JCM 26.10.2005 17:15:33 | |
---|
Tässä threadissa EI ole tarkoitus tuoda omaa näkemystään julki siitä, miten Nightwishin ja Tarja Turusen olisi tullut asiansa hoitaa. Eikä siitä kumpi on oikeassa. Mua ottaa niin perhanasti pattiin tuo iltapäivälehtien, eli roskalehtien, tapa käsitellä asiaa. Tälläkin hetkellä Ilta-sanomat ja Iltalehti tekevät parhaansa saadakseen asiasta kunnon sodan aikaiseksi Nightwishin ja Tarja Turusen / Marcelo Cabulin välille. Mun mielestä tolle paskalle pitäis saada stoppi ennen kuin on liian myöhäistä, ja puhun nyt yleisellä tasolla. Tämä Nightwish- asia on tällä hetkellä todella hyvä esimerkki kyseisten iltapäivälehtien moraalittomasta toiminnasta. Ja tähän lähtee seiskat sun muut mukaan nyt uusimmassa julkaisussaan varmasti. Ensimmäisenä mulla särähtää nuo otsikot silmään, jotka viime päivinä ovat olleet kyseisen asian tiimoilta suorastaan valheellisia ja äärimmäisen provosoivia. Antakaa palautetta kyseisille tahoille. Älkääkä sotkeko tätä threadia jankkaamalla esimerkin aihetta sen enempää, kertokaa vaan suora mielipiteenne lehdistön toiminnasta. Tästä lähtee: Lopettakaa valehtelu ja tarpeeton provosointi. Päätoimittajien tulisi tuntea pisto omatuntonsa keskellä ja olla vastuullisempia. Loukkaatte ja aliarvioitte ihmisiä, ja suoraan sanottuna ajatte itsenne boikottiin. Se on oikeastaan omalta osaltani tapahtunut jo aiemmin, mutta tämä olkoon viimeinen naula siihen arkkuun. |
LumPus 26.10.2005 17:18:55 | |
---|
oikke. yleistä palstalle olisi ehkä sopinut paremmin. lehdistölle tulee antaa rakentavaa palautetta näistä hommista, valitettavasti ei taida vaikuttaa, sillä uutisten kanssahan näillä lehdillä ei ole enää mitään tekemistä. ainoastaan myynnin edistäminen mielessä. koko roskalehdistö on boikotissa osaltani. viimeisimpänä sinne meni nimenomaan iltikset. surkeaa paskanjauhantaa ja lööpeillä huutelemista koko touhu. Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
jussiohman 26.10.2005 17:19:21 | |
---|
Tai se miten ne puhuu artistien tuloista. "Maija Vilkkumaa ansaitsi kesän kiertueestaan miljardin!". Kun todellisuudessa käteen on jäänyt muutama tonni. Mutta todellisuudessa syy on siinä, että löytyy tarpeksi paljon tyhmiä ihmisiä jotka nuita lehtiä ostavat. Hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä |
LamaAjanElvis 26.10.2005 17:19:54 (muokattu 26.10.2005 17:20:07) | |
---|
Tästä lähtee: Olette alimpaa ihmissaastaa heti asianajajien jälkeen. Toivottavasti kuolette. :) |
Tetsuo 26.10.2005 17:23:08 | |
---|
Jep, karmeeta sontaa kaikki iltapäivälehdet. Esim Matti Nykänen voisi hyvinkin olla ihan täysjärkinen äijä tätä nykyä, jos ei niin nuorena olis joutun median riepoteltavaksi. "Mulle gurmee merkitsee sitä että kaks parsaa on ristissä lihapullan kokosen pihvin päällä" -Ismo Laitela |
Billsner 26.10.2005 17:23:18 (muokattu 26.10.2005 17:24:08) | |
---|
Mua lähinnä huvitti se eilinen (?) ilta-sanomien juttu Nightwishistä. Oli siinä onneksi kuva Liv Kristinestä... Lopettakaa valehtelu ja tarpeeton provosointi. Päätoimittajien tulisi tuntea pisto omatuntonsa keskellä ja olla vastuullisempia. Loukkaatte ja aliarvioitte ihmisiä, ja suoraan sanottuna ajatte itsenne boikottiin. Vähän samoja mietteitä. Ihmisiet ovat nykyyän mediakriittisempiä kuin ennen. Kaikki paska ei mene läpi. Mod. huom: Siirretään aihe Yleistä- palstalle. Chainsaw Surgery |
