Aihe: laitteiden oikea kytkeminen
1
kerkko69
23.12.2005 20:39:35
olen tässä ostellut halvalla erinlaisia laitteita musiikin muokkaamiseen. mulla on Behringer ub1002 mikseri,Behringer autocom mdx1200, Behringer duafex pro ex2200,
Behringer denoiser snr 202 ja sitten vielä T.EQ tq-30 taajuuskorjain.
Tällä hetkellä käytän noita pelkästään musiikin kuunteluun ja kitarn soitossa ääni kulkee noiden läpi.
onko mitään merkitystä miten kytken johdot kulkemaan toisiinsa noiden laitteiden välillä? musiikki soi hienosti ja kaikki laitteet vaikuttavat musiikin ääneen omalla tavallaan, mutta mietin onko jotain erikoista mitä pitäisi huomioida laitteita kytkettäessä toisiinsa.
Tässä pikkuhiljaa rupean käyttämään laitteita kitaran kanssa enimmäkseen toki musiikki tietokoneesta voi myös kulkea tuon kasan läpi.
hörhö
23.12.2005 21:09:21 (muokattu 23.12.2005 21:12:14)

olen tässä ostellut halvalla erinlaisia laitteita musiikin muokkaamiseen. mulla on Behringer ub1002 mikseri,Behringer autocom mdx1200, Behringer duafex pro ex2200,
Behringer denoiser snr 202 ja sitten vielä T.EQ tq-30 taajuuskorjain.
Tällä hetkellä käytän noita pelkästään musiikin kuunteluun ja kitarn soitossa ääni kulkee noiden läpi.

Musiikin kuuntelu? Siis kun itseäsi viihdyttääksesi kuuntelet cd-levyjä? Mihin hittoon siinä tarvitsee tuota härpäkeläjää? EQ huoneakustiikan korjaukseen? Tilaprosessori, kompura ja denoiser kabbalaan tai voodoohon? Kyllä mulle ainakin on ihan se valmis masterointi kelvannut.
"Only sick music makes money today" -Nietzsche (1844-1900)
kerkko69
23.12.2005 23:52:32
tarkoitin että tällä hetkellä laitteet on niin kytketty. tarkoitus on tässä kyllä ottaa ne ihan niille tarkoitettuihin juttuihin. Kunhan tässä saadaan kaikki kuntoon vaan. nyt ne kyllä ovat musiikin kuuntelun kanssa samassa linjassa ja samoin kitarani kulkee laitteiden läpi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)