Aihe: kesäkurssit suomessa ja ulkomailla
1
aaro
28.11.2006 14:26:20
Enpä löytänyt paljoakaan haulla.

Ajattelin käyttää jonkun viikon ensi vuoden kesä- tai heinäkuussa hyödykseni ja mennä jollekin kesäkurssille liittyen musiikkiin. Olisiko kenelläkään musiikkileirikokemuksia erityisesti ulkomailta. Ajattelin itse lähteä Ruotsiin, mutta en ole vielä löytänyt juurikaan esitteitä esim. netistä. En ole ajatellut haluaisinko mennä sanoitus/sävellys vai soitto/yhteissoittokursseille, joten päädyin tähän aihealueeseen.

Kokemuksia, mielipiteitä kiitos.

toivottavasti tämä ei kuulu niihin "loppuun kulutetut aiheet" kategorioihin..
Ahmir
28.11.2006 16:03:31
Samat kiinnostuksen aiheet on näköjään meillä. Itse tosin olen ajatellut jotain englanninenkielistä maata, ruotsi kun on todistuksessa B. Googletellut olen jotain, vaihtelevalla menestyksellä tosin. Muitakin kiinnostuneita varmasti löytyy.
Hiljaisuus on kukka.
M-Juhana
28.11.2006 16:23:45

Samat kiinnostuksen aiheet on näköjään meillä. Itse tosin olen ajatellut jotain englanninenkielistä maata, ruotsi kun on todistuksessa B. Googletellut olen jotain, vaihtelevalla menestyksellä tosin. Muitakin kiinnostuneita varmasti löytyy.

Olen ollut umpi-ruottalaisella valokuvauskurssilla. Kyllä siellä pärjää, kun on sama intressi.
aaro
28.11.2006 22:01:17

Kun vaikka viikonkin ruotsissa on niin eiköhän sen kielen opi :D

Minä löysin viime kesänä ihan sattumalta jonkun rock soitto/sanoitus/sävellyskurssin ruotsista. Se oli pohjoismaisille suunnattu ja muistaakseni Gävlessä mutta en ole ihan varma. No, kuitenkaan en sitten enää löytänyt kyseistä sivua.

Minua vähän epäilyttää tuo Englanti. Se kun on niin sellainen vaikea paikka kun väkeä on niin paljon jne jne.. Tuo länsinaapuri tuntuisi hieman luontevammalta ja turvallisemmalta. Saksaankin olen miettinyt, mutta en taida kuitenkaan vaikka kieli ei olisi varmaan ongelma.. (syksyn saksanarvosana oli C)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)