Aihe: Musikhaus Thomanista tilaaminen..
1
GuadanaHombre
25.10.2005 13:42:22
Bongasin kyseisen firman kataloogeista itseäni kaikilla mahdollisilla tavoilla kiihottavan Hohnerin Super 64X kromaattisen huuliharpun hintaan 233€, vastaava maksaa Suomessa 395€ (noin.) Onko kokemuksia kyseisestä lafkasta ja sieltä tilaamisesta? Olen kuullut vain negatiivisia juttuja, mutta voiko sieltä tilata tuommoisen turvallisin mielen?
Keep playin' the blues cuz' life is blue, mate.
Paddle
25.10.2005 13:44:38
Bongasin kyseisen firman kataloogeista itseäni kaikilla mahdollisilla tavoilla kiihottavan Hohnerin Super 64X kromaattisen huuliharpun hintaan 233€, vastaava maksaa Suomessa 395€ (noin.) Onko kokemuksia kyseisestä lafkasta ja sieltä tilaamisesta? Olen kuullut vain negatiivisia juttuja, mutta voiko sieltä tilata tuommoisen turvallisin mielen?

Itse olen asioinut firman kanssa useasti eikä ole negatiivisia kokemuksia. Eikä tuttavapiirillänikään.
Jos vituttaa, pelaa kurvipalloa.
firecane
25.10.2005 13:46:56

Itse olen asioinut firman kanssa useasti eikä ole negatiivisia kokemuksia. Eikä tuttavapiirillänikään.

Sama täällä, aina on palvelu toiminut hyvin.
Parempi puut pinossa kuin sormi suutarin persiissä.
Nazareth
25.10.2005 14:07:11
Yhdyn edellisiin.
"Yks olut ja yks lapin kultaIMIK #27 AKKK#6
-septimisti-
25.10.2005 14:07:31
Jep. Luotettava lafka, ei mitään ongelmia ole itsellänikään ollut. Ainahan näissä voi jotain pientä ongelmaa tulla, mutta mun käsityksen mukaan thomannin kohdalla ne eivät ole koskaan muodostuneet ylitsepääsemättömiksi. Palvelu pelaa hyvin ja jopa suomen kielellä. Ns. huijatuksi tulemisen riski on olematon. Luotettavampi mielikuva mulla on thomannista, kuin monesta suomalaisesta musakaupasta.
Matjardo
25.10.2005 15:00:30
Joo, täytynee itsekkin kehua thomannia. Itse juuri viime viikolla tilasin kasan peltiä ks. kaupasta, heti tuli mailiin vahvistus tilauksesta. Mutaman päivän päästä tulikin viesti että paketti on lähetetty. Kesti n. viikko, ja paketti mukavasti lähi postissa. Hyvä maku jäi, tilaan varmasti toistekkin tuolta.
Two coke or not two coke?
GuadanaHombre
25.10.2005 15:40:00
Hyvältä kuulostaa, eiköhän näillä suosituksilla uskalla jo turvallisin mielin lähteä asioimaan. Kiitoksia avusta kaikille.
Keep playin' the blues cuz' life is blue, mate.
Diablero
25.10.2005 20:59:48 (muokattu 25.10.2005 21:00:15)
Ihan tuntuis toi palvelu toimivan. Tosin on muutamalle kaverille käynyt että on tullu väärää kamaa, mutta kyllä ne korjaa asian. Samoin joskus saattaa vähän venähtää tuo toimitus.
Niinjoo ja kannattaa heti avata paketti ja tarkastaa että on oikeet kamat sisällä ja kunnossa, ennen kuin kuittaa. Kun kuittaat paketin, kuittaat ne siinä kunnossa kuin ne ovat, eli jos jotain jotain on särkynyt niin voi olla paha vaatia uutta tilalle
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua VIELÄKIN joka päivä
Mike M. Hiirenloukku
25.10.2005 21:27:10
Joissain tuotteissa on pitkä toimitusaika, mutta siitä mainitaan kyllä tuotteen kuvauksessa (tai mainitaan että ota yhteyttä thomannille kun painetaan siitä saatavuuskohdasta). Mutta vain positiivista minäkin firmasta voin sanoa. Aina on kaikki tullu niinkun pitääkin.
That's the spirit - Tuo on pirtua.
poppamies
25.10.2005 21:44:09 (muokattu 25.10.2005 21:45:08)

Jos epäröit niin ota yhteys sähköpostilla ja selvällä suomenkielellä Sami Rautioon ja "jutelkaa" asiat selväksi mikäli mietityttää. Sami on mukava heppu ja töissä siellä Thomannilla sinua varten.
Tässä osoite
informaatio@thomann.de
Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti!
Hassel
25.10.2005 21:45:44
Tilasin efektin ja mikin: Keskiviikkona tilaus->Viikonloppuna paketti postissa. Ei mitään valittamista

Tuttu tilasi kitaran: Oli jotain häikkää ja yhteensä 3kk meni kaikkien vakuutus ym. juttujen kanssa.
Ei muuta kun happy rock and roll
cheez
26.10.2005 23:22:57

tilasin basson ja tuli muutamassa viikossa täysin moitteettomassa kunnossa. Tilattiin rumpalin kanssa kaikki samaan pakettiin, mutta tulivat kolmena eri eränä (vaikka kaikissa oli se 'paras' saatavuus häsmäkkä), mutta lähes peräkkäisinä päivinä. Elikkä saatanpa käyttää firman palveluita jatkossakin, vaikkakin hyvillä puhelahjoilla saa vastaavan tuotteen kuulemma Suomestakin soitinliikkeestä samaan hintaan. Itse en kylläkään kuulu näihin loistaviin puhujiin/tinkijöihin.
Achtung! Mouth, ass and pussy! -Happy Tom, Turbonegro-
Teijo K.
26.10.2005 23:27:31

Olen tilannut jotain minimikseriä yms, tilaus tuli nopeasti, ei valittamista. Kaveri tilasi Martinin akustisen kitaran, oli rikki, noin vuosi kamalaa säätämistä ennenkuin sai korjatun kitaran käyttöön.
Munsta.
JanneT
26.10.2005 23:39:07

Ainakaan minulla ei ole ollut mitään ongelmia toistaiseksi. Ja asiakas palvelukin on toimnut rivakasti. Nytkin on tulossa tilaus.
Täytyy kyllä sanoa, että kitaraa en kyllä varmaan lähtisi sieltä koskaan itse tilaamaan.
Voihan vitalis...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)