Antti1 25.04.2006 20:56:32 (muokattu 25.04.2006 21:02:24) | |
---|
Ei tämä välttämättä ihmisiä niin paljoa kiinnosta, mutta ajattelin kuitenkin kirjoittaa tästä tapauksesta kaikkien näiden huonojen kokemusten vastapainoksi. Hitusen lyhennetty versio, koska kaikki yksityiskohdat eivät ole järin olennaisia. Mä ostin tossa jokin aika sitten liikkeestä ihan laadukkaat Adam Hallin kaiutinständit ja vielä yllättävän halvalla lähti. Ne tuli matkahuollolla perille ja sitten treeniksellä avatessa hymy hyytyi (tosin ei omani, vaan rumpalin): yhden korkeudensäätöruuvin kahva jäi jo ennen kiristystä käteen (ilmeisesti valuvirhe). Lisäksi toisesta telineestä puuttui myös yksi osa. Tästä hieman suivaantuneena lähetin liikkeeseen sähköpostia (liike kiinni viikonloppuna ja silloin oli jo perjantai-ilta). Kerroin asiallisesti tapahtumien kulun ja pyysin oikaisua ongelmiin. Vastaus viestiini tulikin pikimmin, kun liike taas tiistaina aukesi. Sopivat varaosat lähti tulemaan heti viestin saavuttua ja osat saapuivat seuraavana päivänä perille, ilman minkäänlaisia kustannuksia. Oli kuulemma ensimmäinen kerta, kun kyseisen merkin tuotteesta oli mikään osa rikki tai mitään puuttui. Aika huono tuuri taisi osua kohdalle. :) Mainittakoon että kyseessä on Audiodivari, koska se ihmisiä kuitenkin kiinnostaa. Kiitän ja kumarran tässä vielä kerran ihan julkisestikin Pandalle ja rehelliselle asiakaspalvelulle, jos sattuisi vaikka tätä palstaa lukemaan joskus. Mikä on paras teidän kokemuksistanne, jos kriteeriksi otetaan asiakaspalvelu? The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
jussiohman 25.04.2006 20:58:53 | |
---|
Aina kun Jyväskylän Musikantissa asioi, tulee suorastaan hyvä mieli. Varsinkin jos on se vanhempi harmaatunut mies palvelemassa. Sinne olen ostokseni keskittänyt. Alennusta saan aina ja palvelu on kohteliasta ja asiantuntevaa. Tässä ihan herkistyy, sniff.. :( tytön haarukasta löydettiin pakkohyvän merkkejä |
Feggy 25.04.2006 21:25:43 | |
---|
Kitarapajassa on ollut varsin hyvä asiakaspalvelu, kunhan ei kysele tyhmiä tai yritä kinuta alennuksia. Uutta Lockmania demostudiossa. |
Härski 25.04.2006 21:37:34 | |
---|
Kitarapajassa on ollut varsin hyvä asiakaspalvelu, kunhan ei kysele tyhmiä tai yritä kinuta alennuksia. Eikös tää päde ihan joka liikkeessä? Etenkin toi vika. Soundstore oli ihan miellyttävä mesta ja myös Levytukku - mitä tulee asiakaspalveluun. Valikoima vain on kummassakin liikkeessä suht suppea, mutta laajaa skaalaa ei kovin monessa paikassa olekaan. |
-Cale 25.04.2006 22:00:52 | |
---|
Seinäjoen Top Soundissa on todella asiallista porukkaa, myyjiä tarkoitan. Toisin kuin muissa musaliikkeissä myyjät tulevat oma-aloitteisesti esittelemään tuotteita. Palvelu on hyvää ja asiantuntevaa, siellä on jopa ilo käydä. |
kiriminni 25.04.2006 22:33:49 | |
---|
Kitarapajassa on ollut varsin hyvä asiakaspalvelu, kunhan ei kysele tyhmiä tai yritä kinuta alennuksia. Siis toihan on myyjän kannalta hyvä. Ainakin täällä Riihimäellä on hyvä palvelu kun voi tsekata tuotteet ja vielä höpistä muutenkin jos huvittaa.Melkein kuin kaverilta ostaisi... |
Jii 25.04.2006 23:00:20 (muokattu 25.04.2006 23:00:53) | |
---|
... kunhan ei kysele tyhmiä ... Mä en oikein tiedä, mitä on tyhmien kyseleminen (tinkiminen on kyllä hölmöä)? Olen kyllä sitä mieltä, että "tyhmiä" saa kysellä. Tietämättömyys ei ole synti. Tosin tapani mukaan varmaan ymmärsin väärin. Birth, copulation and death.
