webunen 19.10.2006 13:13:46 | |
---|
Tietääkö kukaan täällä onko Helsingissä sijaitsevaa Musakauppa nimistä musaliikettä enää olemassa. Kun toissa päivänä olin menossa sinne, paikkaa remontoitiin. Onko kyseessä remontti vai lopettiko yritys? |
Wahi 19.10.2006 13:23:46 | |
---|
Tietääkseni meni konkurssiin ja tilalle tulee nyt (taas) joku toinen soitinkauppa. |
karateadonis 24.11.2006 11:22:40 | |
---|
Jeb... Musakauppa.fi lopetti siitä ruoholahdesta. En tiedä sitte tuleeko joku tllalle. "pull the trigger on rock'n roll nigger, who's bigger than jesus on a bumper sticker" tai jotain.... |
Hotlicks 24.11.2006 11:29:53 | |
---|
Jeb... Musakauppa.fi lopetti siitä ruoholahdesta. En tiedä sitte tuleeko joku tllalle. Samalle paikalle avataan näinä päivinä Soundatan myymälä. Ties vaikka olis auki jo? KYLMÄ KAHVI KAUNISTAA, MUTTA MAHA EI KESTÄ NIIN PALJON KUIN NAAMA VAATIS. |
krushing 24.11.2006 13:50:32 | |
---|
Kävelen siit ohi duuniin päivittäin ja olin jotenki kattovinani että se ois jo auki. En mee kyl takuuseen... |
inCCu 24.11.2006 19:10:13 (muokattu 24.11.2006 19:11:07) | |
---|
Musakauppa tuli ja meni.. nyt siinä on Soundata. Eilen käväsin työpäivän jälkeen ihan mielenkiinnosta kurkkaamassa. Kyllä se auki oli ja tavaraa myynnissä, mutta vielä oli tuotteiden järjestely ja esillelaitto kesken. |
MadMatt 24.11.2006 19:13:06 | |
---|
Soundata on auki uudessa osoitteessa mutta se on kampissa eikä ruoholahdessa ja eiks sen paikalla ollut Helsingin musiikki. |
Klezberg 24.11.2006 19:23:34 | |
---|
Soundata on auki uudessa osoitteessa mutta se on kampissa eikä ruoholahdessa ja eiks sen paikalla ollut Helsingin musiikki. Tästä on ollut sekaannusta ennenkin. Missäs se Ruoholahden ja Kampin raja menee? Onko sitä siirretty sen jälkeen kun uusi Ruoholahti rakennettiin. Ruoholahden villat ainakin ovat ihan vieressä. jag har trott att alla stormarna som rasat / i min själ skulle blandas till en vansinnig sång |
Wahi 24.11.2006 19:58:57 | |
---|
Itse määrittelisin että Ruoholahti alkaa siitä mistä "uusi ruohis" alkaa. Eli toi Mechelininkatu olisi raja. Joo, olihan siinä Helsingin Musiikki ennen tuota Musakauppa.fi kauppaa. |
MadMatt 24.11.2006 21:03:29 | |
---|
Tästä on ollut sekaannusta ennenkin. Missäs se Ruoholahden ja Kampin raja menee? Onko sitä siirretty sen jälkeen kun uusi Ruoholahti rakennettiin. Ruoholahden villat ainakin ovat ihan vieressä. Albertinkatu ei voi missään tapauksessa olla ruoholahtea |
Klezberg 24.11.2006 21:08:03 | |
---|
Albertinkatu ei voi missään tapauksessa olla ruoholahtea Joo, mulle on ilmeisesti 30 vuotta sitten syntynyt väärinkäsitys että se villojen lähiympäristö on Ruoholahti, riippumatta siitä onko se myös jotakin muuta. Ja nykyinen Ruoholahti oli Salmisaari tai jotain. jag har trott att alla stormarna som rasat / i min själ skulle blandas till en vansinnig sång |
oiva tumpeloinen 24.11.2006 21:49:48 | |
---|
Joo, mulle on ilmeisesti 30 vuotta sitten syntynyt väärinkäsitys että se villojen lähiympäristö on Ruoholahti, riippumatta siitä onko se myös jotakin muuta. Ja nykyinen Ruoholahti oli Salmisaari tai jotain. Salmisaari on ranta-alue siellä Kaapelin ja entisen Alkon tehtaan kulmilla. Albertinkatu ei ole Ruoholahtea, vaikka Ruoholahdenkatu siihen tuleekin...... Ja sitten herää kysymys, että miten tämä liittyy aiheeseen..... |
Juustonaksu 24.11.2006 23:00:30 (muokattu 24.11.2006 23:01:40) | |
---|
Soundata on auki uudessa osoitteessa mutta se on kampissa eikä ruoholahdessa ja eiks sen paikalla ollut Helsingin musiikki. No voe pärse justiinsa muutin pois! Ja Schecterit olis tullu korttelin päähän. Kiitosta vaan taas. :D Niin ja Helsingin Musiikin toinen nimi ja urli oli Musakauppa.fi Joo, mulle on ilmeisesti 30 vuotta sitten syntynyt väärinkäsitys että se villojen lähiympäristö on Ruoholahti, riippumatta siitä onko se myös jotakin muuta. Ja nykyinen Ruoholahti oli Salmisaari tai jotain. Villat kuuluu vanhaan ruoholahteen, samoin se Ilmarisen talo. Uusi Ruohis alkaa junaradan tuolta puolen. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |