Aihe: Metronomi kännykässä
1
gh n
30.10.2005 14:50:50
http://www.panic.fi/slsx/
Tuommoisen bongasin, eli voi tilata kännykkään metronomin, tai kitaran virittimen. Onko kellään kokemusta, että onko noista mihinkään? En tiedä kuuluuko tää kirjoitus nyt tänne yleiset kohtaan, mutta ei se oikein mihinkään "alalohkoon" kuulu..?
..Päärynäjuoma on parasta huumetta..
Kimmo72
30.10.2005 15:28:57
Mulla on ollu metronomi ja viritin puhelimessa, mutta en menis niistä mitään vitosta maksamaan kun niitä on wappi pullollaan ilmaiseksikin. Eipä ne nyt mitään kovin kummallisia ollut. Metronomi sanoi naks naks :p
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
gh n
30.10.2005 16:34:35
Mulla on ollu metronomi ja viritin puhelimessa, mutta en menis niistä mitään vitosta maksamaan kun niitä on wappi pullollaan ilmaiseksikin. Eipä ne nyt mitään kovin kummallisia ollut. Metronomi sanoi naks naks :p

Mistäs Wapista niitä saa, tai siis miltä sivuilta?
..Päärynäjuoma on parasta huumetta..
Guitaristi
30.10.2005 22:16:00

Mistäs Wapista niitä saa, tai siis miltä sivuilta?

Niinpä niinpä. Kerro mullekkin.
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
Kimmo72
31.10.2005 12:22:43
Niinpä niinpä. Kerro mullekkin.

No ensinäkin kaivat wapista googlen, vaihdat siihen asetuksista (oliko se nyt wap -haku, tai vastaava. Ei siis koko verkosta) Sitten vaan luovasti käyttämään hakusanoja, esim. Java metronome, sis metronome, tai ihan vaan metronome tai java sitäjatätä tai sis sovelluksia. Takaan että löytyy. Jos puhelimesi tukee Symbian sovelluksia, laita hauksi free symbian apps ja sillee.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
ltg
31.10.2005 14:11:15
No ensinäkin kaivat wapista googlen, vaihdat siihen asetuksista (oliko se nyt wap -haku, tai vastaava. Ei siis koko verkosta) Sitten vaan luovasti käyttämään hakusanoja, esim. Java metronome, sis metronome, tai ihan vaan metronome tai java sitäjatätä tai sis sovelluksia. Takaan että löytyy. Jos puhelimesi tukee Symbian sovelluksia, laita hauksi free symbian apps ja sillee.

Minä oon menettänyt hermoni jo tuhannesti etsiessäni Windows Mobilelle sopivia Smartphone -klikkisoftia. Ei vaan löydy mistään. Tai yhden löysin, muttei toimi sitten millään. Javana näyttäisi olevan paljon enemmän saatavilla.
Miusta suutin on niinko semmonen, josta tulee tavaraa ulos. Vähän niinko suu, tosin sinne kyllä pistetään aika paljon tavaraa sisäänkin.THV-klubi #5
Wolfheart
01.11.2005 03:19:09
http://www.maxboom.it/mobile/mob_listJar.asp?msis=pc&lang=eng

Tuolta lyötyy kännykkään tuollanen Guitar Mobile Tools, jossa on metronomi, viritin, sointuja ja skaaloja.
Flatron
01.11.2005 21:02:06

Tietääkö joku, löytyykö tuollaista Kommunkattoriin (9300/9500)?
T : Tomppa
arvid70
02.11.2005 20:55:34
entä toimiiko mikään noist nokia 6230i kapulas
KAUPPIAAN PUHETTA!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)