Is this your life? |
Von Blåmberg 25.04.2006 23:05:43 | |
---|
Kitarapajassa on ollut varsin hyvä asiakaspalvelu, kunhan ei kysele tyhmiä tai yritä kinuta alennuksia. Nyt varmaan kyselen tyhmiä, mutta eikös tinkiminen kuulu ihan normaaliin kaupankäyntiin? "Since when did mediocrity and banality become a good thing....? I want my children to listen to people who FUCKIN' ROCK!!!!!!" -Bill Hicks |
superfly 25.04.2006 23:10:24 (muokattu 25.04.2006 23:11:21) | |
---|
Nyt varmaan kyselen tyhmiä, mutta eikös tinkiminen kuulu ihan normaaliin kaupankäyntiin? Ei kuulu minun mielestä. Hintalapussa pitää lukea oikea hinta ilman venkoiluja ja kerjäämistä. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
pstj 25.04.2006 23:15:27 | |
---|
Lahden Keskusmusiikki toimii Palvelu asiantuntevaa ja miellyttävää Pierced men are better prepared for marriage. They've experienced pain and bought jewelry |
Larmer 25.04.2006 23:44:40 | |
---|
Se minuu vähän nyrsii, että kun astut liikkeeseen sisään missä et ole ennen käynyt ja haluat ainoastaan kokeilla instrumentteja, myyjät yleensä katsovat ja luultavasti heillä myös päässää liikkuu "Ostais nyt tai painuis helvettiin samantein, en jaksa katella tollasia". Vähän aina hävettää mennä kattomaan huvikseen jotain jos ei ole ostamassa. |
att0r 25.04.2006 23:50:22 | |
---|
Se minuu vähän nyrsii, että kun astut liikkeeseen sisään missä et ole ennen käynyt ja haluat ainoastaan kokeilla instrumentteja, myyjät yleensä katsovat ja luultavasti heillä myös päässää liikkuu "Ostais nyt tai painuis helvettiin samantein, en jaksa katella tollasia". Vähän aina hävettää mennä kattomaan huvikseen jotain jos ei ole ostamassa. kerran lontoossa testailin kiippareita monien muiden tavoin. Olin ainut kenelle myyjä toi korvaläpät soittamista varten.. Tiedä sitten oliko snowmanilla jotain tekemistä asian kanssa :P |
Torniojaws 26.04.2006 00:04:27 | |
---|
kerran lontoossa testailin kiippareita monien muiden tavoin. Olin ainut kenelle myyjä toi korvaläpät soittamista varten.. Tiedä sitten oliko snowmanilla jotain tekemistä asian kanssa :P Vai olikohan kiippari epävireessä köh :D |
Mr.Babbit 26.04.2006 00:24:23 | |
---|
Turussa Soitin Laineella oli ilo asioida (vielä kun siellä päin asuin). Sain yleensä pienistäkin ostoksista vähän alennusta, ja myyjät tulivat auttamaan ja neuvomaan ja rupattelemaan vaikka oisi vaan halpoja rumpukapuloita ostamassa. Tosin niiltä kyllä aika monella sadalla eurolla ostelinkin kamaa ja aina vähänväliin kävin pikkulapsen karkkikauppa-kiilto silmissä katselemassa soittimia. Itseasiassa Turussa myös musafasulla ja vertikaalissa on ollut hirmuisen hyvä palvelu. Ja vertikaalia edeltäneessä hellas-pianoliikkeessä, jossa myyjä esitteli mulle ja kaverilleni ensin cembaloa ja sitten pienenpieniä ksylofonin kapuloita. Sulkemisajan jälkeen. Emmekä edes näyttäneet siltä, että olisimme jotain halunneet ostaa. Mulle on myös pidetty pitkää luentoa eri pellien ominaisuuksista ja rumpukalvoista ja vaikka mistä. Tapasin Soitin Laineella myös siellä asiakkaana olleen miehen, jolta sain halvalla hemmetin hyvän djemben. Eikä myyjiä häirinnyt yhtään, vaikka hieroimme kauppaa siinä tiskin edessä.. Helsingissä hyvällä tuurilla tulee joku puolen tunnin lorvimisen jälkeen kysymään, että 'voinks mä auttaa?'. |
Härski 26.04.2006 16:12:57 | |
---|
Helsingissä hyvällä tuurilla tulee joku puolen tunnin lorvimisen jälkeen kysymään, että 'voinks mä auttaa?'. Jos on yhtään vakinaisempi naama, kuin se ohimenevä bisnesmies, niin kyllä sitä palvelua tulee pyytämättäkin. Tämän takia oonkin keskittänyt asiointia pariin liikkeeseen. |
Bee-äf 26.04.2006 16:35:20 | |
---|
Kitarapajassa on ollut varsin hyvä asiakaspalvelu, kunhan ei kysele tyhmiä tai yritä kinuta alennuksia. Munsta niiden hinnoissa on ihan selkeästi se väh. 20% idioottilisä... With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
Turder 26.04.2006 16:42:24 | |
---|
Kuopion Viiking Musiikki on aina mieluinen paikka asioida. Samoin Kitarapaja Helsingissä, aina saa testailla kamat rauhassa ja tarvittaessa saa apua helposti. I've got a size 12 that will inspire! -Paul Teutul Sr. |
afro 26.04.2006 16:42:25 | |
---|
Ei kuulu minun mielestä. Hintalapussa pitää lukea oikea hinta ilman venkoiluja ja kerjäämistä. Etkä koe maksaneesi ikinä liikaa? Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Feggy 26.04.2006 16:59:32 | |
---|
Munsta niiden hinnoissa on ihan selkeästi se väh. 20% idioottilisä... Tarkoitin siis, että hinnasta neuvotteleminen on eri asia kuin "hei myyjä, tää maksaa saksan nettikaupassa 200 vähemmän, mikxenmää voi saada tätä samaan hintaan?" Uutta Lockmania demostudiossa. |
Teijo K. 26.04.2006 17:15:43 | |
---|
Nyt varmaan kyselen tyhmiä, mutta eikös tinkiminen kuulu ihan normaaliin kaupankäyntiin? Jossain itämaiden basaareissa joo. Taloushistoriassa on oikein laskettu että yksi länsimaiden nykyisen hyvinnoinnin perusteita on basaarimaisesta tinkimisestä luopuminen mahdollisimman monessa kaupan portaassa. Kun siihen tinkimiseen ei tuhlata resursseja voi tuotteiden hinnat pitää valmiiksi matalimpina. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
And pray that there's intelligent life somewhere up in space,
'Cause there's bugger all down here on Earth. |