K gas 03.06.2003 08:55:55 | |
---|
Järjestääkö joku tänä vuonna bussimatkaa Wacken Open Air-festivaaleille? |
Sampo-Ukko 25.01.2007 08:53:21 (muokattu 25.01.2007 16:09:07) | |
---|
1332 päivää vanha, tiedän, mutta kun tuoreempaa threadia ei aiheesta löydy... Eli ketkä kaikki järjestää, ja minkälaisia? MC mökä on ainakin aikaisempina vuosina tainnut järjestää itse kuljetuksen ja lipun, samoin tuhma. Jookoskookos tarjoaa bussi-lippu-hotellimajoituspakettia ja lento-bussi-hotellipakettia... Mitä tänävuonna tarjotaan? EDIT: pahimmat kirjoitusvirheet korjattu... :D Joo kyl toi menee! Oota, mä lisään vähän säröä..... |
firecane 25.01.2007 14:32:15 | |
---|
1332 päivää anha, tiedän, muttakun tuoreempaa threadia ei aiheesta löydy... Eli ketkä kaikki järjestää, ja minkälaisia? MC mökä on ainakin aikaisempina vuosina tainnut järjestää itse kuljetuksen ja lipin, samoin tuhma. Jookoskookos tarjojaa bussi-lippu-hotellimajoituspakettia ja lento-bussi-hotellipakettia... Mitä tänävuonna tarjotaan? Olis joo kiva tietää, niin voisi itsekin ryysiä messiin tänä vuonna Parempi puut pinossa kuin sormi suutarin persiissä. |
Väinämöinen 26.01.2007 00:22:58 | |
---|
-- MC mökä on ainakin aikaisempina vuosina tainnut järjestää itse kuljetuksen ja lipun, -- Mitä tänävuonna tarjotaan? Mökä järjestää reissun tänäkin vuonna, tosin lippu pitää ostaa itse. Aiheesta tiedotetaan sitten, kun konsepti on selvillä. Terv. Mökän tiedotus Ammattipurjehtija ottaa tyynen rauhallisesti. |
Hammermul 26.01.2007 01:18:48 | |
---|
Mökä järjestää reissun tänäkin vuonna, tosin lippu pitää ostaa itse. Aiheesta tiedotetaan sitten, kun konsepti on selvillä. Terv. Mökän tiedotus Sähän olit siellä suunnittelukokouksessa? Koska tulee infoa? Perinteisestihän tohon on kuulunut matkat ja majoitukset (lipuista en tiiä, tänä vuonna ei kuulu), toivottavasti tänä vuonna kanssa. Tulossa ollaan. Bombing for peace is like fucking for virginity. |
firecane 26.01.2007 14:10:26 | |
---|
Mökä järjestää reissun tänäkin vuonna, tosin lippu pitää ostaa itse. Aiheesta tiedotetaan sitten, kun konsepti on selvillä. Terv. Mökän tiedotus Loistavaa, pistä tietoa tulemaan kun homma selkiytyy Parempi puut pinossa kuin sormi suutarin persiissä. |
Sampo-Ukko 26.01.2007 15:49:19 (muokattu 26.01.2007 17:03:45) | |
---|
Mökä järjestää reissun tänäkin vuonna, tosin lippu pitää ostaa itse. Aiheesta tiedotetaan sitten, kun konsepti on selvillä. Terv. Mökän tiedotus woha! ollaan jonkinlaisella porukalla harkittu lähtevämme katsomaan, mille wacken näyttää ja luultavasti tuommonen bussihomma olis paljon järkevämpi kuin henkilöauto tahi kaksi... mitäs tuo majoitus käytännössä on tarkoittanut? paikkaa pj-teltassa? EDIT: selvisikin, eli telttapaikkaahan se tarkoittaa Joo kyl toi menee! Oota, mä lisään vähän säröä..... |
kimmolehto 26.01.2007 16:16:11 | |
---|
Mökä järjestää reissun tänäkin vuonna, tosin lippu pitää ostaa itse. Aiheesta tiedotetaan sitten, kun konsepti on selvillä. Terv. Mökän tiedotus Huuh,minä kanssa! ja parit kaverit Ainoa oikea paikka leirinuotiokitaralle on leirinuotio |
Väinämöinen 18.02.2007 15:38:33 | |
---|
Ammattipurjehtija ottaa tyynen rauhallisesti. |