Aihe: Häirintä musiikilla
1
Rojekti
24.01.2007 22:41:49
Nythän sitä luulis et riittää et pluggaa kuulokkeet tuon kiipparin kylkeen ja alkaa soitella.

Vaan ei. Kohta soittaa isä/äiti alakerrasta ja käskee lopettamaan naputtelun..

"Vanha" puutalo, narisee ja kirskuu ja ilmeisestti vasarakoskettimiston naputtelu kuuluu pirun hyvin alas. Sattuisko joku tietään kikkakolmosta homman lievittämiseks? 5 tyynyä standin alle ja keinumaan?

Onko muilla vastaavia ongelmia? Häiriintyykö ihmiset vai sanooko ne "oih, ihana, soita uudestaan"? Ite yllätin kerran äidin tuijottamasta selän takana hymyillen ku harjottelin jotain klassista kappaletta. ja yleensä seyllyttää että "koska pidät meille konsertin?", vastalahjaksi kuulemma tulisi joku flyygeli tai piano :D hoh.

Isoveli sit käskee sammuttamaan sen toosan yms. ja isosisko myös. Siihen ei tehoa edes kauneimmat pianokappaleet. Isoveli sentään käskee sellaisten kohalla korkeintaan pistään volaa pienemmälle.
Onko tekemättä jättäminen moraalisesti väärin? Perustele kantasi.
Jaqqi1991
24.01.2007 22:48:53
Itse soitan omassa huoneessani todella lujaa. Ja vielä joskus levyn päälle niin että molemmat on suurinpiirtein täysillä. Ei mitään valituksia, paitsi välillä jotain että laita vähän hiljempaa mutta silloin ne laitteet on jo niin kovalla että hyvä kun korvat kestää :D
Lord of the strings
24.01.2007 22:54:03
Faija vaatii soittamaan lujempaa ja äiti hiljempaa. Kyllä, faijani on myös kitaristi.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
BobHope
25.01.2007 16:57:23 (muokattu 25.01.2007 16:59:16)

Oliko tossa vielä minuutti sitten Sertzo S:n kommentti kolmantena replynä? Se vaan katosi yllättäen, juuri kun yritin lainata sitä. Vai olenko kenties tullut kahjoksi ja näen harhoja...

Niin ja vastaus itse aloitusviestiin: Kyllä valitusta tulee joskus kun jalka naputtaa lattiaan ja puutalossa kumisee alakertaan. Ja jos viereisessä huoneessa sattuu joskus joku asustamaan niin olematon äänieristys aiheuttaa soittomahdollisuuden puutetta.
>>Ihminen sanoi: Tehkäämme jumala, tehkäämme hänet kuvaksemme, kaltaiseksemme, niin että voimme hyvin tekosyin hallita kaikkea mitä maan päällä liikkuu>>
Sakmäster
25.01.2007 16:58:37
Äiti huutaa aina alakerrasta! "Pistä se mölinä hiljemmalle"
Larsson bergeri
Rojekti
25.01.2007 17:00:59
Se ei mua haittaa et vola on isolla, kuulokkeet v aan korville, mut myöhäsaikaan se vituttaa että soitetaan että "kamala kopina kuulu, lopeta", nuo vasarat viel vaa pahentaa hommaa :/
Onko tekemättä jättäminen moraalisesti väärin? Perustele kantasi.
Sertzo S
25.01.2007 17:24:40
Oliko tossa vielä minuutti sitten Sertzo S:n kommentti kolmantena replynä? Se vaan katosi yllättäen, juuri kun yritin lainata sitä. Vai olenko kenties tullut kahjoksi ja näen harhoja...

Niin ja vastaus itse aloitusviestiin: Kyllä valitusta tulee joskus kun jalka naputtaa lattiaan ja puutalossa kumisee alakertaan. Ja jos viereisessä huoneessa sattuu joskus joku asustamaan niin olematon äänieristys aiheuttaa soittomahdollisuuden puutetta.

Poistivat, mutta en saanut vielä varoitusta tai jäähyä onnekseni. Silti en toista sanomaani enää tässä "sananvapauden" valtakunnassa tällä palstalla. Häiritsin siis ilmeisesti "Häirintä musiikilla"-palstaa. :/
ekikoo
25.01.2007 17:35:16
Se ei mua haittaa et vola on isolla, kuulokkeet v aan korville, mut myöhäsaikaan se vituttaa että soitetaan että "kamala kopina kuulu, lopeta", nuo vasarat viel vaa pahentaa hommaa :/

Sano niille että et ainakaan kiitä niitä sitten sun esikoislevysi kansivihkosessa!
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Bentley
25.01.2007 22:08:54 (muokattu 25.01.2007 23:45:31)

Poistivat, mutta en saanut vielä varoitusta tai jäähyä onnekseni. Silti en toista sanomaani enää tässä "sananvapauden" valtakunnassa tällä palstalla. Häiritsin siis ilmeisesti "Häirintä musiikilla"-palstaa. :/

-OT-

Nyt vasta rupesi kiinnostamaan mikä oli postauksesi.
Tätä mäki oon ihmetelly et minkätakia tekstiä sensuroidaan tässä niin kutsutussa sanavapaudessa suomessa.

Mod. Huom: Kyseinen postaus oli täysin turhanpäiväinen, eikä liittynyt aiheeseen millään tavalla. Rölöttäkää siellä, mihin rölötys kuuluu.

-T-

Mun faijalla oli joskus paljonki kestettävää mun kitaran harjottelu alkuvuosina varsinkin ku treenailin 4-6 tuntia päivittäin. Kyllä sitä kitaraa sai hiljasemmalle laittaa yleensä tai vähintäänki ovi kiinni. Systeri yleensä laitto vaa oman huoneensa oven kiinni. Eli ei ole traumoja ainakaan minulle, eikä varmaankaan muillekaan ns. häirinnästä :)
For those who can't be without the music!
arppah8
25.01.2007 23:29:02 (muokattu 25.01.2007 23:30:38)

Täytyy kyllä nostaa hattua omille vanhemmille. Teinivuosina musiikkiharrastusta aloittaessani tuli huudettua omassa huoneessa levyjen (tai siis c-kasettien) mukana naama punaisena eikä valituksia koskaan tullut. Joskus kyllä hävetti, kun Slayerin Reign in blood-levyn tulkittuani huomasin, että sukulaisia oli tullut vieraisille.

Äiti kyllä tunnusti vähän aikaa sitten, että kyllähän se hevimetelöinnin harjoittaminen joskus häiritsi, mutta eivät koskaan isän kanssa viitsineet häiritä hyvää ja tervehenkistä harrastustoimintaa.

Kitaransoitosta eivät koskaan päässeetkään häiriintymään, kamat kun olivat alusta asti treenikämpällä. Kamojen vaihtelu oli ainoa asia, josta joskus tuli noottia.
Peace, love and good happiness stuff.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)