Aihe: Julkkisten verotiedot
1 2 3 4
Bonham
01.11.2005 23:31:35
No, joko kateus on iskenyt?:)

Lauri Ylönen rokkipuolen ykkönen, yli 500.000 egeä.. huh!

Onko teistä reilua, että tiedot on kaikkien pällisteltävissä?
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
MrHands
01.11.2005 23:41:12
Kuka ihme on Lauri Ylönen?
Suomi maailmankartalle!
Eemil
01.11.2005 23:41:58 (muokattu 01.11.2005 23:42:23)
Ei ole reilua ei. Eipä sekään ole reilua että jotkut saa paljon rahaa ja jotkut ei. Mä vastustan tuota julkaisemista kyllä, vaikka lain mukaan tiedot olisivatkin julkisia.

E: Ja Lauri Ylönen on se Rasmus Lauri.
Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös. K100 #2
kivi
01.11.2005 23:41:58 (muokattu 01.11.2005 23:42:59)
Onko teistä reilua, että tiedot on kaikkien pällisteltävissä?

Ei mulla ole koskaan ollut tarvetta katsoa kenenkään verotietoja. Mistä ne näkee?

Kuka ihme on Lauri Ylönen?

Tän mä tiedän. Rasmuksen Lauri.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Bonham
01.11.2005 23:42:36
Ei mulla ole koskaan ollut tarvetta katsoa kenenkään verotietoja. Mistä ne näkee?

www.yle.fi/verokone

Älä katso:)
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
kivi
01.11.2005 23:45:49

En mä tosiaan taida katsoa. Poliitikkojen ja johtajien tuloista tulee vain pahalle päälle, muusikoiden ja muiden luovan työn tekijöiden verotiedoista taas tietää, ettei sitä rahaa saa kumminkaan itse pitää.

En mä oo juuri koskaan kadehtinutkaan keneltäkään mitään. En mä haluais kenenkään muun elämää, miksi siis sen, mitä siitä elämästä saa vastineeksi?
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Jani The Rock
01.11.2005 23:49:59

Aivan sama.
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man *
MrHands
02.11.2005 00:21:18
www.yle.fi/verokone

Oikeastaan ihan mielenkiintoisia juttuja.

Mun suosikki, Tuomas "Nightwish" Holopainen:
Suomen tunnetuimpiin kuuluvan yhtyeen Nightwishin nokkamies ja lauluntekijä. Oli erottamassa laulaja Tarja Turusta lokakuussa 2005.
Suomi maailmankartalle!
SirElwood
02.11.2005 00:30:14
En mä oo juuri koskaan kadehtinutkaan keneltäkään mitään. En mä haluais kenenkään muun elämää, miksi siis sen, mitä siitä elämästä saa vastineeksi?

Prkl hyvin sanottu.

Ei vois kyl tuommoset verotiedot kiinnostaa yhtään enää vähempää. Mulle riittää verotiedoiks se, et sain ite mätkyjä.
McNulty
02.11.2005 00:47:11
en kadehdi... mutta koitan pistää itse paremmaksi. Eli käytän katalyyttinä kaikkea tuollaista, esim:

kuulen loistavaa kitaransoittoa --> treenan itse kovemmin tullakseni paremmaksi

näen että joku tienaa hyvin --> koitan tienata itse paremmin
Prowleri
02.11.2005 01:19:47
Ei kiinnosta niin kauan kun en pääse iltalehtien top500-palstoille.
Däigä!
Nazareth
02.11.2005 02:51:56
Mitä noilla tiedoilla tekee? Toisaalta oha se hauskaa naureskella paljo muilta lähtee.. Hähää, perkele, tulihan se, vahingonilo :)
"Yks olut ja yks lapin kultaIMIK #27 AKKK#6
Nazareth
02.11.2005 02:53:25
En mä tosiaan taida katsoa. Poliitikkojen ja johtajien tuloista tulee vain pahalle päälle, muusikoiden ja muiden luovan työn tekijöiden verotiedoista taas tietää, ettei sitä rahaa saa kumminkaan itse pitää.

Plussaa tulee.
"Yks olut ja yks lapin kultaIMIK #27 AKKK#6
JMP71
02.11.2005 02:53:30

Tässä on löydetty jotain. Voin sanoa olevani samaa mieltä.
Alkoholi lyhentää ihmisen ikää, mutta toisaalta ehtii nähdä kaksin verroin. -K.Palsa-
Bobana
02.11.2005 07:06:14
Elämä on epäoikeudenmukaista... Noniin.

Kyllä sais esim. keisari Erkon rahoilla monta sairaanhoitajaa palkatuksi lisää tai homekouluja korjatuksi puhumattakaan ettei niitä tarttis lopettaa tollasia määriä mitä nyt valtio aikoo.
Olis reilua että äijä kellä on tollasia summia rahaa niin kanavoisi edes osan siten että voisi vääryyttä kokeneita autaa.
Eläköön Sherwood !!!!
Sex, choppers and rock´n roll!!!
baron
02.11.2005 07:28:10

Mun kaveri pääsi/joutui kerran Hesan 100 suurituloisimman listalle.
Kun onnittelin häntä hyvistä ansioista vähätteli, sanoi, että se on lista kaupungin tyhmimmistä jätkistä/akoista, palkkasi itselleen verojuristin, eikä sen jälkeen oo millään listoilla näkynyt, vaikka ulkonaiset varallisuuden merkit vain kasvaneet.
My name is Baron, Sir Baron.
Lilli
02.11.2005 07:50:05 (muokattu 02.11.2005 08:03:30)
en kadehdi... mutta koitan pistää itse paremmaksi. Eli käytän katalyyttinä kaikkea tuollaista, esim:

kuulen loistavaa kitaransoittoa --> treenan itse kovemmin tullakseni paremmaksi

näen että joku tienaa hyvin --> koitan tienata itse paremmin

...näinhän sen pitäisi tapahtua. Näin se tapahtuu ehkä 2%:lla ihmisistä. - Mutta kun kuulet Steve Vain lurituksia niin alatko tekemään tekniikkaharjoituksia joka päivä kahdeksan tuntia, että pääsisit samalle tasolle? Ja kun luet vaikka Ollilan tuloista, alatko pänttäämään kauppa- tai oikeustieteellisen tiedekunnan pääsykoekirjoja jotta varmasti pääsisit opiskelusi kautta kärkikaartiin? - Todellisuutta on joskus vaikea kohdata.

Ja tuohon Kiven ansiokkaaseen kommenttiin vielä paksusti plussia; turha sitä todellakin on kadehtia -
itse jokainen voi hallita elämistään vaikkei tosin elämäänsä.
'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN
Rattata
02.11.2005 07:56:39
Ei todellakaan ole reilua että nämä tiedot on kaikkien nähtävissä, vastustan. Saadaan taas hyvä syy muutamaan turhaan lööppiin ja naapurit kateellisiksi.
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
Repent
02.11.2005 09:28:47
Tuolta yläpään satojen miljoonien omaisuuksista vois vähän herauttaa sinne toiseen päähän.. Ei se näiden multimiljonäärien kukkarossa tuntuis yhtään.

Niin ja itse aiheeseen: Eipä nuo julkkisten verotiedot hirveästi kiinnosta, tulee vain itselle köyhä olo.
sammakonkutua
-Spade-
02.11.2005 09:33:17
Tuolta yläpään satojen miljoonien omaisuuksista vois vähän herauttaa sinne toiseen päähän.. Ei se näiden multimiljonäärien kukkarossa tuntuis yhtään.

Kyllähän sietä herautetaankin, eikä niin vähänkään. Veroina.
Ohan se varma.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)