Aihe: Avautuminen: 200 euron levyt tien poskeen. Fcuk.
1 2 3 4
arppah8
04.10.2006 19:02:04 (muokattu 04.10.2006 21:34:04)

Tiedä sitten, onko tämä asiallista mutta pakko avautua ja kerätä sympatiaa, v***ttaa niin vietävästi.

Eli lähdimme tyttöystävän kanssa reissuun Rovaniemeltä Pallastunturin kupeeseen. Tottakai pakkasin mukaan toistakymmentä cd-levyä (ne viimeksi ostetut) cd-taskuun (tai mikä se vetoketjulla suljettava kuljetusboksi nyt onkaan nimeltään). Perille päästyämme huomasin, että levyboksia ei näykään ovessa olevassa säilytyslokerossa. Paniikki iski. Kello lähenteli puoltayötä ja oli säkkipimeää.

Tajusin, että levyt olivat pudonneet jollain kolmesta tupakkatauosta, jotka pidimme viimeisen levynvaihdon jälkeen. Itkua vääntäen lähdin siitä paikasta samaa reittiä takaisin tarkastamaan pysähdyspaikat taskulampulla varustautuneena (ensimmäistä paikkaa lukuunottamatta, oli sadan kilometrin päässä). Ei ollut onnea matkassa. Ensimmäinen pysähdyspaikka tuli tarkastettua tänään paluumatkalla, ei löytynyt sieltäkään.

Juuri tuossa tarkistelin levyjen hinnat ja aika tarkkaan 200 euroa tulisi maksamaan levyjen takaisinhankkiminen, suurin osa levyistä kun oli suhteellisen tuoreita ja täten normaalihintaisia. Köyhälle opiskelijalle tuo on iso raha, mutta ei auta.

Prkl, oli kyllä viimeinen kerta kun otan originaalilevyt reissuun mukaan. Pitipä tuokin oppia kantapään kautta. Toivottavasti levyjen löytäjä osaa edes arvostaa Freak Kitcheniä, Mercenarya ja Devin Townsendiä. Mun tuurilla tyyppi on kuitenkin se karvanoppacorollassaan CrazyFrogia huudattanut lippispäinen kaveri, joka ekaa levyä kokeiltuaan heittää koko boksin jorpakkoon.

E: Jos muuten joku näkee välillä Kittilän lentokentän huoltoasema-Pallastunturi viininpunaisen cd-taskun sisältäen mm. edellämainittujen artistien levyjä (se Emilian levy kuuluu sitten anopintekeleelle;), kertokaa sille että mulla on sitä ikävä.
Peace, love and good happiness stuff.
Lennu
04.10.2006 19:07:34

Ssäääh... vituttaahan tuo, otan osaa. Tästä lähin sitten poltetut kopsut autoon m'kay?
"Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on." "Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?"
arppah8
04.10.2006 19:14:15

Ssäääh... vituttaahan tuo, otan osaa. Tästä lähin sitten poltetut kopsut autoon m'kay?

Juu, näin päätin. Ei vain ole tuntunut aiheelliselta, itse en omista autoa (nytkin oli anopintekeleen pirssi alla) ja autolla liikuskelua tulee harrastettua todella harvoin. Ja levyistä tulee yleensä pidettyä melkein parempaa huolta kuin tyttöystävästä;) Joka tuosta syystä ihmettelikin, että miten juuri mulle voi käydä tuolla tavalla.
aikavaikea
04.10.2006 20:06:05
I can feel your pain! *pat pat*
Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight
-Cale
04.10.2006 20:08:19
Ite pidän harvoin aitoja levyjä autossa juuri tuosta syystä... Otan osaa.
gorgonoidi
04.10.2006 20:23:05 (muokattu 04.10.2006 20:49:24)

Meinasin ruveta itkemään kun luin tuota. Varmasti tärkeitä levyjä ja arvostan todellakin noita bändejä. Miks tavaroitten pitää aina hukkua?? Miksi?!?!?! Nooo!!!
Otan suuresti osaa...

E: Jos minulle kävisi noin niin itkisin viisi viikkoa putkeen ja viiltelisin ranteeni auki enkä puhuisi kenellekkään enää koko vuonna... yhh
JoeHans
04.10.2006 20:31:06
Auts. :< Todella TODELLA huonoa tuuria kyllä ollu pelissä mukana.
Trying is the first step towards failure.
Mechanizm
04.10.2006 20:50:56
Minä löysin eilen postilaatikkoni (!) päältä Cypress Hillin Stoned Raiders cd:n. Voin lähettää sen sulle lohdutukseksi (kansia ei ole) :o)
Otan osaa.
arppah8
04.10.2006 21:04:36

Minä löysin eilen postilaatikkoni (!) päältä Cypress Hillin Stoned Raiders cd:n. Voin lähettää sen sulle lohdutukseksi (kansia ei ole) :o)
Otan osaa.

