HaloOfFlies 03.02.2007 14:40:42 | |
---|
Onnea The Kinks-yhtyeen Dave Daviesille tänään olevien 60-vuotissynttäreiden johdosta! Laitankin Kinksiä heti soimaan. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Feggy 03.02.2007 14:57:58 | |
---|
Onnea The Kinks-yhtyeen Dave Daviesille tänään olevien 60-vuotissynttäreiden johdosta! Laitankin Kinksiä heti soimaan. Kurko jätkä! Onnea! |
Hammermul 03.02.2007 16:07:05 | |
---|
Jiihaa, onnittelut! Paljon on saanut aikaiseksi. Bombing for peace is like fucking for virginity. |
willie 03.02.2007 18:02:01 | |
---|
Onnittelut Ray Daviesin pikkubroidille Davelle ! You Really Got Me.. Bassoa vuodesta 1972. |
Mr T 03.02.2007 18:22:27 | |
---|
Toivottavasti vielä saisi välit isoveljeen riittävän hyviksi uutta Kinks kiertuetta varten. Dave on joka tapauksessa ollut äärimmäisen merkittävä kitaristi rockin historiassa. Usein häntä kuulee tituleerattavan ensimmäiseksi "heavy"-kitaristiksi ja onhan siihen paljon perusteitakin. Joten onnea vaan herralle. Pistetäänpäs Death Of A Clown soimaan. 'I hate your music and you hair is too long
But I'll sign you up because I'd hate to be wrong' |
Hammermul 03.02.2007 18:35:56 | |
---|
Usein häntä kuulee tituleerattavan ensimmäiseksi "heavy"-kitaristiksi ja onhan siihen paljon perusteitakin. Mä luin joskus jostain, että levypomot oli ehdottaneet yhtyeelle nimeä "The Heavy Metal Boys", muttei pojat olleet suostuneet. Olis varmaan aika legendaarinen nimi nykyään, jos olisivat ottaneet. Bombing for peace is like fucking for virginity. |
willie 03.02.2007 19:17:27 | |
---|
Vähän vaikea pala mulle, kun olen sekä Kinks että Zep -diggari : Aika usein ja vieläkin ollaan sitä mieltä, että ne Kinksien varhaistuotannon 1964-65 kitarasoolot soitti itse asiassa eräs studiomuusikko Jimmy Page. Ja kuten tiedetään, Ray Davies ja Jimmy Page eivät kumpikaan ole kommentoineet asiaa koskaan. Bassoa vuodesta 1972. |
Mr T 03.02.2007 19:25:36 | |
---|
Juu tuota Jimmy Page juttua on kuultu useasti ja hankala se on asiaa tarkemmin tietämättä mennä sanomaan mitään suuntaan jos toiseen. Ainoat omat tietoni tulevat Kinksien ekan levyn cd-version vihkosesta, jossa kerrotaan että studiopomot halusivat lisää ammattitaitoa kappaleeseen Bald Headed Woman, joten Jimmy Page palkattiin soittamaan 12-kielistä rytmikitaraa ja Jon Lord hammondiin. Muuta mainintaa Jimmy Pagen osallistumisesta ei virallisesti taida olla mainittu. 'I hate your music and you hair is too long
But I'll sign you up because I'd hate to be wrong' |
Heikki 04.02.2007 00:51:33 | |
---|
" Talmy also refutes the persistent myth that it was Page who played the guitar solo on the Kinks' "You Really Got Me." "It was definitely Dave Davies," Talmy asserts. "Although Page did play rhythm on the first Kinks album, because Ray Davies didn't want to." http://www.thewho.net/articles/townshen/talmy.htm |
mikainen 04.02.2007 23:16:23 | |
---|
Daven Rats on yksi Kinks-lemppareista. Mahtava alkuriffi. |