Aihe: Nivalan Tuiskulaan
1 2 3
Ivory
28.12.2005 14:26:58
Tuiskulan sivuilta löytyy äänestys jolla kartoitetaan esiintyjiä kyseessa olevaan paikkaan. Ei muuta kuin äänestämään omat suosikit ja bändi lavalle.

www.nivalanurheilijat.fi
sn
28.12.2005 14:39:25 (muokattu 29.12.2005 19:36:39)
....
My friend said to me, "Man, this weather is trippy." I said to him, "No, man, it's not the weather that is trippy. Perhaps it is the way we perceive it that is indeed trippy." Then I thought, "Man, I should have just said, 'Yeah.'"- Mitch Hedberg
Ahmir
28.12.2005 15:03:57
Onkohan tuo Tuiskulan kovinkin tunnettu paikka Suomessa?? Itse tiedän paikan, mutta ei oo kyllä mitään käsitystä onko se mitenkään tunnettu.. En kyllä usko, että olisi kovin tunnettu, mutta kertokaa tiedättekö paikkaa..
Die gute Verbindung von Mensch zu Mensch.
Janus
28.12.2005 15:12:22 (muokattu 28.12.2005 15:13:15)
Onkohan tuo Tuiskulan kovinkin tunnettu paikka Suomessa??

Mahtaako tuo Paavi tunnustaa katolista uskoa?

Eli onhan se. Itse en ainakaan tiedä koko Nivalasta mitään muuta kuin keikkapaikat Tuiskula ja Puustelli. Ja muistaakseni on ihan normaalia, että lähikylistä porukka ajaa viikonloppuisin Nivalaan bilettämään 60km suuntaansa ihan helposti, vaikka olis vähemmänkin tunnettu bändi kyseessä.
Sertzo S
28.12.2005 15:20:43
Antti Tuisku Tuiskulaan. Eikös se käy?
Mua ei silti siellä näy. ;)
Vilhelmus
28.12.2005 15:24:00

Onkohan tuo Tuiskulan kovinkin tunnettu paikka Suomessa??

Tuskin normaalipulliaisten parissa, mutta soittajien yleensä.
HaloOfFlies
28.12.2005 16:05:43 (muokattu 28.12.2005 16:24:04)

Mahtaako tuo Paavi tunnustaa katolista uskoa?

Eli onhan se. Itse en ainakaan tiedä koko Nivalasta mitään muuta kuin keikkapaikat Tuiskula ja Puustelli. Ja muistaakseni on ihan normaalia, että lähikylistä porukka ajaa viikonloppuisin Nivalaan bilettämään 60km suuntaansa ihan helposti, vaikka olis vähemmänkin tunnettu bändi kyseessä.

Tuiskulassahan on aikanaan esiintynyt kansainvälisestikin tunnettuja nimiä. Muun muassa Metallica, Uriah Heep klassisessa kokoonpanossaan ja The Sweet, niinikään tunnetuimmassa kokoonpanossaan.
First they steal your mind and then they steal your soul
oizo
28.12.2005 21:14:41
Hehe tuiskula. Nivalalaisena on tullut aika monesti villissä nuoruudessa tuolla käytyä, kerran omalla keikallakin. Onhan se ihan legendaarinen paikka kaikkine rinkeineen, amisralleineen ja teinitypyineen. Mutta ei siellä ole kyl 18-vuotta täytettyä tullu käytyä muita bändejä kattomassa ku bodomia. Maakunnan kovin menomesta alle 18-vuotiaille. Jos jostain Nivala tunnetaan niin tuiskulasta, onhan tuota peltsi ja juusokin aikanaan radiossa hehkuttanu lukuisat kerrat.
Kun ei tee töitä ei tule virheitä.
Sertzo S
28.12.2005 21:58:51
Hehe tuiskula. Nivalalaisena on tullut aika monesti villissä nuoruudessa tuolla käytyä, kerran omalla keikallakin. Onhan se ihan legendaarinen paikka kaikkine rinkeineen, amisralleineen ja teinitypyineen. Mutta ei siellä ole kyl 18-vuotta täytettyä tullu käytyä muita bändejä kattomassa ku bodomia. Maakunnan kovin menomesta alle 18-vuotiaille. Jos jostain Nivala tunnetaan niin tuiskulasta, onhan tuota peltsi ja juusokin aikanaan radiossa hehkuttanu lukuisat kerrat.