klobasa 26.10.2005 17:24:29 | |
---|
Iltapäivä- ja roskalehtien toimittajat eivät pääse taivaaseen poistuttuaan maallisista karkeloista, vaan heitä odottaa ikuisesti palavat liekit helvetin uumenissa. |
Pelsi 26.10.2005 17:25:12 | |
---|
Uutisointi sinänsä on hyvä ja tärkeä asia, mutta tuollainen piilopuolueellisuus ja sodanlietsonta on kyllä typerää. Elä sinä boikka huijjo, ota podee |
Tellervo 26.10.2005 17:27:52 (muokattu 26.10.2005 17:44:55) | |
---|
Tällaista: Olette loistava esimerkki siitä, kuinka alas moraalittomuus ja ahneus voi ihmisen ajaa. Tuskinpa edes itse arvostatte itseänne. Voitteko sanoa lisäävänne omalla panoksellanne valon määrää tässä pimeässä maailmassa, toivon määrää toivottomuuden keskellä, välittämisen määrää kylmyyden ja piittamattomuuden keskellä? Toimintanne on niin monin eri tavoin vastuutonta ja saastuttavaa, että sitä on vaikea sanoin kuvata. Pahinta on, että niin suuri määrä ihmisiä on siihen varmasti jo turtunut ja pitää sitä täysin normaalina ja asiaankuuluvana. Eniten varmaankin te itse. Saletisti not. |
LumPus 26.10.2005 17:28:26 | |
---|
http://www.pelit.fi/ ja siellä vasemmalla hieman alempana gallup. aika typerää etten sanoisi, vaikka ilmeisesti huumoria hakevat. Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
Sertzo S 26.10.2005 17:37:38 | |
---|
Paskaahan te paljon kirjoitatte, ja me pöljät senkun luetaan uteliaina! |
LamaAjanElvis 26.10.2005 17:37:53 (muokattu 26.10.2005 17:38:14) | |
---|
En arvosta myöskään näiden lehtien lukioita. Voin jo kuvitella jonkun elämättömän paskahousun mussuttamassa jätskiä ja lukemassa orgasmin partaalla siitä mitä joku on tehnyt ja mitä mieltä matti on siitä. Jossain kun vielä kuulee väiteltävän ihan tosissaan jostain saatanan lehdestä luetuista kohusuhteista niin kyllä rupeaa jo veri suussa maistumaan. Just tollaset ääriturhamaiset ihmiset ruokkii näitä lehtiä eikä siitä paperiin käärityn paskan suoltamisesta tule koskaan loppua. (huhhuh... kylläpäs ketuttaa tänään.) |
rheinone 26.10.2005 17:42:41 (muokattu 26.10.2005 17:47:49) | |
---|
En arvosta myöskään näiden lehtien lukioita. Voin jo kuvitella jonkun elämättömän paskahousun mussuttamassa jätskiä ja lukemassa orgasmin partaalla siitä mitä joku on tehnyt ja mitä mieltä matti on siitä. Jossain kun vielä kuulee väiteltävän ihan tosissaan jostain saatanan lehdestä luetuista kohusuhteista niin kyllä rupeaa jo veri suussa maistumaan. Just tollaset ääriturhamaiset ihmiset ruokkii näitä lehtiä eikä siitä paperiin käärityn paskan suoltamisesta tule koskaan loppua. Intissä oli tupakaverina heebo joka oli aidosti sitä mieltä ettei muita lehtiä tarvittaiskaan kuin Iltis, Iltalehti ja Alibi :+DDDD Mod. huom: Pysytäänhän aiheessa? Tällainen aihe lähtee herkästi käsistä. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
_Petri_ 26.10.2005 17:43:51 | |
---|
Hyvä herra päätoimittaja, mielestäni lehtenne on puolukka raparperi kiliu pönttö ssääh! Eli kamalaa kuraahan tuo toiminta taas on. Itseänikin ensin nauratti, mutta hetkeä myöhemmin raivostutti nuo tämän päiväiset lööpit. Todella, todella säälittävää toimintaa. Paska myy. |
