Jaqqi1991 23.11.2006 20:31:43 | |
---|
Tästä on jo pari topiccia mutta tämähän on keskusteluforuumi eikä mikään arkisto eiksje? Eli siis teille jotka olette sinne päässeet/ette ole päässeet paljonko on ollut keskiarvo ja millaset musiikkitaustat? Ittellä 1/3 suoritettu kitaran soitosta ja 2/3 teoriasta. Keskiarvo (vain) 7.5. Onko tässä minkäänlaisia mahdollisuuksia? |
Wahi 23.11.2006 21:13:22 | |
---|
Tästä on jo pari topiccia mutta tämähän on keskusteluforuumi eikä mikään arkisto eiksje? Eli siis teille jotka olette sinne päässeet/ette ole päässeet paljonko on ollut keskiarvo ja millaset musiikkitaustat? Ittellä 1/3 suoritettu kitaran soitosta ja 2/3 teoriasta. Keskiarvo (vain) 7.5. Onko tässä minkäänlaisia mahdollisuuksia? Ei ole kokemusta, mutta jos on 1/3 kitaralla ja 2/3 teoriassa niin ei ole varmaan mikään iso ongelma. Näin mutuna ennen kuin paremmin tietävät vastaavat. |
rairsilf 23.11.2006 22:00:52 (muokattu 23.11.2006 22:05:48) | |
---|
Mulla oli joku 8,7 keskiarvo ja 3/3 pianosta ja huilusta 2/3 tehtynä.. Mutta kyllä sinne vähemmälläkin voi päästä, jos antaa itsestään hyvän kuvan hakemuksessa ja pääsykokeissa. Siellä ei siis ole mitään keskiarvorajaa, vaan kaikki on kiinni ennakkopisteistä, jotka muodostuu koulumenestyksestä ja soittotaustasta. Kannattaa näyttää pääsykokeessa kaikki mitä osaa. Kannattaa muuten hakea myös yleislinjalle (eli laittaa se vaikka 2. vaihtoehdoksi). Sinne ei ainakaan mun aikoihin kukaan tajunnut pyrkiä, joten sisään pääsi tosi helposti. Ja yleislinjalainen voi ottaa musiikin ja tanssin kursseja ihan siinä missä musalinjalainenkin - eikä kukaan siellä sitten edes tiedä, että millä linjalla kukin on.. |
Jaqqi1991 24.11.2006 21:15:04 | |
---|
Ja kitarasta on vissiin aika paljo hakijoita? Eli siis kokeessa pitäs onnistua vaan niin hemmetin hyvin että pääsen sisällä, keskiarvokaan kun ei ole mikään mahtava |
hugeli 24.11.2006 23:26:12 | |
---|
Mää olin suorittanu 1/3 bassolla ja 1/3 teoriassa, ku hain. Ja keskiarvoa oli 9.2. Tais kyllä olla mulla pientä basistilisää pisteissä ja keskiarvoki oli aika hyvä. Et keskiarvo tietysti vaikuttaa, mutta huonommallaki keskiarvolla on mahista päästä. Eikä ne kyllä musta niin tarkkaan kato noita, että mitä on suorittanu missäki, kuhan vaa antaa hyvät näytteet pääsykokeessa ja tekee muuten vaikutuksen. Ja tosta yleislinjahommasta, niin ei se ihan musta noin oo. Jos on yleislinjalla, niin voi kyllä hakea joilleki musiikin tai tanssin kursseille, mut ei ihan niitä kaikkia varmaan saa, mitä musa- ja tanssilinjalaiset saa. Ja yleislinjalaisilla ei oo myöskään mahollista jättää pakollisia kursseja pois, niinku erityislinjalaisilla. Toi nyt meni vähän jo ohi aiheesta, muttapa joo. |
cruel_destiny 25.11.2006 19:26:03 | |
---|
en päässy... I can't sing and I can't dance, still I know how to clap my hands! |
Jaqqi1991 25.11.2006 20:32:11 | |
---|
en päässy... No kerroppa ihmees että mitä soitit? miten soitto kulki? ja paljonko oli keskiarvo Kai se vaan on lähdettävä sinne pääsykokeisiin vaikka asunkin täällä melkein 500km päässä :D |