HaloOfFlies 01.01.2006 17:10:53 (muokattu 01.01.2006 17:12:09) | |
---|
Nirvana-yhtyeestä ja samalla Kurt Cobainin elämästä ollaan tekemässä uutta dokumenttia. Se mikä tästä dokumentista tekee mielenkiintoisen on, että kertojana toimii Kurt Cobain itse. Materiaali on koostettu kahdesta ennenkuulemattomasta haastattelusta, joulukuulta 1992 ja maaliskuulta 1993 ja sitä on 25 tunnin verran. Dave Grohlin ja Kris Novoselicin osallisuutta dokumentin teossa ei vielä tiedetä, kuten ei myöskään sitä, kuullaanko dokkarissa Nirvanan musiikkia. Dokumentista vastaa Michael Azerrad, joka siis haastatteli Kurt Cobainia joulukuussa 1992 ja maaliskuussa 1993. Mies on myös kirjoittanut Come As You Are-nimisen elämäkerran Kurtista ja Nirvanasta. NME:n sivuilta löytyi tämmöinen uutinen. Olisihan se ihmeellistä, jos Cobainista kertovaan dokkariin ei saataisi Nirvanan musaa mukaan. Toivottavasti saavat luvan Davelta ja Krisiltä. First they steal your mind and then they steal your soul |
sn 01.01.2006 17:12:08 (muokattu 01.01.2006 17:14:00) | |
---|
Rahastusta.
$ $ U
"I find that ducks' opinions of me are very much influenced over whether or not I have bread." - Mitch Hedberg |
kassper 01.01.2006 18:26:03 | |
---|
Rahastusta.
$ $ U
Kenties, mutta kiinnostaa silti. Historiaahan se on ja pelkkää plussaa, jos tuohon saadaan jotain uutta "tietoa" mukaan. Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs |
Tee 01.01.2006 18:40:28 | |
---|
Olisihan se ihmeellistä, jos Cobainista kertovaan dokkariin ei saataisi Nirvanan musaa mukaan. Toivottavasti saavat luvan Davelta ja Krisiltä. Mää vähän luulen että se on Courtney Love joka laittaa vastaan jos joku. :K |
Läpistö 01.01.2006 19:26:05 | |
---|
Mää vähän luulen että se on Courtney Love joka laittaa vastaan jos joku. Nimenomaan. "Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo. |
stickyfinger 01.01.2006 19:28:32 | |
---|
Viime viikolla luin juuri jostain että Courtney Love olisi myymässä Nirvana katalogin oikeuksia. Ilmeisesti melko kovassa rahapulassa nainen tällä hetkellä on. Huhujen mukaan yksi Nirvana-biisien oikeuksien ostajaehdokas olisi jenkkilän tv-julkimo Martha Stewart!! "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
HaloOfFlies 01.01.2006 20:57:30 | |
---|
Viime viikolla luin juuri jostain että Courtney Love olisi myymässä Nirvana katalogin oikeuksia. Ilmeisesti melko kovassa rahapulassa nainen tällä hetkellä on. Huhujen mukaan yksi Nirvana-biisien oikeuksien ostajaehdokas olisi jenkkilän tv-julkimo Martha Stewart!! Toivottavasti ei ainakaan tuohon osoitteeseen mene nuo oikeudet. Dave Grohl tai Krist Novoselic voisi olla parempi omistaja noille oikeuksille. First they steal your mind and then they steal your soul |
ten 02.01.2006 07:50:52 | |
---|
Toivottavasti ei ainakaan tuohon osoitteeseen mene nuo oikeudet. Dave Grohl tai Krist Novoselic voisi olla parempi omistaja noille oikeuksille. Kyllä sillä Davella ainakin rahaa luulis olevan. Itseäni kiinnostaa ainakin kaikki ennenkuulematon ja -näkemätön materiaali mitä Nirvanasta on olemassa. Onkos kellään muuten mitään hajua onko tuo Last Days-elokuva tulossa ollenkaan ulos? Trailereita olen katellut jo kauan aikaa sitten, mutta missään ei tunnu olevan mitään mainintaa elokuvan julkaisemisesta Suomessa. :( THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Jag 02.01.2006 10:42:20 | |
---|
Kyllä sillä Davella ainakin rahaa luulis olevan. Itseäni kiinnostaa ainakin kaikki ennenkuulematon ja -näkemätön materiaali mitä Nirvanasta on olemassa. Onkos kellään muuten mitään hajua onko tuo Last Days-elokuva tulossa ollenkaan ulos? Trailereita olen katellut jo kauan aikaa sitten, mutta missään ei tunnu olevan mitään mainintaa elokuvan julkaisemisesta Suomessa. :( Lat Days....ei ole Suomen esityksestä tietoa...ei välttämättä tule varmaan ollenkaan ulos. katsoin ite kys. leffan tossa loppukesästä, eikä mikään hääppönne ollut. Nirvanasta on tehty useita dokkareita. Useimmat niistä jää jotenkin vajaaksi. Kaikki raapii vaan pintaa. No katsotaan nyt mitä tulee. Toivosin, että tästä tulisi "syvällinen" ja käsittelisi asioita realistiselta pohjalta. Eli ei ylistystä, muttei myöskään tuomitesemista surkeaksi narkkariksi. Ja ei mitään kohu-dokumenttia myöskään tyyliin "Beatlesin suurimmat salaisuudet". Toivottavasti tässä dokumentissa muistetaan myös, että bändi ei ollut= K.C vaan siinä oli vuosien mittaan useita muusikkoja. Parastahan