Selvennykseksi.. Sibelius-lukio on Helsingin ainoa varsinainen musiikkilukio, jossa siis on musiikkilinja, jossa on tavallista enemmän mahdollisuuksia tehdä musiikkikursseja ja musiikkiin on panostettu todella paljon. Vaskivuori on kanssa tosi hyvätasoinen - olikohan se nyt Espoossa, siis korjatkaa jos oon väärässä. Tapiolan lukiossa on musiikkipainotteisuutta, ja Kallion lukio on ilmaisutaidon lukio, joka siis painottaa enemmän sitä teatteripuolta.. Kaikki varmasti hyviä vaihtoehtoja. Vaatii tosin vaan vähän panostusta, että pääsee sisään. Sibiksessä olin itse ja oli tosi mukavaa. Mutta siitä täällä nyt on vaikka kuinka monia kirjotuksia. |
Selvennykseksi.. Sibelius-lukio on Helsingin ainoa varsinainen musiikkilukio, jossa siis on musiikkilinja, jossa on tavallista enemmän mahdollisuuksia tehdä musiikkikursseja ja musiikkiin on panostettu todella paljon. Vaskivuori on kanssa tosi hyvätasoinen - olikohan se nyt Espoossa, siis korjatkaa jos oon väärässä. Tapiolan lukiossa on musiikkipainotteisuutta, ja Kallion lukio on ilmaisutaidon lukio, joka siis painottaa enemmän sitä teatteripuolta.. Kaikki varmasti hyviä vaihtoehtoja. Vaatii tosin vaan vähän panostusta, että pääsee sisään. Sibiksessä olin itse ja oli tosi mukavaa. Mutta siitä täällä nyt on vaikka kuinka monia kirjotuksia. Selvennykseksi... Vaskivuoren lukio sijaitsee Vantaalla. Kallion lukio on ilmaisutaidon lukio, joka painotta ilmaisuaineisiin, siis kirjalliseen -, liikunnalliseen -, puhe-, teatteri- ja mediailmaisuun. Skäppädubaa hubaa städää! |