Mukava muuten katsella noita tyhjiksi jääneitä kansia levyhyllyssä. Damn. Jätin ne vielä lähtiessäni vähän erilleen muista levyistä, että on palatessa helpompi laittaa sisältö takaisin. Pitäisiköhän tökkiä ne muitten tasolle kiusaamasta?

Ja vaikka CH genressään hyvää matskua onkin, niin ei kiitos... ajatus oli toki kaunis=)
32788
04.10.2006 21:12:54
Korvaiskohan noita joku vakuutus, varsinkin jos vähäsen kaunistelis tapausta?
Super-Jari
04.10.2006 21:17:41
Korvaiskohan noita joku vakuutus, varsinkin jos vähäsen kaunistelis tapausta?

Ai koittais vakuutuspetosta?
32788
04.10.2006 21:30:49
Ai koittais vakuutuspetosta?

No ei nyt, mutta kai nyt joku vakuutus on autonkin tavaroille?
-Cale
04.10.2006 21:35:48 (muokattu 04.10.2006 21:36:31)
No ei nyt, mutta kai nyt joku vakuutus on autonkin tavaroille?

Riippuu vissiin auton vakuutuksesta...

Edit: Varkausvakuutus tarvis olla.
oiva tumpeloinen
04.10.2006 21:48:28
Riippuu vissiin auton vakuutuksesta...

Edit: Varkausvakuutus tarvis olla.

Mikä varkaus se on, jos jättää/pudottaa levynsä johonkin? Jos jostain meinaa kysellä korvauksia, niin kotivakuutus on se paikka. Ovat vaan nykyisin todella nihkeitä korvaamaan mitään autosta hävinneitä tavaroita.

Muuten ikävä juttu kaiken kaikkiaan. Muistikuvissa mullakin vielä, kun auto kilautettiin melkein kymmenen vuotta sitten. Bout 30 levyä lähti siinä keikassa. Tuttu tunne sinänsä.....
-Cale
04.10.2006 21:51:26
Mikä varkaus se on, jos jättää/pudottaa levynsä johonkin? Jos jostain meinaa kysellä korvauksia, niin kotivakuutus on se paikka. Ovat vaan nykyisin todella nihkeitä korvaamaan mitään autosta hävinneitä tavaroita.

Eiku niin joo...
Lennu
04.10.2006 21:55:58

Eiku niin joo...

Älä nyt luovuta. Se joku amis on kuitenkin kähminy ne sieltä autosta, kun omistaja kävi kahvilla. Nehän saa mitä vaan auki nykyään siististi. Vähän mielikuvitusta.

"jättäessäni auton kahvitauon ajaksi oli joku ammattikoululainen käynyt autossa ja brutaalisti anastanut levylaukkuni (n.300 levyä, kopio vaikka Bonhamin levylistasta liitteeksi) Sää: pilvinen, tuulensuunta itäkoillinen 4m/s jne..."
"Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on." "Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?"
Herra Rapu
04.10.2006 22:05:03

Jollain porolla on näköjään sama musamaku.

Paska säkä..
Ykösellä purkkiin!
FAT = MOTION
arppah8
04.10.2006 22:20:01 (muokattu 04.10.2006 22:29:00)

Mie olen vain niin huono valehtelemaan, ettei taida onnistua varastelutarina... tauoillahan olimme tupakalla auton vieressä, ekalla paussilla (Kittilän lentokenttä) istuin vielä itse autossa koko ajan. Jälkimmäiset tauot olivat taas levähdyspaikalla keskellä eimitään ja pilkkopimeässä (mikä edesauttoi sitä, että levyjen putoamista ei huomannut). Ja tulihan sitä jo käytyä Kittilän poliisilaitoksella kyselemässä, josko joku olisi pudonneet levyt kiikuttanut sinne.

Oli muuten levyjen katoamista seuraavana aamuna Kittilän lentokentällä ollut parisataa poliisia vahtimassa joidenkin EU-pösöjen saapumista. Josko joku heistä olisi omannut hyvän musiikkimaun? Eikö poliisiinkaan voi enää luottaa?
Tympee Huttunen
04.10.2006 22:24:51
Yhdeltä vintiltä vei murtomiehet keskellä yötä yli 300vinyyliä (muiden tavaroiden mukana). Aika röyhkeitä tyyppejä. Luulisi jonkun heräävän meteliin.
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
Räbbänä
04.10.2006 22:57:16
Kyllä tommonen vituttaa kun levyjä hukkuu. Itelläkin monesti reissussa mukana lähes kaikki (noin 80 levyä kun reissuun lähden. Onneksi ovat vielä tallessa pysyneet.
"Hattu pois päästä!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)