Aihe: Soitinkaupat Lappeenrannassa
1
mie
10.11.2005 16:24:23

Olen huomenna menossa Lappeenrantaan tutustumaan ammattikorkeakouluun ja sen jälkeen jää vielä 2 tuntia vapaa-aikaa. Olisiko koulun lähellä vierailun arvoisia soitinkauppoja? En tunne Lappeenrantaa yhtään, eli suunnistusohjeita tarvitaan.
rockitsb
10.11.2005 17:09:52
Soundwell kannattaa varmaan katsastaa. En ole vähään aikaan käynyt, mutta joka kerta kun olen parin vuoden aikana käynyt siellä niin tavaran määrä on koko ajan lisääntynyt, eli kaikenlaista pitäisi löytyä. Ja mukavat myyjätkin. Kartta löytyy kotisivuilta: http://personal.inet.fi/musiikki/soundwell/
AMK on siinä Pohjolankadulla.

Toinen on sitten Musiikki Hyyryläinen, joka on vähän enemmän perinnetyylinen paikka (paljon pianoja ym..). Täynnä tavaraa, saatat mahtua sisäänkin, varo ettet riko mitään. Bossin pedaaleita pitäisi löytyä hyllystä. Suppea kitara- ja etenkin bassovalikoima.
"mekko päälle ja sitten menoksi." -veksi5
Bella Italia #5
Deathrace King
10.11.2005 17:13:15

Soundwell löytyy vesitornin vastapäätä. Eli vesitorni näkyy kyllä ammattikoululta, sit vaan liikenneympyrän vierestä katu yli ja lähdet Lauritsalan suuntaan kävelemään about 100 metriä.
Sellainen pieni ja suht vaatimaton musiikkiliike. Toinen on sitten Musiikki Hyyryläinen, se on ihan eri suunnassa, vaikea neuvoa selkeästi. Ehkä kilometri matkaa Ammattikorkeakoululta.
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net
Deathrace King
10.11.2005 17:15:33

Tulikin jo vastaus samalla kun kirjoitin. Myö Lepralaiset ollaan sitten avuliasta porukkaa ;) Oli muuten ihan vitun kämäset nuo Soundwellin sivut, haha!
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net
mie
10.11.2005 20:01:27

Kiitoksia kovasti! Suondwell siis katsastetaan.
k1mm0
11.11.2005 11:03:55
Olen huomenna menossa Lappeenrantaan tutustumaan ammattikorkeakouluun

Tervetuloa vain. Kohta pitäisikin lähteä sinnepäin tietotekniikan tunneille.
SCHWUULAAH!

Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja
mie
11.11.2005 17:24:59

Tervetuloa vain. Kohta pitäisikin lähteä sinnepäin tietotekniikan tunneille.

Hähää! Mie näin siut. Tulit polkupöyrällä siihen etuovelle joskus puolenpäivän aikoihin. Aulassa seisoskeli tyyppejä ja mie olin niistä se silmälasipäinen ja lyhyt tukkanen.
k1mm0
11.11.2005 21:11:28
Hähää! Mie näin siut. Tulit polkupöyrällä siihen etuovelle joskus puolenpäivän aikoihin. Aulassa seisoskeli tyyppejä ja mie olin niistä se silmälasipäinen ja lyhyt tukkanen.

Hähä. Katoinkin, että siinä on sen näköinen turistiryhmä, että tuossa porukassa sie varmaan olet. Sitten semmoinen lyhyttukkainen ja silmälasipäinen heebo katsoi minua, ja arvasin, että se olit sie. Ehkä siksikin, että en pikasilmäykseltä nähnyt muita miespuolisia siinä porukassa. Oli hirveä kiire kun olin jo yli 10 minuuttia myöhässä tunneilta.

No, mitäs pidit koulusta? Sijainti ja lähiympäristö ovat minusta ihan miellyttävät, eikä ole liikaa porukkaa tuolla. En sitten tiedä, onko raksapuolella enemmän tunkua, itse opiskelen logistiikkaa.
SCHWUULAAH!

mie
11.11.2005 21:50:59

Hähä. Katoinkin, että siinä on sen näköinen turistiryhmä, että tuossa porukassa sie varmaan olet. Sitten semmoinen lyhyttukkainen ja silmälasipäinen heebo katsoi minua, ja arvasin, että se olit sie. Ehkä siksikin, että en pikasilmäykseltä nähnyt muita miespuolisia siinä porukassa. Oli hirveä kiire kun olin jo yli 10 minuuttia myöhässä tunneilta.

No, mitäs pidit koulusta? Sijainti ja lähiympäristö ovat minusta ihan miellyttävät, eikä ole liikaa porukkaa tuolla. En sitten tiedä, onko raksapuolella enemmän tunkua, itse opiskelen logistiikkaa.

Hyvältä paikalta se vaikutti, mutta tarkoituksena oli hakea ihan eri aloille kuin mitä sieltä löytyy. Olin siellä vain koska oli pakko valita saman pitäjän yliopiston ja ammattikorkean väliltä (ei millään pahalla).
k1mm0
12.11.2005 12:52:08
Hyvältä paikalta se vaikutti, mutta tarkoituksena oli hakea ihan eri aloille kuin mitä sieltä löytyy. Olin siellä vain koska oli pakko valita saman pitäjän yliopiston ja ammattikorkean väliltä (ei millään pahalla).

Jaa jaa, teknilliseen yliopistoonko meinasit? Tervemenoa sitten Skinnarilaan, tuonne teekkareiden omaan pieneen maailmaan.
SCHWUULAAH!

Jokunen
12.11.2005 13:03:35
Vieläkös siinä citykäytävällä on se musiikkiliike siinä tatuointiliikkeen vastapäätä?
"Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE)
mie
12.11.2005 16:01:39

Jaa jaa, teknilliseen yliopistoonko meinasit? Tervemenoa sitten Skinnarilaan, tuonne teekkareiden omaan pieneen maailmaan.

Vaihtoehtoja tällä hetkellä metsäala ja autokouluopettaja. Mutta mikään ei ole vielä ollenkaan varmaa.
rockitsb
12.11.2005 16:02:46
Vieläkös siinä citykäytävällä on se musiikkiliike siinä tatuointiliikkeen vastapäätä?

Ei oo. Se on vissiin nykyään se Soundwell.
"mekko päälle ja sitten menoksi." -veksi5
Bella Italia #5
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)