Aihe: Idols-bändin kokoonpano
1 2 3
Triskal
05.12.2005 10:11:02

Lopputekstit vilahtavat aina niin nopeasti ohi, että koko Idolsin essentiaalisin osa, bändi ja sen jäsenet, jää pimentoon. Onko kukaan perillä siitä ketä bändissä soittaa?
Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))>
Mase
05.12.2005 10:24:13
Kitarassa oli ainakin Varre Vartiainen, taustaköörissä Hanna-Riikka "Taikapeili" Siitonen ja Rhodesissa Leri Leskinen, muiden jäsenien nimiä ei muista, mutta naamat on TV:stä tuttuja ;)
Ostetaan dynaaminen mikki(SM58, e845, D880...), tarjoa!
eino mutku
05.12.2005 12:05:35
Edellä mainittujen lisäksi ainakin:

Kalle Torniainen (rummut)
Jaakko Kämäräinen (basso)
Lasse Sakara (kitara)

Perkkakaveri oli jotenkin tutun näköinen...olisko ollut peräti Leevi Leppänen?
En oo tästäkään varma, mutta olisko silmät pyydystäneet vielä Tero Pennasen nimen (toiset kiipparit)? Lopputekstit on kyllä nopeemmat kuin viiva, salama tai kakka, joka sentään ennen piti hallussaan maailman nopeimman titteliä...

Muissa jaksoissa orkesterissa ovat soittaneet myös Miika Colliander (kitara), Mauro Gargano (rummut). Lisätkää ja korjatkaa, mä oon kattonut vasta pari näitä livevetoja...
kalamies#23 >-)))>
mr.muzak
05.12.2005 12:15:20

Lasse Sakara (kitara)

En oo tästäkään varma, mutta olisko silmät pyydystäneet vielä Tero Pennasen nimen (toiset kiipparit)? Lopputekstit on kyllä nopeemmat kuin viiva, salama tai kakka, joka sentään ennen piti hallussaan maailman nopeimman titteliä...

Muissa jaksoissa orkesterissa ovat soittaneet myös Miika Colliander (kitara), Mauro Gargano (rummut). Lisätkää ja korjatkaa, mä oon kattonut vasta pari näitä livevetoja...

Oikeassa olet, Leevi ja Tero näky olevan tällä kertaa.
baron
05.12.2005 16:30:24

Joskus aikaisemmin Mikko Mäkinen on ollut kiippareissa.
My name is Baron, Sir Baron.
rakula
05.12.2005 20:04:13
Kuka oli se pitkätukkanen kitaristi, joka veivas esp lespaulilla hold the linen sooloa? Näytti nimittäin ihan Roope Latvalalta.
Eat my ass and balls
Henkka Hevimies
05.12.2005 20:05:37
Kuka oli se pitkätukkanen kitaristi, joka veivas esp lespaulilla hold the linen sooloa? Näytti nimittäin ihan Roope Latvalalta.

En tainnut katsoa ko.biisiä,mutta Warrella oli musta letti ja punainen paita päällä.
I sold your dog to a Chinese restaurant.
Triskal
06.12.2005 12:47:33

Lasse Sakara (kitara)

Collianderin ja Sakaran olinkin molemmat blokkaavinani. Sakarallahan on se hieno kellanvihreä sparklestrato. Katsoin, että oho, onko se. Samoin Collianderin olin tunnistavinani tukasta ja kitarasta.
Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))>
Pelsi
06.12.2005 13:37:47
Collianderin ja Sakaran olinkin molemmat blokkaavinani. Sakarallahan on se hieno kellanvihreä sparklestrato. Katsoin, että oho, onko se. Samoin Collianderin olin tunnistavinani tukasta ja kitarasta.

Nämähän ovat juuri näitä tyyppejä, jotka soittavat Juha Tapiossa, Bass 'n Helenissä ja sun muissa gospel-retkueissa?
Juu heh...
Cujo
06.12.2005 20:01:26
Nämähän ovat juuri näitä tyyppejä, jotka soittavat Juha Tapiossa, Bass 'n Helenissä ja sun muissa gospel-retkueissa?

Ainakin Colliander ja Kämäräinen.
"Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40
Joees
06.12.2005 23:50:21
Warrehan on tainut olla ihan peruskauraa noissa? On vissiinkin soittanut kaikissa. Tai ainakin kaikissa niissä jotka mä oon nähnyt.
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
Anti
07.12.2005 09:16:24

Ainakin Colliander ja Kämäräinen.

eikös se Sakaraki? vai muistanko ihan väärin.
kalamies#27 >-)))> http://slowmotion.beigetower.org/
JuniperThree
07.12.2005 10:36:37
eikös se Sakaraki? vai muistanko ihan väärin.

Sakarakin on gospelpuolella melkonen jokapaikanhöylä...
Fuzzy Boner
07.12.2005 19:45:28
Sakarakin on gospelpuolella melkonen jokapaikanhöylä...

Ja muillakin puolilla.

Joo. Bändi alko kunnolla toimimaan vast nyt viimesimmässä ku saivat loistavan Torniaisen rumpuihin. Muuttu nimittäin meininki samantien verrattuna pariin edelliseen jaksoon..

On se vaan niin että epävarmataiminen ja ei-vastuuta-ottava rumpsuttaja saa hyvätki soittajat kuulostamaan aika paskalta ja koko bändin taimin epävarman kuuloseks.
Saapuilija
carlos
07.12.2005 19:59:42

Taitaapa Bass'n Helen olla Collianderille mennyttä aikaa. Ainakin Irinan bändissä kyseinen tyyppi soittelee tätänykyään.
Tämon paskaa, sanoi terveydenhoitaja vitsiä kertoessaan.
Notefix
07.12.2005 21:04:15

Joo. Bändi alko kunnolla toimimaan vast nyt viimesimmässä ku saivat loistavan Torniaisen rumpuihin.

Näin on, nyt nimittäin toimi ihan eri tavalla!
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
Boltsa
07.12.2005 22:52:16
Taitaapa Bass'n Helen olla Collianderille mennyttä aikaa. Ainakin Irinan bändissä kyseinen tyyppi soittelee tätänykyään.

Oli mennyttä jo 2002 vuonna muistaakseni. Ja en tiedä siitä Juha Tapio bändistä, ainakaan ei Turussa muutama viikko sitten soittanut.
Boltsa
steelysam
08.12.2005 20:53:29 (muokattu 08.12.2005 20:56:31)
Näin on, nyt nimittäin toimi ihan eri tavalla!

Paskalta se kuulostaa siltikin, HOHO! On ne laulajat niin hirveitä!
My name is James Bond, James.
timwee
11.12.2005 22:55:20 (muokattu 11.12.2005 22:55:32)
Tällä viikolla näkyi olevan

Leri Leskinen
Miika Colliander
Lasse Sakara
Mikko Mäkinen
Jaakko Kämäräinen
Kalle Torniainen
Hanna-Riikka Siitonen

Vähän eri naamoja tuolla on näkynyt eli varmaan perus tuurauskuviota ollut.
Notefix
11.12.2005 23:48:28

Paskalta se kuulostaa siltikin, HOHO! On ne laulajat niin hirveitä!

Jep, herää kysymys että eikö Suomesta sitten löydy enempää hyviä laulajia. Kun vertaa ruotsiin, niin ero on aika huomattava.
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)