Aihe: Suomalainen Tabulatuurisivusto
1
Tontsa-san
28.11.2006 17:26:49

Olen katsellut netistä suomalaista tabulatuurisivustoa, mutten ole löytänyt sellaista.
Sitten sain päähänpistoksen perustaa sellainen itse. Joten kysyisin nyt onko tälläisia
sivustoja vielä suomessa, tai tarvittaisiinko sellaisia.

Sivusto siis toimisi niin, että kun käyttäjä on rekisteröitynyt, hän voi lisätä sivulle
oman/jonkun muun tekemän tablatuurin - ja määrittää sen kitara tai basso-tabulatuuriksi.
Tabulatuuri menisi muiden nähtäväksi ja sitä voisi myöhemmin kommentoida.

En ole vielä aloittanut tekemään mitään, mutta tämmöinen sivusto on nopeasti
kasassa (koska kiinnostusta riittää). Kertokaa te muut soittajat siis - onko suomessa
tarvetta tämmöiselle sivustolle, vai riittääkö netissä olevat tabulatuurisivustot?

Kiitos.
~ Tontsa-san ~
Sir Härö
28.11.2006 17:32:32 (muokattu 28.11.2006 17:35:01)
Olen katsellut netistä suomalaista tabulatuurisivustoa, mutten ole löytänyt sellaista.
Sitten sain päähänpistoksen perustaa sellainen itse. Joten kysyisin nyt onko tälläisia
sivustoja vielä suomessa, tai tarvittaisiinko sellaisia.

Sivusto siis toimisi niin, että kun käyttäjä on rekisteröitynyt, hän voi lisätä sivulle
oman/jonkun muun tekemän tablatuurin - ja määrittää sen kitara tai basso-tabulatuuriksi.
Tabulatuuri menisi muiden nähtäväksi ja sitä voisi myöhemmin kommentoida.

En ole vielä aloittanut tekemään mitään, mutta tämmöinen sivusto on nopeasti
kasassa (koska kiinnostusta riittää). Kertokaa te muut soittajat siis - onko suomessa
tarvetta tämmöiselle sivustolle, vai riittääkö netissä olevat tabulatuurisivustot?

Kiitos.

Muusikoiden.net aloitti toimintansa Suomalaisena tabulatuurisivustona.

Tuossa ylempänä palstalla on uudesta tekinoikeuslaista pysyvä threadi. Sieltä saa selville lakikoukeroita asianyhteyteen...
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=114537

Eli tabulatuureja ei saa jakaa nuin vaan.

edit. hetkinen...Mistäs sitä lakitietoa löytyikään koskien tabulatuureja?
Turpa kiinni ja kuuntele!
Tontsa-san
28.11.2006 19:53:40

vai niin. noh, jätetään sitten asia sikseen :)

(itsekin käytin muusikoiden nettiä soittelun alkuaikoina tabsien hakuun)
~ Tontsa-san ~
Tontsa-san
28.11.2006 21:19:29

Hmm, kertoisitko kuitenkin sittenkin vielä missä nitä lakeja on. Vai olisiko tällaiselle palvelulle käyttäjiä?
~ Tontsa-san ~
Tietysti Pauligin
28.11.2006 21:23:06
Hmm, kertoisitko kuitenkin sittenkin vielä missä nitä lakeja on. Vai olisiko tällaiselle palvelulle käyttäjiä?

Tuollaisia sivustoja on pilvin pimein, mutta tabulatuureja ei saa enää julkaista.
Ei vaikka kuinka olisi että "näin se mun mielestä menee"
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Tontsa-san
28.11.2006 21:50:31

Tuollaisia sivustoja on pilvin pimein, mutta tabulatuureja ei saa enää julkaista.
Ei vaikka kuinka olisi että "näin se mun mielestä menee"

Selvä juttu.
~ Tontsa-san ~
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)