Karipiirto 23.01.2007 23:56:29 | |
---|
Niin eli eka keikka takana ja tuli töppäiltyä niin perhanasti että.. Ensinnäkin onnistuin lyömään itseäni päähän kitarallani, aloittamaan soiton vain huomatakseni että vahvistin ei ole päällä ja lopuksi polkaisin vielä johdon irti kitaran perästä. Ja perjantaina taas lauteille. Onkos muilla muistissa keikkatoilailuja? NEIN!!! MEIN PANZERWAGEN!!!! |
Kukkis 77 24.01.2007 00:33:32 | |
---|
Pahin oli ehkä aikanaan Semifinalissa, kun puoli bändiä oli aivan tolkuttomassa humalassa ja loppubändi oli polttanut kamalat tötsyt. Soitostahan ei tullut yhtään mitään, mutta kuuleman mukaan yleisöllä oli hauskaa. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" - Aki Kaurismäki |
Lennu 24.01.2007 00:48:48 | |
---|
Ostin kerran pulju.netistä semmosen "ekvalisaattori" ledipaidan, jonka palkit vilkkuu musan tahdissa. Viime kesänä huomasin sitten yhellä keikalla, että se antaa jumalatonta piippaushäiriötä kitarasignaaliin. Mä kuulen siitä vittuilua vieläkin ;D "Naiset kun tykkäävät siivota. Miehethän ovat liian kiireisiä tämmöiseen, kun pitää miettiä kaikkia asioita. Kuten tissejä ja räjähdyksiä.." |
NHR 24.01.2007 01:01:13 | |
---|
Humalassa en oo ikinä tainnu lavalla ollakaan (sehän vois olla ihan jees, jos ei nyt ihan sammumispisteessä sentään oo), mut krapulaisena on tullu kokeiltua, se on kauheeta! Kylmää hikeä pukkaa ja kädet puutuu. Vaikka on sitä muutenkin varmaan lähes joka keikalla jotain pikku hämminkiä ollut. Yks keikanavaus muutama kesä sitte ainaki tulee mieleen, kun en ollu ite ehtiny saundtsekkiin laikaan paikalle (taisin muuten olla sillonki laatotushommissa jossain) ja jonku muun (ehkä rumpalin) piti tsekata se mun kitara, että siitä ees jotain ääntä tulis. Vittusitä kukaan ollu tehny! Avausbiisin intron aikana huomaan, ettei kuulu kitarasta mitään, heitän sen sit vaan pois kaulasta aatellen, että mä sit pelkästään laulan (kun bändissä kerta oli toinenkin kitaristi) ja katotaan se mun skitta sit ekan biisin jälkeen, mut eeei, kaikki muutkin lopettaa tietty soittamisen siihen. Tosi pro meininki. Ei ehkä mitään kovin legendaarista, vaan pikemminkin semmosta perustöppäilyä, mihin on jo ehtiny oikeestaan tottua. Ei mulle oo tainnu mitään ihan totaalista katastrofia kohdalle osuakaan, ei tuu ainakaan nyt just mieleen... I have as much authority as the Pope. I just don't have as many people who believe it. ~ George Carlin |
kingdom 24.01.2007 06:03:01 | |
---|
Joskus yläasteella päätettiin soittaa semmonen klassikko ku Maidenin Fear Of The Dark jossain juhlassa. Pelleilyähän se vaan oli, musaopettaja nahkahousuissa jne. Yritin sitten luoda vähän äksöniä kun olin jostain syystä bassossa ja huomasin sen melko tylsäksi soittimeksi. En nyt oikein muista sitä biisiä, mutta olisiko ollut tokan kertsin jälkeen kun lähtee taas se massiivinen pääriffi, ja ajattelin että just tuossa kohtaa vois nousta vahvistimen päälle ja hypätä h-hetkellä telemarkissa alas ja pistää vanhan kunnon Steve Harris-basso-tähtäysasentoon-ja-maaninen-ilme-naamalle-kikan ( http://metalworld.webcindario.com/i … genes3/steve%20harris,%20maiden.jpg). No, pari kertaa kun harjoiteltiin niin sain sen sujumaan melko mallikkaasti ja ihan hauskan näköistähän se oli. Sitten kun keikka koitti ja kaikki koulun 600+ rapiat oppilasta oli katsomassa niin unohdin koko homman, nousin liian hätäisesti vahvistimen päälle, se horjahti ja hypätessäni menetin tasapainon. Lopputuloksena könähdin naamalleni lattialle. Pomppasin saman tien pystyyn ja laitoin maanisen ilmeen naamalle ja nostin basson tähtäysasentoon. Kyllä oli porukalla hauskaa, itsekään en meinannut saada naurulta soitettua. Mitä nyt vähän tuli itsensä nolattua. Kyllä se kotona vielä meni... |
Bobana 24.01.2007 07:03:32 | |
---|
Ruisrockissa viimekesänä kesken biisin lysähti virveli jalkojen väliin. Kulmasäädön hammastukset eivät ilmeisesti kunnolla ottaneen toisiinsa ja se piru tietenkin löystyi ja lopulta virppa kaatui syliin. Siinä kohtaa olisin halunnut olla jossain muualla... Oli vähän sellanen epätodellinen olo ja että "mitäs vittua mä nyt teen...?" Toivottavasti ei ikinä enää... Ja olen kyllä pitänyt siitä huolen ettei ainakaan näin käy. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Musta Arkipyhä 24.01.2007 08:43:04 | |
---|
Mulla oli keikalla särkijän -oliko se nyt level vai volume -potikka nollilla joten aina kun polkaisin sen päälle vahvistin mykistyi.Huomasin potikan asennon vasta eka biisin jälkeen... "Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen) |
Jarkko G. 24.01.2007 09:44:12 (muokattu 24.01.2007 09:44:47) | |
---|
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left
You'll find my favourite axe.." |
ozz3 24.01.2007 09:49:22 | |
---|
Venomin viime kesän Tuskan keikka oli ajoittain aika Spinal Tapia. Itse en ole lavoja kolunnut. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
-Mickill- 24.01.2007 13:53:23 | |
---|
Käytii tossa yhen nimeltämainitsemattoman firman pikkujouluissa soittelee pari vuotta sitten, olimme ehkä hieman maistissa.. On koko illasta aika hatarat muistikuvat mutta sen muistan että laulaja sammui selälteen rumpujen eteen jonkun 3-4 biisin jälkeen, munasillaan tietenkin. Hittoakos juottivat sitä boolia meille ennen keikkaa. There's nothing left to say but fuck you anyway. |
lindo 24.01.2007 14:10:29 | |
---|
En tiedä meneekö tähän kategoriaan, mutta kerran järjestettiin itse keikka johonkin maaseudulle... Järkkärit ja kaikki hommattiin ja PA kamat vuokrattiin, ja kappas; ei tullut YHTÄÄN ihmistä paikalle meitä katsomaan. :D Rok rok |