olisi jos kaikille annettaisiin mahdollisuus kertoa oma näkemyksensä. Myös Lovelle. Nirvanasta tarvittaisiin sellainen kattava dokkari joka kertoisi laajasti bändistä ja historiasta (kuten myös tarvittaisiin kunnon DVD. pirun Love). Sen pitäisi mennä myös yksityiskohtiin, mutta pitäisi olla sellainen, että sitä voisi suositella sellaisellekkin henkilölle joka ei ole koskaan kuullutkaan kys. bändistä. Ilman Nirvanan musaa ei tule dokkarista mitään. Uskottavuus ja fiilis kaatuu heti siihen. Martha Stewart? No huh huh. I hope not.. Entäs se Kurtista tekeillä ollut TV-elokuva? Mitenkäs sen laita on. Ei oo kuulunut mitään pitkään aikaan. "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
HaloOfFlies 02.01.2006 12:15:04 (muokattu 02.01.2006 12:52:08) | |
---|
Lat Days....ei ole Suomen esityksestä tietoa...ei välttämättä tule varmaan ollenkaan ulos. katsoin ite kys. leffan tossa loppukesästä, eikä mikään hääppönne ollut. Nirvanasta on tehty useita dokkareita. Useimmat niistä jää jotenkin vajaaksi. Kaikki raapii vaan pintaa. No katsotaan nyt mitä tulee. Toivosin, että tästä tulisi "syvällinen" ja käsittelisi asioita realistiselta pohjalta. Eli ei ylistystä, muttei myöskään tuomitesemista surkeaksi narkkariksi. Ja ei mitään kohu-dokumenttia myöskään tyyliin "Beatlesin suurimmat salaisuudet". Toivottavasti tässä dokumentissa muistetaan myös, että bändi ei ollut= K.C vaan siinä oli vuosien mittaan useita muusikkoja. Parastahan olisi jos kaikille annettaisiin mahdollisuus kertoa oma näkemyksensä. Myös Lovelle. Nirvanasta tarvittaisiin sellainen kattava dokkari joka kertoisi laajasti bändistä ja historiasta (kuten myös tarvittaisiin kunnon DVD. pirun Love). Sen pitäisi mennä myös yksityiskohtiin, mutta pitäisi olla sellainen, että sitä voisi suositella sellaisellekkin henkilölle joka ei ole koskaan kuullutkaan kys. bändistä. Ilman Nirvanan musaa ei tule dokkarista mitään. Uskottavuus ja fiilis kaatuu heti siihen. Martha Stewart? No huh huh. I hope not.. Entäs se Kurtista tekeillä ollut TV-elokuva? Mitenkäs sen laita on. Ei oo kuulunut mitään pitkään aikaan. IMDB:stä just katsoin ja on se julkaistu. Viimeksi se on saanut 22. joulukuuta julkaisunsa Sveitsissä ja huomenna se julkaistaan Itävallassa. Taisi mennä suoraan videolevitykseen. Yhteensä 13 maassa se on julkaisunsa saanut jo. Mainittakoon että tuo Michael Azerrad näyttelee ko. leffassa pientä sivuosaa. Jos siis tuota Last Daysia tarkoitit. First they steal your mind and then they steal your soul |
Seppo666 02.01.2006 22:02:20 | |
---|
tämä on jo nähnyt last days:n |
ten 03.01.2006 08:52:57 | |
---|
tämä on jo nähnyt last days:n Taisit warettaa? :D Jos et, niin missä? THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Jag 03.01.2006 11:27:08 | |
---|
Taisit warettaa? :D Jos et, niin missä? no myönnetään. (häpeän) ... en jaksanut odottoo useita kuukausia että se julkistettaisiin Suomessa. Voi silti olla että vuokraan sen tai muuten vaan hommaan sen vdeon/DVDn katsottavaksi, sillä jos siinä on suomen kieliset tekstitykset niin minä henk. koh saan siitä niin paljon enemmän irti. (=siis englannin kielen taidossani on puutteita) "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
pitkätukka 03.01.2006 13:55:52 | |
---|
Tästä dokumentista voi tullakin jotain, Azerradin CAYA-kirja on mitä mainioin. |
Twist 04.01.2006 00:51:21 | |
---|
Wanha o,0 "Get a new attitude on and get inspired. Fuck what's "hip", brother - trendkill!" - Dimebag Darrell, R.I.P. |
Tempura 04.01.2006 07:39:25 | |
---|
Odotan tunnelmissa "kustaan se jumalauta kuitenkin kun raha ja vänkäys menee kulttuurin edelle". Vittu. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
sickboy 05.01.2006 11:48:59 | |
---|
Tuo Last Days oli kyllä aivan käsittämätöntä kuraa. En voi uskoa, että siitä kukaan oikeasti pitäisi. Älä stressaa. |
Tempura 06.01.2006 07:44:42 | |
---|
Tuo Last Days oli kyllä aivan käsittämätöntä kuraa. En voi uskoa, että siitä kukaan oikeasti pitäisi. Mä voisin pitää, jos saisin sen edes nähdä. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
sammakko54 06.01.2006 11:46:39 | |
---|
Kyllä tuo last days pitäisi löytyä videovuokraamosta. päyväpäy |
Kirjoitus virhe 06.01.2006 14:42:56 | |
---|
Last days oli oikeasti yksi huonoimpia (ellei huonoin) elokuvia mitä oon loppuun asti kattonut. Dokkari vaikuttas ihan mielenkiintoiselta. Homma vaan kaatuu heti jossei siinä soi nirvana. HEAVYROCKPELLE. |