![]() 07.04.2005 21:43:43 | |
---|---|
kerron alusta alkaen. Tilasin about puoltoista kuukautta sitten verkkokauppa.comista Creativen zen touchin, mutta tuotteessa oli toimitus ongelmia. Odottelin sitä vähän päälle kuukauden kunnes kyllästyin ja peruin tilauksen. Koska muualta ei samoihin hintoihin sitä löytynyt päätin ostaa Applen iPod minin (4gb). mutta nyt viikon jälkeen, näkyy että siinäkin tulee kestämään ainakin kuukauden ennenkuin se saapuu koska tuote on loppu (kun tilasin tuotetta oli varastossa, mutta maksun aikana ne loppui..prkl..). nyt sitten aloin pohtimaan että saattaisi rahat venyä tuonne 20 gigaseen ipodiin asti (319e). Nyt siis kysynkin, onko tuo iPodin ja iPod minin ero niin suuri että kannattaisi maksaa se sata euroa joka siinä välissä on? Ja alkaako tuo ipod olla jo niin iso että se ei enään ole kovin kätevä? niin ja musiikkia minulla on 11gb ja videoita saman verran. Että eivät lähellekkään kaikki miniin mahdu.. prööt.... | |
![]() 07.04.2005 22:05:17 | |
Mä tilasin justiinsa eilen Minin applestoresta kaiverruksen kanssa. Pitäisi viikossa olla täällä. Eihän noissa käytännön eroa ole kuin koko. Osta iso mihin on varaa. Miten olisi 6 giganen mini? Meitsi on meshissä. | |
![]() 08.04.2005 01:54:24 | |
Juu, mulla on iPod (20Gb) ja aika kateva kun ei tarvinnut tanne jenkkeihin kaikkia CDeita raahata, musiikkia noin 16Gb ja loput jotain muuta kamaa, Mini on kieltamatta aika pieni... jenkeissa hinta $299 :) | |
![]() 08.04.2005 10:39:36 | |
Itse sain hiljattain tuon 20GB iPodin. Minin 4/6 gigaan mahtuu kyllä jo aika lailla musiikkia että jos se fyysinen koko on tärkeä niin luulisi että sillä pärjää hyvin jos jaksaa silloin tällöin vaihtaa sisällön. Toisaalta itse olen kuitenkin iloinen että itselläni on 20GB 4:n tai 6:n sijasta, sillä se että kaikki musiikki mitä koneelta löytyy mahtuu soittimelle on melko hemmetin kätevää. Ei tuo ihan pieni tosiaan ole, mutta ei se ole itseäni haitannut ainakaan vielä. Pyöräillessäkin kulkee vaivattomasti mukana. Suosittelen siis periaattessa tuota suurempaa versiota mikäli koolla ja rahalla ei ole niin paljoa väliä. Säästää kuitenkin paljon vaivaa kun ei tarvitse miettiä mitä jättää soittimelta pois milloinkin eikä jatkuvasti rampata koneella vaihtamassa sisältöä. Varsinkin pidemmillä reissuilla on kiva kun voi kuunnella ihan mitä vaan harmittelematta kun taas jäi se tähän tilanteeseen sopiva kappale koneelle. Toisaalta 4 gigaan mahtuu jo niin paljon musiikkia että jos viisaasti päättää niin saanee kaiken tarvitsemansa siihenkin. Niin että tuota. Tuskin kadut kummankaan ostoa. | |
![]() 08.04.2005 11:21:03 | |
Mitenkäs kyseiset laitteet suoriutuvat tehojensa puolesta vähän isommasta kuulokekuormasta? Esim. itsellä on sennheiserin hd570 ja muistaakseni 64 ohm oli impedanssi. Tietääkö joku onko minin ja tavallisen ipodin kuulokeantotehossa eroa? Drink or Die | |
![]() 08.04.2005 14:33:16 | |
Mitenkäs kyseiset laitteet suoriutuvat tehojensa puolesta vähän isommasta kuulokekuormasta? Esim. itsellä on sennheiserin hd570 ja muistaakseni 64 ohm oli impedanssi. Tietääkö joku onko minin ja tavallisen ipodin kuulokeantotehossa eroa? Ei taida olla eroa minin ja tavallisen välillä. Mutta eurooppalaisissa malleissa on sellainen hauska juttu, että ranskalaisten aloitteesta tehdyn lain mukaan kannettavista vehkeistä ei saa lähteä tiettyä määrää enempää volumea. Ipodeissa tämä on rajoitettu keinotekoisesti, mutta sen pystyy kiertämään esim gopod nimisellä ohjelmalla (googleta). Itse en ole vielä koittanut, koska suht hyvin ministä lähti mökää mm hieman parempiin Sonyn kuulokkeisiin. Muijalle tilattiin tuollainen Mini kaiverruksella Applen verkkokaupasta, tuli viikossa perille. Nyt laitoin itselleni 60 gigan vehkeen tilaukseen, pitäisi riittää vähäksi aikaa :) "What would we be without wishful thinking" | |
![]() 08.04.2005 14:35:04 | |
Paljonko se mini-iPod maksaa? Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. | |
![]() 08.04.2005 14:39:49 | |
Paljonko se mini-iPod maksaa? Applestoressa 4gb 209 ja 6gb 259. Verkkokauppa.comissa suunnilleen sama. Kaupasta ostettuna enemmän hyvitysmaksujen takia. "What would we be without wishful thinking" | |
![]() 08.04.2005 14:41:07 | |
