pitk 01.11.2005 21:46:26 | |
---|
Koska 99% coverbändeistä soittaa seuraavia musiikkiesityksiä, tulee ne välittömästi lain (tai ainakin Paavin) -voimaisesti julistaa pannaan: 1. Charlie Brown 2. I Will Survive / Oon voimissain 3. Summer of 69 4. Äidin pikkupoika |
Fortune 01.11.2005 21:49:44 | |
---|
No eiköhän ne settilistat laadita sen mukaan, mitä maksavat asiakkaat tahtovat kuulla? Tykkään kaakaosta ja kaakao minusta. |
Epämuusikko 01.11.2005 21:52:07 (muokattu 01.11.2005 21:54:08) | |
---|
Superstition I Feel Good Final Countdown Kun Chicago kuoli Charlie Brown EDIT: Kato, se tuli jo Living on a prayeriä ei tarvi pannata, ne bändit jotka handlaa sen saavat jatkaa. Ne jotka eivät tee modulaatiota tai muuten vaan tötöilevät voisivat jättää sen pois. No, kerran meijän kylän coverbändillä modulaatio tuli. Kolmeen eri sävellajiin yhtä aikaa. Silloin ei olisi ollut pahitteeksi jos maa olisi niellyt. ...we have to produce a smooth, flowing, coordinated series of closely-spaced notes from bar one to the end of the piece, while the guitar player can strum one power chord, assume the rock god stance, and have the groupies swooning. ÄrLä #009 |
Lennu 01.11.2005 21:53:43 | |
---|
Mä jäävään itteni. - how did you think I got these inside, by osmosis? |
Mika K 01.11.2005 22:14:08 | |
---|
Koko Beatlesin tuotanto. |
Janus 01.11.2005 22:21:22 | |
---|
Living on a prayeriä ei tarvi pannata, ne bändit jotka handlaa sen saavat jatkaa. Määrittele "handlata" ;) Kerropa yksikin bändi tästä maasta, joka vetää ton E:stä (modulaation jälkeen G:stä) stemmoineen, oikean talkboxin kera tietty. Hoho. Tosin, vetäähän Jovikin sitä nykyisin livenä C:stä, mutta silti. |
Epämuusikko 01.11.2005 22:22:13 | |
---|
Määrittele "handlata" ;) Kerropa yksikin bändi tästä maasta, joka vetää ton E:stä (modulaation jälkeen G:stä) stemmoineen, oikean talkboxin kera tietty. Hoho. Tosin, vetäähän Jovikin sitä nykyisin livenä C:stä, mutta silti. Niinpä. ...we have to produce a smooth, flowing, coordinated series of closely-spaced notes from bar one to the end of the piece, while the guitar player can strum one power chord, assume the rock god stance, and have the groupies swooning. ÄrLä #009 |
author 01.11.2005 22:34:30 | |
---|
Kuulin tässä yksi päivä ehkä hirvittävimmän käännösbiisin ikinä! Biisi, jonka nimeä en muista mutta alkaa näin: "When a man loves woman.." oli käännetty suomalaiseen muottiin: "Kun nainen kaipaa miästä'äään". Laulaja kuulosti lähinnä laivan karaokeen rohkaistulta keski-ikäiseltä naiselta. Viimeistään biisin lopetus sai naurun kyyneleet silmiin solistin yrittäessä kiekaista jonkun ylä-ceen vailla minkäänlaisia äänenlahjoja. |
Leper Messiah 01.11.2005 22:51:04 | |
---|
Määrittele "handlata" ;) Kerropa yksikin bändi tästä maasta, joka vetää ton E:stä (modulaation jälkeen G:stä) stemmoineen, oikean talkboxin kera tietty. Hoho. Tosin, vetäähän Jovikin sitä nykyisin livenä C:stä, mutta silti. se jätkä _handlaa_ sen, joka sitä kitaransoittopalstalla veti akustisella.. |
Janus 01.11.2005 22:56:47 | |
---|
se jätkä _handlaa_ sen, joka sitä kitaransoittopalstalla veti akustisella.. Se veti kyllä hienosti. Kyllä mä akkarikeikalla mieluummin tuollaista versiota aiheesta kuuntelisin, kuin sitä Bonkan omaa acoustic-slovari-Prayeria. |