Shitmanek 26.10.2005 17:48:06 (muokattu 26.10.2005 17:48:30) | |
---|
Iltapäivälehtien myyntivaltteja näyttävät olevan lähinnä huhujen ja puolitotuuksien uutisointi niin, että ne erehdyttävästi näyttävät olevan totta. Lisäksi kaikista tapahtumista yritetään tehdä jonkunnäköisiä kohujuttuja, nyt on pakko vetää tuo Nightwish-kuvio tähän mukaan: ihmettelin suuresti kaupassa nähdessäni lööpin jossa luki "Nightwish-skandaali". Minä en nimittäin oikein miellä bändin jäsenen erottamista skandaaliksi. Yarr! |
Mika Antero 26.10.2005 17:48:13 (muokattu 26.10.2005 17:49:09) | |
---|
"Jos lööpissänne lukee, että lehdessä on julkisuuden henkilön haastattelu, niin toivoisin sellaisen lehdestä myös löytyvän; kahden lauseen mittaista puhelimessa annettua kommenttia on tavallisen kaduntallaajan hyvin vaikea mieltää haastatteluksi ja lisäksi muutenkin toivoisin asia- ja tietopainotteisia juttuja nykyisen skandaalihakuisen sähkösanomatyylin sijaan ja mielestäni myös Matti Nykäsen ja muut henkisesti sairaat persoonat voisi jättää rauhaan ja antaa heille mahdollisuus hakeutua hoitoon ja mahdollisesti myös parantua jos heillä siihen halua on enkä mielellään myöskään halua ns. kansan ääntä kuuluville sivuiltanne, ts. nettikeskusteluja on aivan tarpeetonta käyttää juttujenne lähteinä, koska internetiin kirjoitetut kommentit ovat 95:ssa prosentissa tapauksista kärkevämpiä kuin mitä kirjoittaja suullisesti ilmaisisi eikä viisi sekuntia kestävissä katugallupeissa ole järjen hiventäkään eikä tosi-tv -ohjelmia tarvitsisi mainostaa niin paljon eikä varsinkaan näistä ohjelmista peräisin olevia "julkkiksia" eikä muutenkaan kirjoitella tekemällä tehdyistä tai muuten mitättömillä teoilla julkisuuteen nousseista henkilöistä vaikka he olisivat kuinka kauniita tai isorintaisia tai muuten anteliaita, mutta tiedänhän minä sen, että jos kaiken tämän toteutatte niin kukaan ei enää osta iltapäivälehtiä, en minä ainakaan." |
Valokaari 26.10.2005 17:50:13 | |
---|
Millä tavalla maailma muuttuu paremmaksi paikaksi, jos valittaa jollekin keskustelupalstalle että lehdistöllä on mopo karannut käsistä? Lukeeko tätä foorumia monikaan alan toimittaja ja vaikka lukisikin, niin auttaako se mitään? "Täällä joku nimimerkki sanoo lehteni edustavan paskajournalismia - hei, mutta niinpä onkin. Nyt kyllä vaihdan alaa, hävettää oikein". Mutta jos tähän saadaan kunnolla vastauksia, niin koko tämän ketjun voisi vaikka lähettää kopiona eteenpäin iltapäivälehdille, otsikolla "M.netin käyttäjien mietelmiä lehtenne sisällöstä" tai jotakin. Tuskinpa sekään auttaa paljoakaan, mutta onpa siinä ainakin jollekin lukemista. Paska idea? Voi olla, mutta eipä nyt tule parempaakaan mieleen. Onko jollakin muulla parempia ideoita? Rok rok. |
Tellervo 26.10.2005 17:50:20 | |
---|
mutta tiedänhän minä sen, että jos kaiken tämän toteutatte niin kukaan ei enää osta iltapäivälehtiä, en minä ainakaan." Viihdyttävyyden ei ole pakko olla pahantahtoista, moraalitonta, likaista ja tuhoavaa. Saletisti not. |
Mika Antero 26.10.2005 17:52:25 | |
---|
Viihdyttävyyden ei ole pakko olla pahantahtoista, moraalitonta, likaista ja tuhoavaa. Olen täysin samaa mieltä kanssasi. |
Repent 26.10.2005 17:52:43 | |
---|
Aistin suurta VIHAA sammakonkutua |