitten alkuperäisinä.

Muuten, on minulla tuollainen Remun Sound of Hurrigane- soolo LP:kin. Onko kellään minkäänlaista tietoa siitä? Onko harvinainenkin?

Ei tuo suoranainen superharvinaisuus ole, mutta ei myöskään tusinatavaraa. Hintaa en osaa arvioida, mutta älä hyvä ihminen ainakaan kirpputorille sitä kiikuta! Käsittääkseni Remun soololevyjä on liikenteessä vähemmän.
Käpy on puun vauva
JTS
03.09.2005 23:35:43

Ei tuo suoranainen superharvinaisuus ole, mutta ei myöskään tusinatavaraa. Hintaa en osaa arvioida, mutta älä hyvä ihminen ainakaan kirpputorille sitä kiikuta! Käsittääkseni Remun soololevyjä on liikenteessä vähemmän.

Kiitoksia vastauksesta. Ei ole kyllä käynyt mielessäkään myydä noita älppyjä.
-Your anger is a gift-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)