Aihe: jukeboxit
1
Aakoo
03.12.2005 22:55:35
Tässä hyvissä nousuissa saatiin avopuolison kanssa loistava idea. Meidän olkkairiin pitää saada HIENO jukeboxi. Internetistähän niitä löytyi vaikka kuinka.. Hinnat vain on aivan älyttömiä. Hyvän auton saa halvemmalla!

Tämmoinen:
http://www.jukebox-world.de/content … annonce.php?id=4635&history=aac

Tain sitten tällainen:
http://www.htmarket.com/wur10onemort.html

Saako wurlitzerin malleja suomesta ja missä hinnoissa ne pyörii?
randy
03.12.2005 23:38:39
Huhuh, onpa noilla hintaa. Olen ite ajatellu että tekis nuo kuoret itse ja laittaisi sisään jonkun cd-boxin ja kajarit. Ei tosin voittais mitään vintage-peliä. Olishan tommonen laitos vähintäänkin riemastuttava sisustuselementti.
Kitara on jazz-musiikissa aivan turha soitin.
AP
04.12.2005 00:45:17

Olishan tommonen laitos vähintäänkin riemastuttava sisustuselementti.
K100 #7 Ärlä #011
poppamies
04.12.2005 07:04:09

Kaverilla oli Rock-Ola treenikämpän nurkassa mutta möi se pois joitain vuosia sitten. Olisiko Rock-Ola ollut syystä tai toisesta tavallisempi suomessa mitä nämä muut merkit.
Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN!
shagriml
04.12.2005 10:41:34

Mäki haluisin jukeboksin. Seiskatuumojaki yli 100 löytys jo, tosin kaikissa ei isoo keskiötä :P
Aakoo
04.12.2005 11:37:23
Huhuh, onpa noilla hintaa. Olen ite ajatellu että tekis nuo kuoret itse ja laittaisi sisään jonkun cd-boxin ja kajarit. Ei tosin voittais mitään vintage-peliä. Olishan tommonen laitos vähintäänkin riemastuttava sisustuselementti.

Eilisen lottoarvonnan jälkeen mullakin alkoi mielessä laukkaaman ajatus, että mitä jos sittenkin kuoret tekisi itse ja sisälle tunkisi jonkinlaisen multimedia pc -härpäkkeen, vahvistimineen ja digiboxeineen päivineen. Talon naisväkikin olisi innoissaan, kun saisi stereopiuhat yms. piiloon yhteen pakettiin, joka vielä näyttäisi hienolta!

Nyt vaan pitäisi alkaa suunnittelemaan..
Kimmo72
04.12.2005 14:11:58
Huuto.netissähän noita toisinaan on kaupan.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
kivi
04.12.2005 14:19:35
Kaverilla oli Rock-Ola treenikämpän nurkassa mutta möi se pois joitain vuosia sitten. Olisiko Rock-Ola ollut syystä tai toisesta tavallisempi suomessa mitä nämä muut merkit.

Rock-Ola on mullakin olohuoneessa, muistaakseni Ula-Baarin vanha, maksoi aikoinaan 2000 markkaa, eikä ne välttämättä nykyään sen kalliimpia ole, paitsi nuo scifi-lasikupla-Wurlitzerit. 500 euroon luulisi jo saavan ihan hyvän jukeboxin.

Sitä pitää sitten kanssa käyttää koko ajan, ja puuduttaa sydämensä sille, että neulapaino on aika raju ja sinkut todella kuluu. Jos jukebox on pitkään käyttämättä, voitelurasva jäykistyy, ja se ei tee hyvää kun ainakin Rock-Olan moottori on niin järeä, että kiinni kinnatessaan vääntää koko jukeboxin teräsrungon soirolle.

Ja iso auto + 6 parasta kaveria kantamaan, vaikka levyt olisi koneesta ulkonakin. Eikä kovin kapeita rappukäytäviä matkalle.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
willie
04.12.2005 14:39:30
Miten on noiden Jukeboxien huollon ja varaosien saatavuus Suomessa ?
Jkob
04.12.2005 14:52:44
Miten on noiden Jukeboxien huollon ja varaosien saatavuus Suomessa ?

Säkylässä on mielestäni ainakin joku paikka. Nimen voin tarkastaa jahka ohi ajelen joskus.
Omena ***seessä pitää homot loitolla
SiwamieS
04.12.2005 17:03:23
You are sleeping - You do not want to believe
Sperm Donor
04.12.2005 18:27:08
Mulla on ollut noin 10 vuotta Rock-Ami merkkinen laite. Tyytyväinen olen ollut ja hyvin on pelannut. Huolto ei ole ongelma, kyllähän noita asiasta kiinnostuneita ja vanhoja Rahiksen tyyppejä löytyy. Mutta jos ostat ulkomailta niin varaosien kanssa tulee ongelmia. Alle tonnin en uskoisi että lähtee minkäänlaista peliä.
kaukopoika
05.12.2005 20:20:18
rock ami ??
Sperm Donor
05.12.2005 20:26:00
Rock Ola ja Rock Ami ovat kuuluisimmat jukeboxit, Rock ola on legendaarisempi ja yleensä paremman näköinen. Mulle alan ammattilaiset ovat sanoneet mun Amista että yksi parhaimmista vehkeistä.
tähtivaeltaja
05.12.2005 20:36:16
Ja sehän voisi toimia samalla hyvänä säästöpossuna/pankkina. Tai no, eipä sellaseen ole varaa..
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa
kaukopoika
05.12.2005 20:36:52
Tarkoittanet Rock Olaa ja Rowe Amia? Itselläni on Rock Ola 454 vm 74' sekä Ami Continental vm 61' (siis pelkkä Ami)
Sperm Donor
06.12.2005 16:22:13
Tarkoittanet Rock Olaa ja Rowe Amia? Itselläni on Rock Ola 454 vm 74' sekä Ami Continental vm 61' (siis pelkkä Ami)

Piti käydä oikein lukemassa ja kyllä siinä Rowe Ami luki, kauan meni että tämäkin minulle selvisi. Tämä on niitä viimeisiä mitkä olivat käytössä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)