Juttua olen kuulut aikoinaan Nivalan kellonvaihtajista. Onko näitä joskus ollut...ja mikä on historia heistä?
Landola59
28.12.2005 22:01:26
Nivalasta ei ole koskaan mitään hyvää tullu, jääkiekkoa oon joutunu siellä asti käydä harjoittelemassa ku en muuten osannu.
"Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87 Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
L.C.F
28.12.2005 23:06:48
Onkohan tuo Tuiskulan kovinkin tunnettu paikka Suomessa?? Itse tiedän paikan, mutta ei oo kyllä mitään käsitystä onko se mitenkään tunnettu.. En kyllä usko, että olisi kovin tunnettu, mutta kertokaa tiedättekö paikkaa..

Tiedän paikan, eikä mitenkään erityisen paskan häävi. Ainakaan mun mielestä.
Ratiritiralla kutsuu valhalla! Pastilli?
Mörkö
28.12.2005 23:36:04
Onhan tuolla tullut käytyä sillon joskus 16 ikävuoden tienoilla. Ei ole ikävä.
"vinsentti on vihree nyrsijä"
Landola59
28.12.2005 23:41:36
En kyllä usko, että olisi kovin tunnettu,

Sieltä on moni ns. Huippubändi alottanu keikkailunsa.

Nykyään siellä on nähty Sonataa, Teräsbetonia, Stratovariusta josta on myös livetaltiointi kyseisestä paikasta. Kaikeanlaista. Turmionkätilöt siellä on piipahtanu.
"Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87 Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
oizo
28.12.2005 23:55:54
Juttua olen kuulut aikoinaan Nivalan kellonvaihtajista. Onko näitä joskus ollut...ja mikä on historia heistä?

Ei sano ainakaan -85 syntyneelle yhtään mitään tuo. Ehkä vanhemmat vois tietää jos kysäsis.
aku.miettinen
28.12.2005 23:56:30
Eikös Metallica käyny tuolla joskus 84.
oizo
28.12.2005 23:57:15
Eikös Metallica käyny tuolla joskus 84.

Kyllähän se kävi.. Buuattiin ilmeisesti lavalta ulos ja päälle heiteltiin kaljapulloja. Hyvä Nivala! :)
aku.miettinen
29.12.2005 00:00:23
Kyllähän se kävi.. Buuattiin ilmeisesti lavalta ulos ja päälle heiteltiin kaljapulloja. Hyvä Nivala! :)

Ite ainakin muistelisin, että punkkarit olisivat sylkeneet Hetfieldin päälle koko ajan.
Landola59
29.12.2005 00:02:33

Kylttejä tienvieressä: Come back Metallica.
Zieberheim
29.12.2005 01:32:46

Ikävä kyllä tiedän paikan kun asun alle 100km päässä siitä.. Bändeille varmasti vittumaisin paikka esiintyä,yleisöä on vähän ja se koostuu pääasiassa kännissä olevista pikkuliisoista ja skineistä, jotka ovat paikalla vain sen vuoksi että saavat hakata jokaisen keikkaa seuraavan ihmisen..
Kyllähän tuolla tulee käytyä välillä bändejä katsomassa, mutta joka reissun jälkeen tuntuu että onnisti kun tuli hengissä selvittyä :)
Born free to be powerless to change the world
okoranta
29.12.2005 01:52:14

Yhden kerran olen käynyt ja toista kertaa en ole menossa, aika ankea paikka. 80-luvulla ollut kyllä kova mesta ja vielä pari kolme vuotta takaperin lähialueen kunnat ja kaupungit olivat tyhjillään lauantaisin, koska kaikki meni tuiskulaan. mm Haapavesi, haapajärvi jne.

Mutta maksan heti 10 eskoa sille joka heittää kenttään sen sikaniska portsarin, mikähän sen nimi olikaan..mut kumminkin kooltaan 1,5 m x 1,5 m..
Säro EI_OLE efekti -Lasimestari -
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)