Entä onko iPod sufflesta mihinkään? 100e hintaan tuntuu sitä kaupattavan. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. | |
![]() 08.04.2005 15:40:54 | |
Entä onko iPod sufflesta mihinkään? 100e hintaan tuntuu sitä kaupattavan. Kyllä se soittaa musiikin siinä missä muutkin. Tosin ilman näyttöä. | |
![]() 08.04.2005 18:08:46 | |
nyt eniten arveluttaa tuo fyysinen koko. että onko tuo 20 gb jo niin iso että tuntuu kuin tiiliskiveä taskussa kantaa? vai onko tuo kuitenkin ihan mukavan/kätevän kokoinen? prööt.... | |
![]() 08.04.2005 23:14:11 | |
Entä onko iPod sufflesta mihinkään? 100e hintaan tuntuu sitä kaupattavan. Arvostelujen mukaan äänenlaatu on sama, mutta puutteena on se näyttö. Varmasti ihan pätevä peli, itse en ainakaan koskaan katso mp3-soittimen näyttöä, joten ei se niin tärkeä ole. | |
![]() 09.04.2005 04:33:20 | |
Onkos kellään kokemuksia iTrip-lisälaitteesta. Eli semmoinen pieni FM-radiolähetin, esim autossa valitaan vapaa kanava jne... Suomessa ei myynnissä mutta käsittääkseni ei kiellettyä käyttää? http://www.ipod-europe.net/comersus … omersus_viewItem.asp?idProduct=3096 Mä lopetan nää hommat! | |
![]() 10.04.2005 23:33:47 | |
Kyllahan tuo iTrip on aika loistava vehje. iPod paalle ja iTrip lahettaa FM signaalia radioosi, kateva esim. autossa, ei tarvitse raahata cdeita edestakas. Mulla juuri myynnissa yksi vahan kaytetty iTrip huuto.net issa. Osta pois... Kyllahan tuo iPod (20Gb) kulkee taskussa koko ajan eika sita painoa kyllakaan huomaa, hieno laite. | |
![]() 28.04.2005 09:05:19 | |
Entä onko iPod sufflesta mihinkään? 100e hintaan tuntuu sitä kaupattavan. On. Ostin enkä ole katunut. Akku kestää pitkään ja laite tulee helposti mukana. Toimii myös mun isompien luurien kanssa. Tosin soundi nyt on mitä on noissa mp3-soittimissa. Noista ipod mineistä vielä, että saahan niitä ostaa aika monestakin mestasta. esim. Stockalta. | |
![]() 28.04.2005 09:37:37 | |
No kenelläs on iPod ja käyttää Firewireä sen kanssa? Onko ongelmia? | |
![]() 28.04.2005 09:54:22 | |
No kenelläs on iPod ja käyttää Firewireä sen kanssa? Onko ongelmia? Hyvin toimii. iPodin mukana tulee toi FW- ja USB2.0-piuhat, toinen on mulla duunikoneessa ja toinen kotona. Kummankaan kanssa ei ole ollut ongelmia, eikä laturiakaan tarvitse oikeastaan koskaan kun tuo ruksuttaa itsensä täyteen tässä työpäivän aikana... | |
![]() 28.04.2005 10:40:36 | |
Hyvin toimii. iPodin mukana tulee toi FW- ja USB2.0-piuhat, toinen on mulla duunikoneessa ja toinen kotona. Kummankaan kanssa ei ole ollut ongelmia, eikä laturiakaan tarvitse oikeastaan koskaan kun tuo ruksuttaa itsensä täyteen tässä työpäivän aikana... Eipä tule enää näiden uusimpien mallien mukana FW piuhaa. Karsivat lisävarusteita niin saatiin hinta alas. Laturikaan ei kuulu Mini-mallien vakiovarusteisiin, pakko ladata USB:n kautta. Itsellä on nyt ollut jonkin aikaa tämä 60 gigan photo käytössä ja oli kyllä kannattava ostos. "What would we be without wishful thinking" | |
![]() 28.04.2005 13:18:06 | |
Eipä tule enää näiden uusimpien mallien mukana FW piuhaa. Karsivat lisävarusteita niin saatiin hinta alas. Laturikaan ei kuulu Mini-mallien vakiovarusteisiin, pakko ladata USB:n kautta. Itsellä on nyt ollut jonkin aikaa tämä 60 gigan photo käytössä ja oli kyllä kannattava ostos. Hmm...ei tää kyllä kovin vanha peli oo tääkään, ostin just sillon kun noita hintoja laskettiin. Se FW on jäänyt sitten vissiin tosi äskettäin pois, tai kuuluu vain tiettyihin paketteihin (mulla on toi perus 20gb). | |
![]() 28.04.2005 13:20:14 | |
Ostakaa vaan, kunhan ette osta Philipsin HDD-sarjaa tai ainakaan 070 mallia. Ostin sellaisen tässä kaksi kuukautta sitten, enkä saanut toimimaan, joten vaihdoin uuteen, joka toimi kuukauden päivät ja hajosi sitten. Kaiken kaikkiaan onnettomat sivut Philipsillä, joista ei löydy vastausta mihinkään kysymykseen. Samoin ohjekirjassa neuvotaan ainoastaan kuinka pistät laitteen päälle, muttei esitä ratkaisuja minkäänlaisiin ongelmiin. Onneksi on vielä takuuta jäljellä. Täytyy vaan yrittää puhua se niin, ettei tarvitse enää kolmatta vehjettä kotiin viedä, vaan saan rahat takaisin. "open hands to the wind" | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)