poppamies 01.11.2005 22:59:43 | |
---|
No eiköhän ne settilistat laadita sen mukaan, mitä maksavat asiakkaat tahtovat kuulla? Ei tuonnepäinkään! Vaikka ollaan coverbändi niin ei me sentään olla mikään jukeboksi. Me soitetaan tasaan sitä mitä me halutaan ja mikä on meidän kunkin mielikappaleita ja ihme ja kumma niin yleisöllä on aivan sama maku ;) Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! |
sirdickyj 02.11.2005 00:18:52 | |
---|
Määrittele "handlata" ;) Kerropa yksikin bändi tästä maasta, joka vetää ton E:stä (modulaation jälkeen G:stä) stemmoineen, oikean talkboxin kera tietty. Hoho. Tosin, vetäähän Jovikin sitä nykyisin livenä C:stä, mutta silti. Me vedetään E:stä ja se on jo niin korkee, että turha luulo et tulis fellaatiota siinä, mutta tulkaapas piipittämään siihen lavanreunalle siitä...ei vedä muuten Jovikaan sitä sieltä, eikä tarvikkaan. Ei niin korkeelle pääse oikeesti kukaan fiksunkuulosesti. Ja vaik pääsiskin, niin pääsköön me vedetään tosta. Lisäks vedetään Summer of 69 ja Superstition ja monta muuta, Long train running myös. Eikä hävetä yhtään, ku pyyhitään lattiaa vaan kaikilla vikisijöillä. Tervetuloa sinne vaan soittamaan, jos kantti kestää! En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
McNulty 02.11.2005 00:48:22 | |
---|
Kaikkia biisejä saa soittaa... kunhan soittaa hyvin! Se onkin jo sitten suhteellista ja jokaisen kuulijan korvista kiinni. |
Nazareth 02.11.2005 02:56:04 | |
---|
2. I Will Survive / Oon voimissain Jep. Yks kaikin puhkisoitetuimmista biiseistä. "Yks olut ja yks lapin kultaIMIK #27 AKKK#6 |
Super-Jari 02.11.2005 07:30:19 | |
---|
Kaikki mistä minä en pidä. |
Jani The Rock 02.11.2005 08:36:08 | |
---|
Muusta en tiedä mitään, kun ei oo tapana käydä minkään puolivillaisten coverbändien keikoilla, mutta kaikki Baddingin tunnetuksitekemät biisit pitäisi julistaa kansallisaarteiksi joiden epäkunnioittavasta kohtelusta saisi ehdottoman vankeustuomion. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * |
Tympee Huttunen 02.11.2005 08:43:34 | |
---|
Paranoid. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
pitk 02.11.2005 09:22:33 | |
---|
No eiköhän ne settilistat laadita sen mukaan, mitä maksavat asiakkaat tahtovat kuulla? Kaikki ihmiset joka paikassa siis haluavat kuulla nämä samat kappaleet? Yhtä hanulaatorista kuin radioiden soittolistat. Maailmassa on kuitenkin helvetisti hyviä biisejä monelta genreltä, eli onko kaikkien ihan pakko vetää niitä samoja? Luulisi musiikki-ihmisten olevan sen verran luovia, että löytäisi jotain erilaistakin. Edes välillä. Ajoittain tuntuu kyllä, että on tekemisissä patakonservatiivien kanssa. |
-Spade- 02.11.2005 09:28:08 | |
---|
Kaikkea saa coveroida mun puolestani. Osaan olla kuuntelematta jos ei miellytä. Ohan se varma. |
oizo 02.11.2005 09:38:56 | |
---|
2. I Will Survive / Oon voimissain Jep. Yks kaikin puhkisoitetuimmista biiseistä. Kummasti tällä biisillä vaan lähtee bileet joka kerta, kun sitä esim. häissä soittaa. Ihmiset haluaa kuulla niitä tuttuja biisejä, joiden sanat osaa ulkoa ja pystyy laulamaan mukana. "Hei mä tunnen tän biisin" fiilis on käsinkosketeltavissa. Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |