Black_Sheep 01.02.2006 23:41:46 (muokattu 01.02.2006 23:42:52) | |
---|
Niin, eli; olen melko/aika hyvä kitaristi (omakehu haisee..) ja haluaisin saada OMAN bändin pystyyn, biisejä on jne.. ainoa ongelma on tää paikka. pori siis, täällä ei oo mitään tai ketään. täältä on turha etsiä bändikavereita tai treenikämppää. mietein vaan että onko järkevää muuttaa esim tampereelle tai turkuun jotta sais vähän liikettä tähän bändi asiaan?? Mielipiteitä kiitos. .. |
south_of_heaven 01.02.2006 23:49:32 | |
---|
ookko pistäny ilmotuksia mm. soitinkauppojen ilmotustauluille tms? ilmoitti South_of_Heaven |
Black_Sheep 01.02.2006 23:50:59 | |
---|
Jep, tottakai. tai siis soitinkaupan. niitä on jopa 1 kpl :) |
author 01.02.2006 23:53:17 | |
---|
Eikä se kaupungin vaihtokaan ole välttämättä ratkaisu bändittömyyteen. Nimim. turkulainen ;) |
Black_Sheep 01.02.2006 23:55:06 | |
---|
ai ei vai? jos tietäisit että millanen tuppukylä tää on niin.... |
south_of_heaven 02.02.2006 00:03:19 | |
---|
Onhan siellä Pori Jazz, ei se mikään tuppukylä voi olla ;) ilmoitti South_of_Heaven |
carlos 02.02.2006 00:04:29 | |
---|
Onhan siellä Pori Jazz, ei se mikään tuppukylä voi olla ;) Kaikki on kiinni asenteesta. I can't hide but I can run for miles. |
Black_Sheep 02.02.2006 00:14:59 | |
---|
no joo... ootko koskaan käyny Wacken open air festareilla? (euroopan suurin metallifestari..) no mutta kuitenki, ei sekään kylä mikään iso oo... |
author 02.02.2006 00:58:27 | |
---|
En tiedä minkä ikäinen olet mutta jos aiot jossain vaiheessa muuttaa opiskelun vuoksi toiselle paikkakunnalle niin suosittelisin harkitsemaan ainakin siihen asti. |
Bobana 02.02.2006 06:56:49 | |
---|
En ole muuttanut mutta ravaan sitten senkin edestä kahden paikkakunnan väliä. Aluksi tuntui aivan mahdottomalta se kulkeminen mutta äkkiä siihen tottui ja nyt se on aivan luonnollista. Matkaa on semmoset n. 65 kilsaa per suunta. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Nelikielipiru 02.02.2006 07:02:34 | |
---|
En ole muuttanut mutta ravaan sitten senkin edestä kahden paikkakunnan väliä. Aluksi tuntui aivan mahdottomalta se kulkeminen mutta äkkiä siihen tottui ja nyt se on aivan luonnollista. Matkaa on semmoset n. 65 kilsaa per suunta. Tuttua hommaa, mulla on yhden orkesterin treeni matka 88km per suunta. Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. |
M-Juhana 02.02.2006 08:16:23 (muokattu 02.02.2006 08:27:54) | |
---|
Mielummin ajetaan 40 kilsaa treeneihin mukavien kavereiden luo, kuin mennään mulkkujen kans naapuriin..:-) RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
Feggy 02.02.2006 08:53:02 | |
---|
Eikös Porissa ole aika vireä musiikkielämä moneen muuhun samankokoiseen kaupunkiin verrattuna? "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
Mr.Babbit 02.02.2006 10:42:56 | |
---|
Eikös Porissa ole aika vireä musiikkielämä moneen muuhun samankokoiseen kaupunkiin verrattuna? mä olen luullut kanssa näin, mutta voihan se olla, että just tietyn genren tyyppejä ei sitten löydykään.. itse matkustin vuoden verran helsingistä turkuun bänditreeneihin, se oli opiskelijan budjetilla vähän turhan tyyristä lystiä.. |
Cathi777 02.02.2006 10:45:17 | |
---|
Tuttua hommaa, mulla on yhden orkesterin treeni matka 88km per suunta. Mulla on kanssa aina 85km per suunta, kun treeneihin menen, mutta minkäs sen mahtaa, kun opiskelut on muualla kuin muut soittomiehet. Only pop music can break my heart... |
stickyfinger 02.02.2006 11:30:00 (muokattu 02.02.2006 11:33:18) | |
---|
Mulla on kanssa aina 85km per suunta, kun treeneihin menen, mutta minkäs sen mahtaa, kun opiskelut on muualla kuin muut soittomiehet. Mä ratkaisin tossa 1 ½ vuotta sitten homman niin, että muutin parempia bändikuvioita etsiäkseni opiskelukaupungistani toiselle paikkakunnalle. Ihan siis etsiäkseni sopivia soittokavereita. Meinasi oikeasti vain pää hajota kun ei päässyt soittamaan enkä nähnyt muuta ratkaisua kuin vaihtaa maisemaa. Silloin lopulta sisäistin sen että kyllä tuo musisointi on sen verran iso osa elämää että jos soittamaan ei pääse niin rupeaa kuuppa leviämään. Opiskelupaikkaan on nyt matkaa sellaiset 150 km, siitä johtuen itse opiskelu on tätä nykyä pelkkää tenttien tekemistä...eli hyyyyyyyyyyvin verkkaista. Saa nähdä miten niiden kanssa käy, voi olla että joutuu etsimään toisen opiskelupaikan lähempää. Bändikuviot on nyt kuitenkin ihan hyvällä mallilla ja elämänlaatukin parani kun vaihdoin kaupunkia. Ratkaisuani en siis ole katunut. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Sertzo S 02.02.2006 11:32:25 | |
---|
Olisi pitänyt asettua jo aikoinaan aivan muualle kuin tänne "kulttuurikaupunkiin." Munat määräsi toisin. |
kivi 02.02.2006 14:57:07 | |
---|
Mulla on kanssa aina 85km per suunta, kun treeneihin menen, mutta minkäs sen mahtaa, kun opiskelut on muualla kuin muut soittomiehet. Treenimatkaa on mulla yhteen suuntaan 400 kilometria, kyllä sen melkein viikoittain kulkee. Nastaa olis, jos saisi mennä junalla ettei tarvitsisi ajaa, mutta kun keikka-auto on samalla mun käyttöauto, niin ainakin kun on keikkaa, se pitää saada paikalle, että saa kamat kyytiin. Mä luulin että Porissa on ainakin kaksi, ellei kolme soitinkauppaa ja vireä bändimeininki, ettei puutu kuin yleisöä joka kävisi keikoilla. Ilmeisesti ei siis ole? |
Kakemakeväke 02.02.2006 15:03:27 (muokattu 02.02.2006 15:03:55) | |
---|
Mä luulin että Porissa on ainakin kaksi, ellei kolme soitinkauppaa ja vireä bändimeininki, ettei puutu kuin yleisöä joka kävisi keikoilla. Ilmeisesti ei siis ole? Ei, kyllä se ihan näin on. Vaikken paikkakuntaani haluaisi paljastaa, on jo vääryys, että Porin vireyttä näin solvataan. Olisiko muihin piireihin tutustuminen paikallaan Mustalla Lampaalla? "Jack of All Trades is a Master of Nothing" |
aleksi 02.02.2006 22:32:02 | |
---|
Mulla on kanssa aina 85km per suunta, kun treeneihin menen, mutta minkäs sen mahtaa, kun opiskelut on muualla kuin muut soittomiehet. Jep, mulla Tampereelta Turkuun. Mitäs tuo tekisi, suunnilleen 180km/suunta. Sitten vielä toinen bändi, joka on tavannut treenailla Huittisten suunnalla. Sinnekin 80km. "Open hands to the wind." |