arvid70 13.01.2006 20:22:03 | |
---|
Rockin klassikkolevyt, tänään klo 21.00 YleTeemalta, Paljomahdollista et uusinta, mut anyway jos jotakuta kiinnostaa! =) KAUPPIAAN PUHETTA!! |
SirElwood 13.01.2006 20:53:59 | |
---|
Rockin klassikkolevyt, tänään klo 21.00 YleTeemalta, Paljomahdollista et uusinta, mut anyway jos jotakuta kiinnostaa! =) Kiitos muistutuksesta! |
arvid70 13.01.2006 21:05:56 | |
---|
Kiitos muistutuksesta! Ollos Hyvä vaan KAUPPIAAN PUHETTA!! |
SGitar 13.01.2006 22:07:41 | |
---|
Mä tykkäsin tosta ohjelmasta paljon! Hyvin oli mun mielestä kaikki kerrottu. Kyllä se Keith oli aika äijä niitä kannuja hakkaan. John todellakin basson Hendrix niinkuin joku on täälä joskus maininnut :). Nyt soi Live At Leeds ja kova lätty on! Sillon vasta saundi nasta, lähtee irti joka kitarasta, kun tarpeeks vääntää nappulasta - Eppu Normaali |
rheinone 14.01.2006 10:19:00 | |
---|
Mä tykkäsin tosta ohjelmasta paljon! Hyvin oli mun mielestä kaikki kerrottu. Kyllä se Keith oli aika äijä niitä kannuja hakkaan. John todellakin basson Hendrix niinkuin joku on täälä joskus maininnut :). Nyt soi Live At Leeds ja kova lätty on! Joo, hienosti tehty dokkari oli. Who's Next on kaikkien aikojen parhaita albumeja mun mielestä. Ja Live At Leeds on kova myös. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
SGitar 14.01.2006 14:10:10 | |
---|
Joo, hienosti tehty dokkari oli. Who's Next on kaikkien aikojen parhaita albumeja mun mielestä. Ja Live At Leeds on kova myös. Kyllä tuo Who´s next on kova! Ainoa vaan kun tänään levykauppaan astelin ostin innoissani Who´s nextin, ja menin kotio kuuntelemaan. Sitten kun alkaa neljäs raita niin puolessavälissä kappaletta alkaa levy temppuilemaan..ja ei einää toiminut. Nyt ketuttaa ja vasta tiistaina pääsen palauttamaan levyn. Sillon vasta saundi nasta, lähtee irti joka kitarasta, kun tarpeeks vääntää nappulasta - Eppu Normaali |
HaloOfFlies 14.01.2006 14:43:34 | |
---|
Kyllä tuo Who´s next on kova! Ainoa vaan kun tänään levykauppaan astelin ostin innoissani Who´s nextin, ja menin kotio kuuntelemaan. Sitten kun alkaa neljäs raita niin puolessavälissä kappaletta alkaa levy temppuilemaan..ja ei einää toiminut. Nyt ketuttaa ja vasta tiistaina pääsen palauttamaan levyn. Sullakin? Mulla oli sama homma. Palautin levyn ja tilasivat uuden tilalle. Pitäis käydä hakemassa se ens viikolla, kun ilmoittivat levykaupasta että se on noudettavissa. First they steal your mind and then they steal your soul |
SGitar 14.01.2006 15:02:51 | |
---|
Sullakin? Mulla oli sama homma. Palautin levyn ja tilasivat uuden tilalle. Pitäis käydä hakemassa se ens viikolla, kun ilmoittivat levykaupasta että se on noudettavissa. Ai saakeli! Onkohan sitten muissakin levyissä tommonen virhe? Ottaa päähän jos tota levyy ei kunnollisena saa! Sillon vasta saundi nasta, lähtee irti joka kitarasta, kun tarpeeks vääntää nappulasta - Eppu Normaali |
suhar 14.01.2006 16:16:40 | |
---|
Uudessa Mojossa on Peten ja Rogerin haastattelu sekä kattava artikkeli Quadropheniasta. |
monotone 15.01.2006 15:45:25 | |
---|
Muistan vieläkin sen kirpeän lopputalven kuulaan pakkaspäivän kun ostin tuon levyn Aleksin Musa-Fasulta. Lumet oli jo sulaneet ja pyörittiin frendin kanssa lauantaita divareissa. Ja sitten kun himassa kuuntelin sitä levyä, niin se näytti juuri samalta kuin se päiväkin seitsemäntoista vuotiaan elämässä - kirkkaalta ja ihan loputtomalta. Ja siltä se kuulostaa mulle edelleen. Hassua miten sitä kaikkea voi yhden levyn harteille pistääkin. All I ask from anyone is that they ask nothing from me. |